McKinsey: Η «επιστήμη» των οργανωτικών αλλαγών στις επιχειρήσεις - Ποια είναι τα «κλειδιά» της επιτυχίας

McKinsey: Η «επιστήμη» των οργανωτικών αλλαγών στις επιχειρήσεις - Ποια είναι τα «κλειδιά» της επιτυχίας
Οι εταιρείες που σχεδιάζουν τις εναλλακτικές λύσεις και τα πλάνα με τα οποία θα κατακτήσουν τους στόχους που θέτουν είναι οι πιο επιτυχημένες

Όταν κάνεις μεγάλες οργανωτικές αλλαγές, το σχέδιο δεν μπορεί να βασίζεται σε εικασίες, γι’ αυτό και τα αποτελέσματα της έρευνας της McKinsey καταδεικνύει ότι οι εταιρείες που σχεδιάζουν τις εναλλακτικές λύσεις και τα πλάνα με τα οποία θα κατακτήσουν τους στόχους που θέτουν είναι οι πιο επιτυχημένες.
Τα τελευταία ευρήματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι η χρονική στιγμή των επενδύσεων και η σκληρή προσπάθεια για τον σχεδιασμό των αλλαγών παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις.
Παράλληλα, σύμφωνα με την έρευνα του McKinsey, οι πιο αποδοτικές κινήσεις είναι οι εξής τέσσερις: μοντελοποίηση των στόχων, προώθηση της κατανόησης, ενίσχυση των αλλαγών μέσω επίσημων μηχανισμών και ανάπτυξη ταλέντων και δεξιοτήτων.


Το αποτελεσματικό σχέδιο δεν είναι εικασία

Σύμφωνα με την έρευνα, αυτές οι τέσσερις κινήσεις που επιτυγχάνουν αλλαγές στις συμπεριφορές και τις νοοτροπίες του κοινού.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις κυρίως χρησιμοποιούν την τακτική της οικοδόμησης της εμπιστοσύνης με το κοινό (κατανόηση) και της ενίσχυσης των αλλαγών με προοπτική την καινοτομία.
Στελέχη αναφέρουν ότι το πιο σημαντικό είναι να δρας, κάτι το οποίο σχετίζεται με τη συνολική επιτυχία των οργανωτικών αλλαγών στις επιχειρήσεις.
Για παράδειγμα, οι πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ανάπτυξη του ταλέντου και των δεξιοτήτων έχουν περίπου το ίδιο αποτέλεσμα για την επιτυχία ενός μετασχηματισμού εταιρείας, όπως οι πρωτοβουλίες που δίνουν έμφαση στην προώθηση της κατανόησης.
Όσο περισσότερες από τις τακτικές χρησιμοποιούνται, τόσο πιο πιθανό είναι να επιτευχθεί μία «μεταφόρτωση» της επιχείρησης προς το καλύτερο.



Να είστε καινοτόμοι και να επικεντρώνεστε στα δυναμικά σημεία

Μαζί με τις κινήσεις που ωθούν στις αλλαγές συμπεριφορών και νοοτροπίας του κοινού, είναι σημαντικό οι πρωτοβουλίες μίας επιχείρησης να συμπληρώνουν η μία την άλλη και να εναρμονίζονται με το ευρύτερο οργανωτικό πλαίσιο.
Σύμφωνα με την έρευνα, όταν ισχύει αυτό το 76% των αναδιαρθρώσεων είναι πετυχημένο, συγκριτικά με μόλις το 22% της επιτυχίας που σημειώνεται όταν δεν ισχύουν τα παραπάνω.
Παράλληλα, στελέχη εταιρειών τονίζουν ότι είναι εξίσου σημαντικό, η επιχείρηση να βελτιώνει τα λάθη της.



Σημαντική η διαδικασία του σχεδιασμού

Οι ειδικοί τονίζουν ότι είναι σημαντικό το πώς θα ταξινομηθεί η δουλειά, ποιοι είναι οι πρωταρχικοί στόχοι και πώς θα οργανωθεί γενικότερα το πλάνο.


www.bankingnews.gr 


bankingnews.gr

BREAKING NEWS