Χαρακόπουλος (ΝΔ): Η κυβέρνηση να ξεπεράσει τις ιδεοληπτικές εμμονές της για το μάθημα των θρησκευτικών

Χαρακόπουλος (ΝΔ): Η κυβέρνηση να ξεπεράσει τις ιδεοληπτικές εμμονές της για το μάθημα των θρησκευτικών
«Στις κρίσιμες στιγμές που περνά ο τόπος, ο ρόλος της Εκκλησίας είναι πολύτιμος», σύμφωνα με τον βουλευτή της ΝΔ
Να ξεπεράσει τις ιδεοληπτικές εμμονές της για το μάθημα των θρησκευτικών καλεί την κυβέρνηση ο βουλευτής της ΝΔ, Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή τις αλλεπάλληλες δηλώσεις του υπουργού Παιδείας κ. Νίκου Φίλη.
Ειδικότερα, ο κ. Χαρακόπουλος υποστηρίζει, σε σχετική δήλωσή του, πως «η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, είτε για λόγους ιδεοληπτικών εμμονών, είτε για επικοινωνιακή κατανάλωση, ανοίγει συνεχώς θέματα τα οποία υπονομεύουν τη σχέση Εκκλησίας και Πολιτείας», επισημαίνοντας ως «χαρακτηριστικό, το ζήτημα που προέκυψε με την απαράδεκτη απαγόρευση της εισόδου Μητροπολιτών, με πρόσκληση μαθητών, στα σχολεία».
Όσον αφορά στο μάθημα των Θρησκευτικών, δε, οι εξαγγελθείσες από τον αρμόδιο υπουργό αλλαγές αλλοιώνουν τον σκοπό και τον χαρακτήρα της διδασκαλίας του, σημειώνει ο βουλευτής της ΝΔ και εν συνεχεία υπενθυμίζει στην κυβέρνηση ότι, σύμφωνα με το Σύνταγμα, θεμελιώδης σκοπός της Παιδείας είναι ‘‘η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης’’.
«Εάν ο πρωθυπουργός εννοεί αυτό που είπε στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ‘‘είμαστε κάθε λέξη του Συντάγματος’’, οφείλει να τηρεί κάθε του άρθρο», υπογραμμίζει ο κ. Χαρακόπουλος, καλώντας τον να ξεπεράσει «τις ανιστόρητες αγκυλώσεις των συνιστωσών του κόμματός (ΣΥΡΙΖΑ) του και επαναφέροντας στην τάξη τους υπουργούς του» και να αντιμετωπίζει σε πνεύμα συνεργασίας και συνεννόησης με την Εκκλησία τα όποια ζητήματα.
«Στις κρίσιμες στιγμές που περνά ο τόπος, αποτελεί ολίσθημα η όξυνση διαφωνιών και αντιπαραθέσεων.
Αντιθέτως, απαιτείται η συνεργασία όλων για την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της χώρας.
Στην πανεθνική αυτή προσπάθεια ο ρόλος της Εκκλησίας είναι πολύτιμος», καταλήγει ο κ. Χαρακόπουλος.

www.bankingnews.gr 

bankingnews.gr

BREAKING NEWS