Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Το γιαούρτι ΚΡΙ- ΚΡΙ στα ράφια των αγορών της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας

tags :
Το γιαούρτι ΚΡΙ- ΚΡΙ στα ράφια των αγορών της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας
Συνολικά η ΚΡΙ ΚΡΙ πραγματοποιεί εξαγωγές σε 24 χώρες
Το ελληνικό γιαούρτι κατακτά τον κόσμο με ταχύτητες που θα ζήλευαν ακόμη και τα αξιοθαύμαστα πολυτελή ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.
Η παραδοσιακή συνταγή της γιαγιάς και του παππού έγινε στα χέρια της γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ ΚΡΙ έγινε εργαλείο διείσδυσης στις μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες τροφίμων.
Η TESKO, τα Marks Spencer στην Αγγλία, η αλυσίδα Kaufland και REWE στη Γερμανία όπως και τα Atlante της Ιταλίας φιλοξενούν στα ράφια τους τα γιαούρτια ΚΡΙ ΚΡΙ.
Την ίδια στιγμή οι Κινέζοι αναζητούν τεχνογνωσία για να φτιάξουν το ελληνικό γιαούρτι.
Το γιαούρτι ΚΡΙ ΚΡΙ βρίσκεται σε 2.000 σημεία πώλησης στην Αγγλία, σε 3.000 στη Γερμανία, σε 1.000 στην Ιταλία, σε 250 στο Βέλγιο και σε 600 στην Ολλανδία.
Συνολικά η ΚΡΙ ΚΡΙ πραγματοποιεί εξαγωγές σε 24 χώρες.
Ο προσανατολισμός της στις διεθνείς αγορές έγινε αρχικά με δειλά βήματα το 2009 και σήμερα σημειώνουν ρυθμούς αύξησης που φθάνουν το 40%.
Το ελληνικό γιαούρτι έχει δημιουργήσει μια αγορά εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη.
Στην Αγγλία η συνολική αξία της αγοράς ανέρχεται σε 285,6 εκατ ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 7,9% το 2015.
Στην Ιταλία ενισχύθηκε κατά 57,5% στα 152,2 εκατ. ευρώ, ενώ στη Γερμανία με άνοδο 51% έφτασε τα 103 ,3 εκατ. ευρώ.
Αντίθετα η εγχώρια αγορά του γιαουρτιού σημείωσε πτώση 4,8% το 2015 και υποχώρησε στα 199 εκατ. ευρώ.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Παναγιώτης Τσινάβος στη παρουσίαση της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών είπε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι ο εξαγωγικός προσανατολισμός.
Με τη νέα χρονιά το γιαούρτι θα εισέλθει σε μεγάλη ποιοτική αλυσίδα τροφίμων της Ιταλίας.
Ο ίδιος αποκάλυψε λέγοντας ότι η εταιρεία απέκτησε εμπειρία στη διαχείριση κρίσεων αναφερόμενος στην αγορά του Ιράκ που χάθηκε - να σημειωθεί ήταν η τρίτη μεγαλύτερη - αλλά «οι συνθήκες συνέβαλαν να αντιστρέψουμε το κλίμα και στραφήκαμε στην αγορά της Αγγλίας».
Επίσης αναφέρθηκε στο περιστατικό της καταστροφικής πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε πριν από τρία χρόνια, αλλά στη συνέχεια δημιουργήθηκε στη θέση του ένα υπερσύχρονο εργοστάσιο.
Η ΚΡΙ - ΚΡΙ στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού πλέον κατέχει τη δεύτερη θέση φθάνοντας στο 14,2% από το 7,5% που ήταν το 2011.
Ικανοποιητική ήταν η πορεία της και στο παγωτό που έφθασε στο 18,3% από 10,5% το 2011.
Η εταιρεία προωθεί νέα προϊόντα και νέες γεύσεις τα super spoon τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.
Ο πρόεδρος κ. Τσινάβος αναφέρθηκε και στη ζημιά που υπέστη η εταιρεία από τις εξελίξεις στην αλυσίδα Μαρινόπουλος που τις κόστισε 15 εκατ. ευρώ.
Η Μαρινόπουλος συμμετείχε με ποσοστό 20% στο σύνολο των πωλήσεων ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό έχει διοχετευτεί σε μικρότερους πελάτες με σκοπό τη μείωση των επισφαλειών.
Οι ετήσιες πωλήσεις ανήλθαν σε 66,9 εκατ. ευρώ το 2015 με τα λειτουργικά κέρδη να διαμορφώνονται στα 7 εκατ. ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,84 εκατ. ευρώ το 2015.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης