Τελευταία Νέα
Διεθνή

Στο δρόμο της VW οι Renault και Fiat Chrysler – Ελέγχονται για παραποιήσεις στα diesel οχήματα

Στο δρόμο της VW οι Renault και Fiat Chrysler – Ελέγχονται για παραποιήσεις στα diesel οχήματα
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι τηρούνται όλοι οι νόμοι σχετικά με τις εκπομπές καυσαερίων
Στο δρόμο που χάραξε η Volkswagen θα βαδίσουν από ότι φαίνεται οι Fiat Chrysler και Renault, καθώς έχουν μπει στο στόχαστρο των Αρχών για παραποίηση των μετρήσεων στις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τους.
Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι εισαγγελείς εξετάζουν τη Renault και οι βρετανικές αρχές αναζητούν απαντήσεις από τη Fiat Chrysler Automobiles.
Οι μετοχές της Renault έκλεισαν κοντά στο -2,89% νωρίτερα, κατόπιν δηλώσεων πηγών που πρόσκεινται στο γραφείο του εισαγγελέα του Παρισιού, ότι έχει ξεκινήσει δικαστική έρευνα για πιθανή εξαπάτηση σχετικά με τις εκπομπές καυσαερίων στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι τηρούνται όλοι οι νόμοι σχετικά με τις εκπομπές καυσαερίων, προσθέτοντας ότι τα οχήματα της δεν έχουν λογισμικό που θα τους επέτρεπε να γίνει εξαπάτηση σχετικά με τα στάνταρντ εκπομπών.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη για τη γαλλική αρτοβιομηχανία έρχεται σε συνέχεια των κατηγοριών από την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των H.Π.A. (Environmental Protection Agency, Ε.P.A.), ότι η Fiat Chrysler ενδεχομένως έκαναν χρήση παράνομου λογισμικού για να κρύψουν την υπέρβαση εκπομπών diesel.
Σχετικά με αυτό το ζήτημα, η Βρετανία δήλωσε ότι αναζητεί πληροφορίες από την E.P.A.
«Επιδιώκουμε επειγόντως περαιτέρω πληροφορίες από τις Η.Π.Α. και την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος και θα πρέπει επίσης να αναζητηθούν πληροφορίες από τον κατασκευαστή σχετικά με τα οχήματα που κυκλοφορούν στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου», δήλωσε εκπρόσωπος του Τμήματος Μεταφορών της χώρας.
Από πλευράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler, Sergio Marchionne, απέρριψε τις κατηγορίες, λέγοντας ότι η Fiat ποτέ δεν προσπάθησε να εξαπατήσει σχετικά με τα στάνταρντ εκπομπών.
Η E.P.A. κάνει λόγο για πάνω από 104.000 οχήματα που εμπλέκονται στο σκάνδαλο, αριθμός πολύ μικρότερος από τον αντίστοιχο των 11.000.000 της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το λογισμικό είχε εγκατασταθεί στο μοντέλο του 2014-2016 Jeep Grand Cherokee.
Να σημειωθεί πως η μετοχή της Fiat ανέκαμψε σήμερα, κλείνοντας στο 4,6%, μετά τη βουτιά περίπου 14% χθες.

Να μην ταξιδέψουν στις ΗΠΑ συστήνει στα στελέχη της η Volkswagen, μετά από σύλληψη για το «dieselgate»

Να μην ταξιδέψουν στις Ηνωμένες Πολιτείες συστήνει στα υψηλόβαθμα στελέχη της η Volkswagen, φοβούμενη ενδεχόμενες συλλήψεις από τις εγχώριες Αρχές, σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Reuters.
Την περασμένη Δευτέρα συνελήφθη από το F.B.I. στο αεροδρόμιο του Μαϊάμι ο ανώτατος αξιωματούχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Oliver Schmidt, στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων ερευνών για το σκάνδαλο παραποίησης των εκπομπών ρύπων («dieselgate»).
Στις 11 Ιανουαρίου 2017 η Volkswagen παραλέχθηκε την ενοχή της για τρία αδικήματα που αφορούν το dieselgate, ενώπιον της αμερικανικής Δικαιοσύνης.
Όπως είχε γίνει ήδη γνωστό, ο γερμανικός κολοσσός καλείται πλέον να καταβάλει πρόστιμο 4,3 δισ. δολαρίων στις Αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών.
Να τονιστεί πως το ποσό δεν έχει καμία σχέση με την αποζημίωση των πολιτών της χώρας που οδηγούσαν τα προβληματικά πετρελαιοκίνητα οχήματα της εταιρείας.
Η VW συμφώνησε επιπλέον να συνεργαστεί με τις Η.Π.Α., προκειμένου να εξεταστεί ο ρόλος στελεχών της και υπαλλήλων της σχετικά με το σκάνδαλο.
Σημειώνεται πως μετά τον Σεπτέμβριο του 2015, οπότε και το dieselgate ήρθε στη δημοσιότητα, η κεφαλαιοποίηση της VW έχει μειωθεί κατά περίπου 58 δισ. ευρώ!

Η Volkswagen θα είχε γλιτώσει από το «dieselgate» αν είχε συνεργαστεί με την Daimler το 2005

Η Volkswagen θα μπορούσε να είχε γλιτώσει από το σκάνδαλο παραποίησης των εκπομπών ρύπων αν είχε συνεργαστεί με την Daimler, σχολιάζει σε σχετικό του δημοσίευμα το Bloomberg.
Ειδικότερα, το 2005 ο τότε διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής βιομηχανίας, Bernd Pischetsrieder, βρισκόταν σε αναζήτηση συνεργασιών, στο πλαίσιο μίας επώδυνης αναδιάρθρωσης.
Μέσα στις επιλογές ήταν και η συνεργασία με την Daimler (τότε βρισκόταν υπό τον έλεγχο της Chrysler) για τις τεχνολογίες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Ωστόσο, τελευταία στιγμή ο γερμανικός κολοσσός έκανε οπίσω και δεν προχώρησε στο πολλά υποσχόμενο deal, επιλέγοντας να εφαρμόσει τις δικές του τεχνολογίες και συγκεκριμένα το project «Η.Π.Α. 2007»…
Η συνέχεια είναι γνωστή…

Οι εκτιμήσεις της Goldman Sachs για το συνολικό κόστος του dieselgate:


www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης