Τελευταία Νέα
Πολιτική

Στη Δικαιοσύνη οι φάκελοι για τον οδικό άξονα Πάτρας – Πύργου από τον Σπίρτζη, για να τελειώσει η «λάσπη»

Στη Δικαιοσύνη οι φάκελοι για τον οδικό άξονα Πάτρας – Πύργου από τον Σπίρτζη, για να τελειώσει η «λάσπη»
«Θα ήταν πιο χρήσιμη η Νέα Δημοκρατία του κ. Μητσοτάκη για τον Ελληνικό λαό, αν επικροτούσε τη διαρκή προσπάθεια του υπουργείου»
Στον αρμόδιο εισαγγελέα και τους Επιθεωρητές των Δημοσίων Έργων απέστειλε όλα τα απαραίτητα έγγραφα για τον τέταρτο διαγωνισμό του οδικού άξονα Πάτρας – Πύργου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
«Θα ήταν πιο χρήσιμη η Νέα Δημοκρατία του κ. Μητσοτάκη για τον Ελληνικό λαό, αν επικροτούσε τη διαρκή προσπάθεια του υπουργείου και της Κυβέρνησης για να ολοκληρώσει τα έργα όπως είναι αυτό του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, το οποίο θα έπρεπε να έχει παραδοθεί στον ελληνικό λαό εδώ και πολλά χρόνια αντί να προσπαθεί να αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από την αλήθεια για την πορεία των έργων.
Για άλλη μια φορά με γνώμονα την πλήρη διαφάνεια και σε απάντηση στη λασπολογία της Νέας Δημοκρατίας, αποστέλλω στον αρμόδιο εισαγγελέα και στους Επιθεωρητές των Δημοσίων Έργων όλα τα απαραίτητα έγγραφα αναφορικά με τον τέταρτο διαγωνισμό του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, όπως παρέδωσα και τους τρεις προηγούμενους για να είναι πλήρως ενήμερος ο ελληνικός λαός για την απόλυτη τήρηση της διαδικασίας και τη διαφάνεια που διέπει τον εν λόγω διαγωνισμό», δήλωσε σχετικά ο κ. Σπίρτζης, σημειώνοντας ότι «εμείς απαντάμε στον ελληνικό λαό με έργα και σύντομα, εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι θα χρησιμοποιούν καθημερινά τον οδικό άξονα, γιατί εμείς και ολοκληρώνουμε τα έργα που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε τα έργα που προηγούμενες κυβερνήσεις τα άφηναν στη μέση εις βάρος των Ελλήνων πολιτών που ταλαιπωρούνται εδώ και πολλά χρόνια στους αυτοκινητοδρόμους».
Ο υπουργός υπενθυμίζει στη Νέα Δημοκρατία, «που επί των ημερών της διαπιστώθηκε όργιο σπατάλης, ότι σε μόλις 2 χρόνια διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ παραδόθηκε ήδη ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου Τρίπολης Καλαμάτας και πρόκειται να παραδοθούν λειτουργικά ως το τέλος Μαρτίου:

 Ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Θεσσαλονίκης στο σύνολό του

 Ο αυτοκινητόδρομος Αντιρρίου – Ιωαννίνων

 Το μεσαίο τμήμα (Ε65) που απέμεινε από την αρχική σύμβαση

 Ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου-Πατρών, τμήμα του οποίου ήταν και ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας-Πύργου που αφαιρέθηκε από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας».

«Ένα ακόμη δείγμα του ανορθολογικού σχεδιασμού και της εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων.
Η Νέα Δημοκρατία είχε φροντίσει να προχωρήσει σε ένα διαγωνισμό για να έχουν προνομιακή συμμετοχή οι διαχρονικοί - εξυπηρετούμενοι συνομιλητές της.
Απ’ ότι φαίνεται σύμφωνα με την ανακοίνωσή σας γνωρίζετε άριστα ως μόνιμη πρακτική σας με ποιον τρόπο πραγματοποιούσατε την “κατάτμηση” την οποία επικαλείστε, αντίθετα με τη δική μας πρωτόγνωρη για εσάς διαδικασία ανάθεσης των έργων με διαδοχικούς διαγωνισμούς που διεξάγονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με απόλυτη διαφάνεια την οποία μπορεί να διαπιστώσει ανά πάσα στιγμή κάθε Έλληνας πολίτης, αφού όλα τα στοιχεία παραδίδονται αυτόματα στον εισαγγελέα», καταλήγει.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης