Τελευταία Νέα
Οικονομία

Στην ινδική GMR το έργο για το αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης - Συνεργασία με την ΓΕΚ Τέρνα με κόστος επένδυσης 500 εκατ

Στην ινδική GMR το έργο για το αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης - Συνεργασία με την ΓΕΚ Τέρνα με κόστος επένδυσης 500 εκατ
Ο σημερινός αερολιμένας του Ηρακλείου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ελλάδα...
Η ινδική GMR Airports, θυγατρική της κολοσσιαίας GMR Infrastructure, κέρδισε τα δικαιώματα για την κατακευή και διαχείρηση του νέου αεροδρομίου στο Ηράκλειο Κρήτης, το οποίο θα είναι το δεύτερο διεθνές για την ασιατική εταιρεία μετά το Cebu International Airport στις Φιλιππίνες.
Η GMR θα συνεργαστεί με την ελληνική ΓΕΚ Τέρνα.
Ο σημερινός αερολιμένας του Ηρακλείου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ελλάδα.
Έχει παρατηρηθεί σταθερή αύξηση της κυκλοφορίας κατά τα τελευταία 3-4 χρόνια, με τη διακίνηση να ξεπερνά τα 6 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Το νέο αεροδρόμιο, μόλις ολοκληρωθεί, θα αντικαταστήσει το νυν αεροδρόμιο του Ηρακλείου.
Το αντικείμενο του σχεδίου περιλαμβάνει σχεδιασμό, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση.
Η περίοδος παραχώρησης για το νέο έργο θα είναι 35 έτη, εκ των οποίων τα 5 έτη για την πρώτη φάση της κατασκευής.
«Ο αερολιμένας είναι σύμφωνος με τη στρατηγική που έχουμε υιοθετήσει για την επέκταση στο εξωτερικό και θα δούμε ότι η GMR θα συμμετάσχει στη διαχείριση έργων και την εμπορική διαχείριση εκτός από τις αερολιμενικές επιχειρήσεις», δήλωσε ο Srinivas Bommidala, πρόεδρος των επιχειρήσεων GMR Airports.
Η GMR είχε κατασκευάσει και εκμεταλλευόταν στο παρελθόν το δεύτερο αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη, το οποίο πώλησε αργότερα.
«Αυτή θα είναι η δεύτερη "εισβολή" του Ομίλου GMR στην Ευρώπη μετά την ανάπτυξη του αεροδρομίου Sabiha Gokcen της Κωνσταντινούπολης.
Έχοντας επιλεγεί, αναμένουμε να ολοκληρώσουμε την απαραίτητη τεκμηρίωση και την υπογραφή συμβάσεων κατά τους επόμενους μήνες», πρόσθεσε ο Sidharath Kapur, πρόεδρος των αεροδρομίων GMR.

Η GMR θα είναι ο φορέας εκμετάλλευσης του αερολιμένα στην κοινοπραξία και θα κατέχει τουλάχιστον το 10% των μετοχών, ενώ το υπόλοιπο κεφάλαιο θα διατεθεί από την GEK Terna και την κυβέρνηση της Ελλάδας.
Το κόστος του έργου θα ανέλθει σε 530 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η κατασκευή του αεροδρομίου θα ξεκινήσει στις αρχές του 2018 και θα ολοκληρωθεί σε 5 χρόνια από το κλείσιμο του αεροδρομίου και θα έχει λειτουργική δυναμικότητα 15 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως.
Η περίοδος παραχώρησης του έργου είναι 35 έτη, συμπεριλαμβανομένης της φάσης κατασκευής 5 ετών και δεν υπάρχει τέλος παραχώρησης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης