Σπύρου (ΟΛΠ): Νέες ευκαιρίες ανάπτυξης δημιουργεί η υιοθέτηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Σπύρου (ΟΛΠ): Νέες ευκαιρίες ανάπτυξης δημιουργεί η υιοθέτηση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου
Οι δυνατότητες του τερματικού σταθμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου της Ρεβυθούσας παρουσιάσθηκαν σε εκδήλωση για το Poseidon Med II
H προετοιμασία των ελληνικών ναυπηγείων στις απαιτήσεις για τη χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου στα πλοία, ήταν το αντικείμενο συζήτησης μεταξύ εκπροσώπων από το ναυπηγοεπισκευαστικό κλάδο και εταίρων του ευρωπαϊκού προγράμματος Poseidon Med II, καθώς και στελεχών της ναυτιλιακής βιομηχανίας, που διοργανώθηκε στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά, ενόψει και της υιοθέτησης από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό Ιnternational Μaritime Οrganization (ΙΜΟ), σε ευρωπαϊκή και παγκόσμια κλίμακα, του ορίου των 0,5% περιεκτικότητας σε θείο στα ναυτιλιακά καύσιμα, από 1ης Ιανουαρίου 2020.
Οι ομιλητές της εκδήλωσης παρουσίασαν τις δράσεις του προγράμματος Poseidon Med II, τα σχέδια που διενεργούνται για τις μετασκευές πλοίων καθώς και τις ναυπηγήσεις νέων, που θα χρησιμοποιούν Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο.
Παράλληλα, παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες του Τερματικού Σταθμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου της Ρεβυθούσας.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αξιολόγηση της ετοιμότητας ναυπηγείων, που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του Poseidon Med II, καθώς και στον ρόλο των επιμελητηρίων στην εποχή του υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο κ. Δημήτρης Σπύρου, σύμβουλος του ΟΛΠ, τόνισε ότι «η υιοθέτηση του ΥΦΑ ως ναυτιλιακού καυσίμου, θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στο ναυπηγοεπισκευαστικό κλάδο ως και νέες θέσεις εργασίας, που τόσο έχει ανάγκη σήμερα η πατρίδα μας.
Ο ΟΛΠ με την καινούργια πλωτή δεξαμενή, ικανότητας 80,000 τόνων και σε συνδυασμό με τις 4 ήδη πλήρως συντηρημένες δεξαμενές, θα συμβάλλει προς την κατεύθυνση αυτή».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των δράσεων δημοσιότητας και πληροφόρησης που υλοποιούνται από το Poseidon Med II σε όλα τα λιμάνια που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Το έργο του Poseidon Med II έχει ως στόχο να επιτύχει την ευρεία υιοθέτηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως ασφαλούς, περιβαλλοντικά φιλικού και βιώσιμου εναλλακτικού καυσίμου στη ναυτιλία, ωθώντας τις θαλάσσιες μεταφορές στην Ανατολική Μεσόγειο προς ένα πιο πράσινο μέλλον.
Το πρόγραμμα που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, περιλαμβάνει τρεις χώρες Ελλάδα, Ιταλία και Κύπρος και έξι ευρωπαϊκά λιμάνια (Πειραιάς, Πάτρα, Λεμεσός, Βενετία, Ηράκλειο, Ηγουμενίτσα), καθώς και τον τερματικό σταθμό της Ρεβυθούσας.
Πρόσφατα, η ΔΕΠΑ και η Attica ΑΕ Συμμετοχών (Attica Group), μητρική εταιρεία των Superfast Ferries και Βlue Star Ferries, υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου από επιβατηγά πλοία.
Οι δύο εταιρείες θα προβούν στην από κοινού μελέτη των παραμέτρων και των προϋποθέσεων για τη χρησιμοποίηση του LNG σε πλοία του στόλου της Attica Group και με βάση τα συμπεράσματα που θα προκύψουν θα αποφασίσουν την περαιτέρω ανάπτυξη της συνεργασίας τους.

Πηγή: www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS