Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η AB Βασιλόπουλος έκοψε πρώτη το νήμα για το 2016 - Εμφάνισε τζίρο 2,1 δισ. ευρώ, από 1,9 δισ. το 2015

Η AB Βασιλόπουλος έκοψε πρώτη το νήμα για το 2016 - Εμφάνισε τζίρο 2,1 δισ. ευρώ, από 1,9 δισ. το 2015
Οι τρείς ισχυροί Όμιλοι ΑΒ Βασιλόπουλος, η Lidl και όμιλος Σκλαβενίτη θα κρατήσουν χαμηλούς τόνους το 2017 
Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε στην κορυφή του λιανεμπορίου το 2016 εμφανίζοντας τζίρο 2,174 δισ. ευρώ σε επίπεδο ομίλου, σημειώνοντας αύξηση 11,7% σε σχέση με το 2015, (1.945 δισ. ευρώ).
Η ενίσχυση των πωλήσεων προήλθε και από τη νέα στρατηγική του ομίλου που απέδωσε καρπούς φέροντας στο προσκήνιο τις τιμές ενώ μέχρι πρόσφατα ήταν η ποιότητα.
Η στόχευση της διοίκησης να επικοινωνήσει την τιμολογιακή της πολιτική έφερε καταναλωτές στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος μετά και την πτώση του ομίλου Μαρινόπουλου.
Τα τελευταία επτά χρόνια οι διοικήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως και η σημερινή του Λεωνίδα Βρεττάκου έχουν πραγματοποιήσει «θαύματα» παρότι η ελληνική Οικονομία συρρικνώθηκε κατά25% και τα εισοδήματα μειώθηκαν κατά 40 δισ. ευρώ.
Στα τέλη του 2009 ο κύκλος εργασιών του ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλου ήταν στα στο 1,473 δισ. ευρώ και συγκρινόμενος με τον τζίρο του 2016, ενισχύθηκε κατά 47,6%.
Το μικτό κέρδος ήταν στα 350 εκατ. ευρώ το 2009 και ανήλθε στα 553,1 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση 57,9% δηλαδή το μικτό κέρδος κινήθηκε υψηλότερα από το τζίρο της επταετίας (2009-2016).
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος θα σημειώσει νέα αύξηση του τζίρου στα επίπεδα του 6%, ενώ θεωρείται αρκετά δύσκολο να φθάσει τα επίπεδα της περσινής χρονιάς διότι η αγορά ανασυντάχθηκε μετά την εξαγορά του ομίλου Μαρινόπουλου από τον όμιλο Σκλαβενίτη.
Έμπειρα στελέχη τη αγοράς εκτιμούν ότι φέτος η αγορά του λιανεμπορίου θα κινηθεί με προσφορές και εκπτώσεις των αλυσίδων σουπερ μάρκετ.
Τα ίδια διαπιστώνουν ότι για φέτος δεν θα υπάρξει …πολεμικό κλίμα στις τιμές ανάμεσα στις αλυσίδες.
Οι τρείς ισχυροί Όμιλοι ΑΒ Βασιλόπουλος, η Lidl και όμιλος Σκλαβενίτη θα κρατήσουν χαμηλούς τόνους το 2017 ενώ για το 2018, εκτιμάται ότι οι εξελίξεις θα δημιουργηθούν από τις μεσαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως είναι η ΕΛΟΜΑΣ, το Marek IN, το My Market κλπ.
Πρόκειται για αλυσίδες μεσαίου μεγέθους οι οποίες θα υποχρεωθούν να …κινηθούν για να παραμείνουν στην αγορά.
Το 2018 θα φέρει εξελίξεις στις μεσαίες μεγέθους επιχειρήσεις ενώ οι μεγάλοι όμιλοι θα περιμένουν για να επωφεληθούν από τυχόν ανακατατάξεις.
Πάντως, τα στελέχη απεύχονται η αγορά του λιανεμπορίου να μπει σε «πόλεμο» τιμών καθώς θα είναι καταστροφικός για όλους, επισημαίνουν.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης