Τελευταία Νέα
Διεθνή

Business Insider: Ποιο είναι το ισχυρότερο κίνητρο των πελατών για αγορές μέσω διαδικτύου;

Business Insider: Ποιο είναι το ισχυρότερο κίνητρο των πελατών για αγορές μέσω διαδικτύου;
Το 88% των ερωτηθέντων απάντησε πως η δωρεάν παράδοση που προσφέρουν ορισμένες εταιρείες διαδικτυακού λιανεμπορίου «τους έπεισε»
Η δωρεάν παράδοση είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για τους πελάτες που θέλουν να ψωνίσουν ακόμη περισσότερο μέσω του διαδικτύου, διαπιστώνει σε έρευνά του το Business Insider, «μαρτυρώντας» ότι εν τέλει το μειωμένο κόστος για τη συνολική αγορά αφήνει σε δεύτερη μοίρα τον χρόνο παράδοσης.
Όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα, το 88% των ερωτηθέντων απάντησε πως η δωρεάν παράδοση που προσφέρουν ορισμένες εταιρείες διαδικτυακού λιανεμπορίου «τους έπεισε», ενώ το 69% εντυπωσιάστηκε από την παράδοση του προϊόντος σε χρόνο λιγότερο από 24 ώρες.
Ακολούθως, το 68% πείστηκε από την δωρεάν επιστροφή προϊόντος, το 49% από παράδοση του προϊόντος την ίδια κιόλας ημέρα και το 44% από το δικαίωμα επιστροφής κατευθείαν στα καταστήματα.
Από την έκθεση του Business Insider απορρέει επίσης ότι μικροί και μεγάλοι λιανοπωλητές στρέφονται προς την δωρεάν παράδοση για να ανταγωνίζονται καλύτερα, σε μια αγορά που κυριαρχείται από την Amazon.
Αλλά η αύξηση των δαπανών εξαντλεί τα περιθώρια των λιανοπωλητών - ακόμη και η Amazon ανέφερε το 2016 ότι το κόστος αποστολής της αυξήθηκε κατά 40%.
Οι μικροί έμποροι λιανικής πώλησης αντιμετωπίζουν ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις από τους μεγαλύτερους ομολόγους τους, καθώς συχνά στερούνται τους πόρους για να επενδύσουν σε βελτιώσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και δεν μπορούν να επωφεληθούν από τις γενναιόδωρες εκπτώσεις που λαμβάνουν οι μεγάλοι έμποροι λιανικής.

Shopping Online More

Το «μυστικό όπλο» της Amazon στη μάχη με τον ανταγωνισμό

Η Amazon έχει ένα «μυστικό όπλο» στη συνεχόμενη μάχη όπου δίνει με τον ανταγωνισμό στη διαδικτυακή λιανική, και αυτό δεν είναι άλλο από την πίστη των πελατών στην εταιρεία.
Όπως απορρέει από την έρευνα που πραγματοποίησε η RBC Capital Markets, το 93% των 2.200 Αμερικανών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν την Amazon περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο διαδικτυακό λιανοπωλητή το 2016.
Στο αντίστοιχο ερώτημα για το 2015, το χάσμα μεταξύ της Amazon και του επόμενου πλησιέστερου λιανέμπορου, του γνωστού eBay, ήταν 52 ποσοστιαίες μονάδες.
Το 2017, το χάσμα αυξήθηκε στις 59 ποσοστιαίες μονάδες.
Μεταξύ του τεράστιου αριθμού Αμερικανών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Amazon, σχεδόν οι μισοί από αυτούς χρησιμοποιούν την υπηρεσία τουλάχιστον δύο έως τρεις φορές το μήνα.
Μάλιστα, ξόδεψαν και πολλά χρήματα για αγορές.
Το 33% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δαπανούν περισσότερα από 800 δολάρια ετησίως!
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες, ήτοι 55%, έχουν εγγραφεί στο Amazon Prime.
Αυτό σημαίνει ότι η Amazon κερδίζει περίπου 6,4 δισ. δολάρια ετησίως μόνο στις Prime συνδρομές, σύμφωνα με την RBC.
Οι εν λόγω συνδρομητές είναι πραγματικά πιστοί πελάτες.
Σχεδόν οι μισοί από αυτούς ξοδεύουν περισσότερα από 800 δολάρια ετησίως στην Amazon και το 74% ψωνίζουν με την Amazon τουλάχιστον δύο φορές το μήνα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης