Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Νέα δρομολόγια προγραμματίζει η Aegean για το 2018 - Επενδύσεις για την ενίσχυση του στόλου μέχρι το 2025

Νέα δρομολόγια προγραμματίζει η Aegean για το 2018 - Επενδύσεις για την ενίσχυση του στόλου μέχρι το 2025
Το νέο πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει ένα δίκτυο 153 προορισμών, σε συνολικά 44 χώρες, με 16,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 700.000 περισσότερες από το 2017
Δεκαοκτώ νέα δρομολόγια, έντεκα νέοι προορισμοί και 700.000 επιπλέον διαθέσιμες θέσεις συνθέτουν τον προγραμματισμό της αεροπορικής εταιρείας AEGEAN για το 2018.
Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Ευτύχιος Βασιλάκης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, το 2018 θα αποτελέσει ακόμη μια χρονιά διεύρυνσης της διεθνούς παρουσίας της εταιρείας, αλλά και των επιλογών που προσφέρει στους επιβάτες της.
«Διευρύνουμε το δίκτυό μας με 18 νέα δρομολόγια εξωτερικού, με 11 νέους προορισμούς από την Αθήνα, ενώ παράλληλα προσθέτουμε 7 νέα δρομολόγια από την περιφέρεια. Είναι η πρώτη φορά που τόσες πόλεις από κύριες τουριστικές αγορές έχουν άμεση σύνδεση με την Αθήνα, που υποστηρίζει τόσο τα σύντομα city breaks, όσο και την προσβασιμότητα στα νησιά μας» ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.
Παράλληλα ο κ. Βασιλάκης, ανακοίνωσε ότι έως τέλος του 2017 θα έχει ληφθεί από την Διοίκηση η απόφαση για παραγγελία 45-60 νέων αεροσκαφών.
Πρόκειται, όπως ανέφερε, για μια επένδυση ύψους 2,5 -3 δισ. δολαρίων που προγραμματίζεται για το χρονικό διάστημα 2020-2025 και θα ενισχύσει περαιτέρω τον στόλο της εταιρείας.
Ερωτηθείς σχετικά με το ενδεχόμενο εισόδου στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία, ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι «πάντα η εταιρεία θα είναι σε αναζήτηση νέων δυνατοτήτων και αυτές οι νέες δυνατότητες έρχονται πολλές φορές από συνεργασίες.
Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασία στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας που οφείλουν όλες οι εταιρείες και ιδιαίτερα όσες ασχολούνται με τον τουρισμό να έχουν.
Δεν υπάρχει τίποτα το οποίο να είναι άμεσο, αλλά υπάρχει πάντα η διάθεση για συζήτηση και αν βρούμε κάτι τα επόμενα χρόνια που μπορεί να μας προσφέρει δυνατότητες που μόνοι μας δεν μπορούμε να έχουμε, τότε θα το σκεφτούμε πολύ σοβαρά για να το κάνουμε».
Το νέο πρόγραμμα της εταιρείας περιλαμβάνει ένα δίκτυο 153 προορισμών, σε συνολικά 44 χώρες, με 16,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 700.000 περισσότερες από το 2017.
Η ενίσχυση του δικτύου της εταιρείας προσφέρει το 2018 αυξημένη προσβασιμότητα, μέσω και των νέων συνδέσεων, σε βασικές αγορές που αποτελούν κύριες πηγές τουρισμού για τη χώρα μας, όπως είναι η Γαλλία, η Ιταλία και η Γερμανία.
Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο πτήσεων της AEGΕAN για το 2018 προστίθενται 18 νέα δρομολόγια που αντιστοιχούν σε 11 νέους προορισμούς από τη βάση της Αθήνας (Τορίνο, Παλέρμο, Μπολόνια και Λαμέτζια Τέρμε στην Ιταλία, Μάλαγα στην Ισπανία, Βασιλεία στην Ελβετία, Ζάγκρεμπ και Ζαντάρ στην Κροατία, Βίλνιους στη Λιθουανία, Κλουζ Ναπόκα στη Ρουμανία και Σκόπια στην ΠΓΔΜ) και 7 νέα δρομολόγια από την Περιφέρεια (Κέρκυρα-Μόσχα, Σαντορίνη-Τελ Αβίβ, Μύκονος-Τελ Αβίβ, Μύκονος- Βηρυτός, Ρόδος- Λυών, Ρόδος- Βηρυτός, Ηράκλειο-Βηρυτός).
Συνεχίζοντας τη στρατηγική εστίασης στην ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας, η οποία επιφέρει οφέλη τόσο για την ίδια την πόλη, όσο και για τις άλλες περιοχές και τα νησιά της χώρας, η AEGEAN το 2018 θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με 81 προορισμούς εξωτερικού.
Παράλληλα, η AEGEAN προχώρησε ήδη σε αναβάθμιση των Lounges επιβατών σε Θεσσαλονίκη και Λάρνακα, ενώ μέχρι το τέλος του 2017 η εταιρεία αναβαθμίζει το Lounge επιβατών της στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Αρχές του 2018, θα ολοκληρωθεί το νέο δεύτερο Lounge της Αθήνας για πτήσεις εκτός Schengen. Εκτός όμως από την επιχειρησιακή της ανάπτυξη, η AEGEAN δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη συστηματική στήριξη του ελληνικού τουρισμού, τόσο συμμετέχοντας σε συλλογικές πρωτοβουλίες, όσο και μέσα από δράσεις και ενέργειες που αναπτύσσει και υλοποιεί με ίδια μέσα.
Συγκεκριμένα, μέσα από συνεργασίες με τον Δήμο της Αθήνας (Athens Tourism Partnership), την Marketing Greece και τον ΕΟΤ, η ΑΕGEAN συμμετέχει συστηματικά στη δημιουργία προωθητικών ενεργειών για την προβολή της χώρας μας και ταυτόχρονα παρέχει δωρεάν τη μεταφορά για τη διοργάνωση περισσότερων από 300 Press και Fam Trips το χρόνο.
Ταυτόχρονα, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δικές της πρωτοβουλίες όπως είναι η καμπάνια «Greece by Greeks», με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, συνεχίζει να αποτελεί βασικό αρωγό και πρεσβευτή της πιο φιλόξενης εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό. Η συγκεκριμένη καμπάνια συνέβαλε, ώστε να συγκεντρωθούν με τη βοήθεια του κόσμου περισσότερα από 10.000 μυστικά από όλη την Ελλάδα, τα οποία από το Νοέμβριο και μετά θα ταξιδέψουν σε όλον τον κόσμο.
Η AEGEAN συνεχίζει να εστιάζει στη στήριξη και ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας μέσω της υλοποίησης του προγράμματος «Όλη η Ελλάδα Κοντά», που αφορά στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών και προϊόντων.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία σε συνεργασία με παραγωγούς της περιφέρειας, τους παρέχει σημαντικό βήμα για την ανάδειξη των εικόνων και των προϊόντων του τόπου τους (μηνιαία αφιερώματα σε προορισμούς της Ελλάδας, συνεργασία με 50 τοπικούς παραγωγούς, προώθηση σε μόλις 1 χρόνο πάνω από 60 διαφορετικών ειδών προϊόντων και τοπικών γεύσεων στις πτήσεις της εταιρείας, προβολή περισσότερων από 100 videos για την ελληνική περιφέρεια σε Ελλάδα και εξωτερικό).

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης