Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Από τις εκπτώσεις του «Μαύρου Παρασκευά» στις προσφορές Μπλακ Φράιντεϊ του Κωτσόβολου

tags :
Από τις εκπτώσεις του «Μαύρου Παρασκευά» στις προσφορές Μπλακ Φράιντεϊ του Κωτσόβολου
Πως ένα βαρέλι φέτα στο παντοπωλείο των Άνω Κωτσοβολιώτικων οδήγησε στο θεσμό της Black Friday
Νομίζετε πως ο «θεσμός» της Black Friday είναι αμερικανικής προέλευσης; Λάθος.
Είναι ελληνικός και μάλιστα πρωτοεμφανίστηκε στα Άνω Κωτσοβολιώτικα.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που ο Κωτσόβολος στις προσφορές της «Μαύρης Παρασκευής» δεν θα μπορούσε παρά να είναι μοναδικός, γιατί ξέρει καλά το μυστικό επιτυχίας της Μπλακ Φράιντεϊ.
Γι’ αυτό έχει μοναδικές προσφορές με προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, όπως: Σεμεδάκια, Ιονιστή Καταχνιάς, Ντρόουν Σαλαγίσματος, Μπλουτούθ Σπίκερ Φλογέρας, Καθαριστή Προβάτων, Κουζινομηχανές Δολώματος, όλα σε τιμή γκλίτσας.
Έτσι, όψει της επικείμενης Μπλακ Φράιντεϊ, ο Κωτσόβολος θέτει διλλήματα και καλεί τον κόσμο των Κάτω Κωτσοβολιώτικων να αποφασίσει: 70 γκλίτσες ή 70 ίντσες;
Οι γνώμες πολλές, οι συζητήσεις ακόμα περισσότερες, αλλά μετά από γκάλοπ, με συντριπτική πλειοψηφία, φαίνεται πως οι 70 ίντσες βγήκαν εκτός συναγωνισμού.
Μάλιστα μετά την ολοκλήρωση του γκάλοπ, κάτοικοι έτρεξαν στον Κωτσόβολο για να αποκτήσουν 49, 55 και 65 ίντσες σε τιμές Μπλάκ Φράιντεϊ.



Ο Παρασκευάς, το μπακάλικο και οι εκπτώσεις του

Τα προαναφερόμενα αποτελούν μέρος της νέας δημιουργικής καμπάνιας της εταιρίας Κωτσόβολος που επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή.
Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το «Μαύρη Παρασκευή» και αφορούσε τον «μαύρο» τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.
Σύμφωνα με το στόρι της εν λόγω καμπάνιας, ο Παρασκευάς Κώτσος και ιδιοκτήτης του μπακάλικου των Άνω Κωτσοβολιώτικων απ’ όπου ξεκίνησε ο «θεσμός» της Μαύρης Παρασκευής, γεννήθηκε στις 7 Νοέμβρη του 1930 και ήταν αυτός που εμπνεύστηκε τη Μαύρη Παρασκευή ή όπως την ονόμασε στη συνέχεια ο δάσκαλος του χωριού «Μπλακ Φράιντεϊ» για να είναι περισσότερο εύηχη, εμπορική και σύμφωνη με τα ήθη της Πρωτεύουσας.
Αλλά πως ήρθε του Παρασκευά Κώτσου η εν λόγω έμπνευση;
«Θα χάλαγε η φέτα», εξομολογείται ο ίδιος σε μια εκ βαθέων συνέντευξη.  
Οπότε, αποφάσισε να προσφέρει για μία και μόνο ημέρα τα προϊόντα του μπακάλικου με μεγάλες μειώσεις τιμών.
«Ναι, είχαμε και στο χωριό μας Μαύρη Παρασκευή», λέει η κυρία  Κώτσαινα, μιλώντας για τον κόσμο που περίμενε, για τις καμπάνες που χτυπούσαν γιορτινά, για μικρούς και μεγάλους που έτρεχαν να προλάβουν τις προσφορές του συζύγου της Παρασκευά, αλλά και για πιπεράτα λοβ στόρις που εκτυλίχθηκαν στην ουρά του παντοπωλείου.



Σπεύσατε, λοιπόν, στον Κωτσόβολο που συνεχίζει την παράδοση.
Την Μπλακ Φράιντεϊ ο Κωτσόβολος παραδίδει τουτόριαλ μοναδικά όπως είναι και οι προσφορές του:
-Πώς μπορείς να βάλεις εύκολα γούφερ στο τρακτέρ
-Πώς το ντρόουν μπορεί να αντικαταστήσει το τσομπανόσκυλο
-Πώς εξοπλίζεις εύκολα ένα νεόδμητο μαντρί με τηλεοράσεις 75 ιντσών, δίπορτα ψυγεία, στερεοφωνικά κτλ.
Και για όσους θέλουν ευκολίες, ο Κωτσόβολος προσφέρει ακόμη και στις Μπλακ Φράιντεϊ τιμές, ευέλικτους τρόπους πληρωμής με βερεσέ και γρήγορα παρε-δώσε στα Ταμεία Express.
Έτσι, δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να μη στερηθεί καμία προσφορά κατά τη διάρκεια της Μπλακ Φράιντεϊ, που πλέον ο Κωτσόβολος φέρνει και στο χωριό του!
Μείνετε συντονισμένοι στο www.kotsovolos.gr και στην επίσημη Facebook page του Κωτσόβολου https://www.facebook.com/Kotsovolos με μοναδικούς διαγωνισμούς και νέα για τη Μαύρη Παρασκευή.



www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης