Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΗΠΑ - Black Friday: Ξεπέρασε τα 1,52 δισ. δολ. ο τζίρος από τις online αγορές

tags :
ΗΠΑ - Black Friday: Ξεπέρασε τα 1,52 δισ. δολ. ο τζίρος από τις online αγορές
Την επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών, οι έμποροι παραδοσιακά προσφέρουν πολύ γενναίες εκπτώσεις
Μικρή ήταν η προσέλευση των Αμερικανών καταναλωτών στο πλαίσιο της Μαύρης Παρασκευής (Βlack Friday)που σηματοδοτεί την έναρξη των χριστουγεννιάτικων αγορών στις ΗΠΑ, καθώς οι περισσότεροι επέλεξαν τις διαδικτυακές αγορές ενώ πολλοί ήταν αυτοί που έκαναν τις αγορές τους στα καταστήματα που άνοιξαν χθες βράδυ.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η περίοδος μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και των Χριστουγέννων μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική για τις επιδόσεις μιας εταιρίας λιανικών πωλήσεων, καθώς αντιστοιχεί περίπου στο 40% των συνολικών εσόδων της χρονιάς.
Την επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών, οι έμποροι παραδοσιακά προσφέρουν πολύ γενναίες εκπτώσεις προκαλώντας πραγματική φρενίτιδα στους καταναλωτές.
Ωστόσο, τέτοιου είδους αντιδράσεις ήταν περιορισμένες σήμερα το πρωί.
Περίπου 250 άτομα περίμεναν έξω από το κατάστημα Target στο Μανχάταν λίγο πριν ανοίξει στις 6.00 το πρωί (14.00 ώρα Ελλάδας).
Η προσέλκυση καταναλωτών με προσφορές είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους εμπόρους δεδομένης της συνεχούς στροφής των καταναλωτών σε διαδικτυακές αγορές, εκεί όπου κυριαρχεί η Amazon.com, μια τάση που οδήγησε αλυσίδες όπως η Toys R Us, η True Religion και η The Limited να καταθέσουν αίτηση χρεοκοπίας νωρίτερα φέτος.
Η Wal-Mart Stores, η Target, η Macy's, η J.C. Penney και άλλες μεγάλες εταιρίες του λιανεμπορίου άνοιξαν τα καταστήματά τους το βράδυ της Πέμπτης και οι περισσότερες προσφέρουν παρατεταμένης διάρκειας χριστουγεννιάτικες προσφορές ξεκινώντας από τις αρχές Οκτωβρίου αντί να τις περιορίζουν σε μία μόνο ημέρα.
Το εμπορικό κέντρο Garden State Plaza στο Νιου Τζέρσεϊ είχε αρκετή κίνηση, χωρίς όμως να επικρατεί χάος.
Οι καταναλωτές αναζητούσαν προσφορές χωρίς να έχουν κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό τους. «Φαίνεται να υπάρχει μια μικρή επιβράδυνση φέτος», δήλωσε εργαζόμενη στην Build-A-Bear.
Οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν πάνω από 1,52 δισ. δολάρια στο ίντερνετ έως το βράδυ της Ημέρας των Ευχαριστιών, κατά 16,8% περισσότερα σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Adobe Analytics, που παρακολουθεί το 80% των διαδικτυακών συναλλαγών στις 100 μεγαλύτερες εταιρίες λιανικού εμπορίου στις ΗΠΑ.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης