Πολιτική

Σπίρτζης: Τα δημόσια έργα γίνονταν με μια πάγια στρεβλή τακτική – Πλήρωναν απίστευτα λεφτά οι Έλληνες

Σπίρτζης: Τα δημόσια έργα γίνονταν με μια πάγια στρεβλή τακτική – Πλήρωναν απίστευτα λεφτά οι Έλληνες
Από την επαναδιαπραγμάτευση των 4 οδικών αξόνων, το Δημόσιο επωφελήθηκε 764 εκ. ευρώ είπε ο κ.Σπίρτζης
Την θέση ότι από την επαναδιαπραγμάτευση των όρων κατασκευής των τεσσάρων οδικών αξόνων που έκανε η κυβέρνηση με τους παραχωρησιούχους το Δημόσιο επωφελήθηκε ένα ποσό της τάξης των 764 εκατομμυρίων ευρώ διατύπωσε ο υπ. Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης, ο οποίος εξαπέλυσε πυρά κατά των προηγούμενων κυβερνήσεων, αναφέροντας πως «ήταν μία πάγια στρεβλή τακτική ο τρόπος με τον οποίο γινόντουσαν τα δημόσια έργα και οι παραχωρήσεις και πλήρωνε απίστευτα χρήματα ο ελληνικός λαός χωρίς λόγο».
«Το λάθος είναι οι συμβάσεις, που είχαν γίνει από τη ΝΔ, και ο τρόπος που αναθεωρήθηκαν στη συνέχεια.
Υπήρχαν έργα, που δεν ήταν καλά προετοιμασμένα, ένα θεσμικό πλαίσιο που επέτρεπε να ξεκινήσουν τα έργα χωρίς να έχουν γίνει πρόδρομες εργασίες, χωρίς να έχουν γίνει οι απαλλοτριώσεις, οι αρχαιολογικές εργασίες, η μεταφορά δικτύων κοινής ωφέλειας.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, 10 χρόνια μετά, όταν αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας να βρούμε έργα, τα οποία ήταν τελματωμένα, οι απαλλοτριώσεις να μην έχουν ολοκληρωθεί, οι περιβαλλοντικές άδειες επίσης να μην έχουν ολοκληρωθεί.
Οι απαλλοτριώσεις ήταν σε εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό μη ολοκληρωμένες -σε κάποια σημεία δεν είχαν καν ξεκινήσει- σημεία τα οποία τεμνόντουσαν οι οδικοί άξονες με το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν ήταν διευκρινισμένα ποιος θα κάνει την κατασκευή των συγκεκριμένων σημείων, αν τα κάνει το σιδηροδρομικό έργο ή το έργο οδοποιίας» ανέφερε σε δηλώσεις του στο «Πρακτορείο 104,9 Fm» ο κ.Σπίρτζης, ο οποίος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην επαναδιαπραγμάτευση της κυβέρνησης με τους παραχωρησιούχους για τους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες.
«Η διεκδίκηση που βρήκαμε για τους τέσσερις οδικούς άξονες ήταν 1,26 δισ. και πάνω σε αυτό το ποσό έγινε μία πολύ μεγάλη και σκληρή διαπραγμάτευση.
Δεν ήταν τα μόνα έργα, που είχαν τόσο μεγάλες καθυστερήσεις, στο μετρό της Θεσσαλονίκης είχαμε μία σύμβαση 900 εκατ. ευρώ, μία πρόοδο του έργου στο 30% μετά από όλα αυτά τα χρόνια και οι διεκδικήσεις για το 30% του έργου ήταν 1,1 δισ. ευρώ» υπογράμμισε ο κ.Σπίρτζης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης