Τελευταία Νέα
Διεθνή

H Ryanair γλίτωσε μπαράζ απεργιών μέσα στα Χριστούγεννα, υποχωρώντας στα αιτήματα των πιλότων

tags :
H Ryanair γλίτωσε μπαράζ απεργιών μέσα στα Χριστούγεννα, υποχωρώντας στα αιτήματα των πιλότων
Η διοίκηση της Ryanair ήρθε εν τέλει σε συμβιβασμό με τους πιλότους 
Η διοίκηση της Ryanair συμφώνησε σήμερα (15 Δεκεμβρίου 2017) να αναγνωρίσει -για πρώτη φορά στην ιστορία της- την ανεξάρτητη εκπροσώπηση των ενώσεων πιλότων εντός της εταιρείας, γλιτώνοντας έτσι την απεργία που είχε προγραμματιστεί στις 20 Δεκεμβρίου 2017 και η οποία, πιθανότατα, θα επέφερε νέο μπαράζ απεργιών που θα οδηγούσε σε νέες ακυρώσεις πτήσεων.
«Οι Χριστουγεννιάτικες πτήσεις είναι πολύ σημαντικές για τους πελάτες μας και θέλουμε να εξαλείψουμε κάθε ανησυχία για ενδεχόμενες διαταραχές στα ωράρια της επόμενης εβδομάδας.
Αν ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι να μιλήσουμε στους πιλότους μας μέσα από μια αναγνωρισμένη συνδικαλιστική διαδικασία, τότε είμαστε έτοιμοι να το πράξουμε.
Προσκαλέσαμε σήμερα τα συνδικάτα σε συζήτηση», δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, κ. Michael O'Leary.

Συνεχίζεται το αλαλούμ – Στο στόχαστρο αυτή τη φορά οι αεροσυνοδοί (23/11/2017)

Μπορεί η Ryanair να έχει δώσει τη δυνατότητα στους Ευρωπαίους να ταξιδέψουν περισσότερη χάρη στα πολύ φθηνά εισιτήρια, ωστόσο η ιρλανδική εταιρεία δεν έχει -σίγουρα- τη φήμη του καλού εργοδότη.
Τελευταίο περιστατικό οι «απειλές» προς τους-τις αεροσυνοδούς τις αεροπορικής εταιρείας, σχετικά με τις επιδόσεις τους στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των πτήσεων.
Ειδικότερα, σε γράμμα προς το προσωπικό που έχει στην κατοχή της η εφημερίδα Guardian, η διοίκηση προειδοποιούσε το προσωπικό ότι αν καταφέρει να πουλήσει αρκετά εμπορεύματα κινδυνεύει «πειθαρχικές διαδικασίες» (!).
Επίσης, να επισημανθεί ότι, το 2015, η Ryanair συμφώνησε οι αεροσυνοδοί να εργάζονται για πέντε ημέρες και να έχουν τρεις ημέρες άδειας.
Επί αυτού, στο γράμμα η εταιρεία αναφέρει πως «δεν έχει καμία υποχρέωση» να τηρήσει τα παραπάνω, εάν δεν επιτευχθούν οι στόχοι πωλήσεων.
Μάλιστα, προειδοποίησε ότι, από τον επόμενο μήνα, οι αεροσυνοδοί θα κληθούν να εργαστούν αυθαίρετες ώρες, σε εβδομαδιαία βάση!
Η πώληση τροφίμων, ποτών, αρωμάτων και άλλων αντικειμένων, όπως τα ξυστά, αποτελεί σημαντικό μέρος του εισοδήματος της Ryanair, παρέχοντας 1,5 δισ. στερλίνες ετησίως.
Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει το 27% των συνολικών εσόδων της αεροπορικής εταιρείας, η οποία θέλει να αυξήσει το ποσοστό στο 30%.
Πριν από τα παραπάνω, τον περασμένο μήνα, είχε προηγηθεί η ανταρσία από πλευράς των πιλότων, οι οποίοι αρνούνται να συμβιβαστούν με την πρόταση της εταιρείας για αύξηση των μισθών, ζητώντας διπλασιασμό των αμοιβών στις 150.000 στερλίνες και απειλώντας με απεργίες αν δεν βρεθεί λύση.

Μέσα στον Οκτώβριο, το 60% των πιλότων της σχετικής ένωσης -με βάση το αεροδρόμιο Στάνσεντ του Λονδίνου- καταψήφισε την πρόταση της Ryanair για αύξηση του ετήσιου μισθού κατά 22.000 στερλίνες, από 64.000 που είναι αυτή τη στιγμή.
Παράλληλα, οι πιλότοι απειλούν την δωρεάν παροχή σνακς και καφέ εντός του αεροπλάνου.
Σε αυτό το σημείο γεννάται η απορία: η Ryanair δεν τα παρείχε αυτά μέχρι στιγμής δωρεάν στους πιλότους;;
Η ιρλανδική εταιρεία έχει ακυρώσει συνολικά πάνω από 20.000 πτήσεις έως και τον Μάρτιο του 2018, εξαιτίας του προβλήματος που έχει προκύψει με τα προγράμματα των κυβερνητών.
Οι ακυρώσεις επηρεάζουν 400.000 πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει το εισιτήριό τους.

Για το τρίτο τρίμηνο του 2017, η κερδοφορία της εταιρείας κατέγραψε πτώση της τάξεως του 1,8% στα 895,4 εκατ. ευρώ, δεχόμενη πιέσεις από τα έξοδα αποζημίωσης επιβατών ύψους 25 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τις πωλήσεις της Raynair, αυτές ενισχύθηκαν στα 2,52 δισ. ευρώ, έναντι 2,44 δισ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Παρά τα προαναφερθέντα ζητήματα, η εταιρεία διατήρησε το στόχο της για κέρδη μεταξύ 1,4 με 1,45 δισ. ευρώ το σύνολο του 2017.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης