Στο κλάδο ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων (και) η Ferrari

Στο κλάδο ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων (και) η Ferrari
Με ηλεκτρικό supercar σχεδιάζει να «χτυπήσει» την Tesla η ιστορική Ferrari
Τα σχέδια της Ferrari για ανάπτυξη ηλεκτροκίνητου οχήματος γνωστοποίησε σήμερα (16 Ιανουαρίου 2018) -μιλώντας στο North American International Auto Show- ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, κ. Sergio Marchionne, σηματοδοτώντας μία νέα πορεία για την ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία.
«Αυτό που κάνει η Tesla, μπορούν να το κάνουν και άλλοι στη βιομηχανία», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η εταιρεία είχε εμφανιστεί σκεπτική σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο πουλά επί του παρόντος υβριδικά.
Ενδεικτικά, κάποτε ο κ. Marchionne είχε αποκαλέσει «άσεμνη» την ιδέα μίας εξολοκλήρου ηλεκτρικής Ferrari.
Με ενδιαφέρον αναμένεται η αντίδραση των φίλων της ιταλικής φίρμας…

Τουλάχιστον 50% πιο οικονομικό από τα βενζινοκίνητα το κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού οχήματος (11/1/2018)

Τα ηλεκτρικά οχήματα συνεχίζουν να αποτελούν ένα μικρό ποσοστό των παγκόσμιων πωλήσεων -μόνο περίπου το 1%-, καθώς οι καταναλωτές «τρομάζουν» από τις πολύ υψηλές τιμές αγοράς.
Ωστόσο, αυτό που επίσης πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, είναι το κόστος συντήρησης μετά την αγορά.
Σύμφωνα με σχετική έκθεσή του αμερικανικού Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, κατά μέσο όρο η συντήρηση (περιλαμβάνει έξοδα μετακίνησης, επισκευές κλπ) ενός οχήματος με ηλεκτρικό ρεύμα είναι πάνω από 50% πιο οικονομική σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο, πετρελαιοκίνητο ή κινούμενο με αέριο όχημα.
Όπως σημειώνεται, ο αγοραστής θα προχωρήσει σε απόσβεση του υψηλότερου κόστους αγοράς στα περίπου 50.000 μίλια.
Μάλιστα, στην αγορά πολυτελών οχημάτων, οι συσχετισμοί για το κόστος ιδιοκτησίας αλλάζουν.
Ο ιστότοπος Fleetcarma.com απέδειξε το κόστος της ιδιοκτησίας ενός μοντέλου «Tesla S» σε σχέση με μια Mercedes C-Class και μία Porsche Cayenne, είναι πολύ χαμηλότερο.
Να σημειωθεί ότι UBS αναμένει 16,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους μέχρι και το 2025.
Το νούμερο αποτελεί το 16% του συνόλου των -βάση εκτιμήσεων- πωληθέντων αυτοκινήτων για την εν λόγω περίοδο.
Τη ζήτηση θα οδηγήσουν η Κίνα και οι ευρωπαϊκές χώρες.
Η ελβετική τράπεζα αναφέρει, επίσης, ότι ηγετικό ρόλο εξακολουθεί να κατέχει η Tesla, ωστόσο κεκτημένη ταχύτητα στον κλάδο ηλεκτρικών οχημάτων διαθέτει και η Mercedes.

Διαβάστε: Νορβηγία, η χώρα που προσαρμόζεται πιο γρήγορα από τον καθένα στα ηλεκτρικά οχήματα

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS