Τελευταία Νέα
Διεθνή

Το Twitter θα ενημερώσει τους χρήστες που εκτέθηκαν στη ρωσική προπαγάνδα στις εκλογές του 2016

Το Twitter θα ενημερώσει τους χρήστες που εκτέθηκαν στη ρωσική προπαγάνδα στις εκλογές του 2016
Το Twitter, «εργάζεται για να εντοπίσει και να ενημερώσει ξεχωριστά» τους χρήστες που είδαν tweets κατά τη διάρκεια των αμερικανικών προεδρικών εκλογών του 2016
Το Twitter ενδέχεται να ειδοποιήσει τους χρήστες του, εάν εκτέθηκαν σε περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από ύποπτη ρωσική υπηρεσία προπαγάνδας, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Κογκρέσο την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018.
Το κοινωνικό μέσο δικτύωσης, «εργάζεται για να εντοπίσει και να ενημερώσει ξεχωριστά» τους χρήστες που είδαν tweets κατά τη διάρκεια των αμερικανικών προεδρικών εκλογών του 2016, από λογαριασμούς που συνδέονται με το τμήμα έρευνας του διαδικτύου του Κρεμλίνου, όπως δήλωσε ο Carlos Monje, υπεύθυνος δημόσιων σχέσεων του Twitter, στην Επιτροπή Εμπορίου, Επιστημών και Μεταφορών του Κογκρέσου.
Το Facebook τον Δεκέμβριο 2017 δημιούργησε ένα κανάλι, όπου οι χρήστες του μπορούν να δουν αν έκαναν like ή ακολούθησαν λογαριασμούς που δημιουργήθηκαν από τη ρωσική προπαγάνδα.
Και οι δύο εταιρείες αλλά και το YouTube της Alphabet, εμφανίστηκαν ενώπιον της επιτροπής της Γερουσίας την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018, για να απαντήσουν σε ερωτήσεις, σχετικά με τις προσπάθειές τους να καταπολεμήσουν τη χρήση των πλατφορμών τους, από βίαιους εξτρεμιστές, όπως το ισλαμικό κράτος.
Αλλά η Επιτροπή έστρεψε συχνά την προσοχή της σε ερωτήσεις για τη ρωσική προπαγάνδα, γεγονός που έπληξε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περνώντας το μεγαλύτερο μέρος του 2017, να απολογούνται σε κατηγορίες ότι δεν προσπάθησαν να αποτρέψουν τους Ρώσους να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες τους, να μεταδώσουν ανώνυμα διχαστικά μηνύματα για τις εκλογές του 2016 στις ΗΠΑ.
Οι αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η Ρωσία επεδίωξε να παρέμβει στις εκλογές μέσω ποικίλων μέσων.
Οι τρεις εταιρείες κοινωνικών μέσων δικτύωσης αντιμετώπισαν ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων, σχετικά με τον τρόπο αστυνόμευσης διαφορετικών ειδών περιεχομένου στις υπηρεσίες τους, συμπεριλαμβανομένων εξτρεμιστικών καταχωρήσεων, αυτοματοποιημένων λογαριασμών ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, σκόπιμα ψευδών ειδήσεων και ρωσικής προπαγάνδας.
Ο Monje δήλωσε ότι το Twitter έχει βελτιώσει την ικανότητά του να ανιχνεύει και να απομακρύνει τους "κακόβουλα αυτοματοποιημένους" λογαριασμούς.
Η επικεφαλής της παγκόσμιας πολιτικής του Facebook, Monika Bickert, δήλωσε ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό τεχνολογίας και ανθρώπινης εξέτασης, για να «καταπολεμήσει τα ψεύτικα νέα και να βοηθήσει τους χρήστες να βλέπουν αυθεντικά νέα».
Οι περισσότερες απόπειρες εξαπλώσεως της παραπληροφόρησης στο Facebook είχαν οικονομικό κίνητρο, δήλωσε η Bickert.
Οι εταιρείες προσπαθούν να αυξήσουν τη χρήση αλγορίθμων και τεχνητής νοημοσύνη,ς για να συλλαμβάνουν περιεχόμενο που δεν είναι κατάλληλο για τις υπηρεσίες τους.
Ο Juniper Downs, διευθυντής δημοσίων σχέσεων του YouTube, δήλωσε ότι οι αλγόριθμοι γρήγορα συλλαμβάνουν και αφαιρούν το 98% των βίντεο που επισημαίνονται ως εξτρεμιστικά.
Ωστόσο, η εταιρεία εξακολουθεί να διαθέτει περίπου 10.000 υπαλλήλους για την παρακολούθηση βίντεο, δήλωσε ο Downs.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης