Τελευταία Νέα
Διεθνή

BMW: Η συνεργασία με τις ανταγωνίστριες εταιρείες θα οδηγήσει τη νέα εποχή στα αυτοκίνητα

BMW: Η συνεργασία με τις ανταγωνίστριες εταιρείες θα οδηγήσει τη νέα εποχή στα αυτοκίνητα
Το επιχειρηματικό μοντέλο της ΒΜW αναμορφώνεται και προσανατολίζεται στη συνεργασία με τις ανταγωνίστριες εταιρείες
Ενώ οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η αυτόνομη οδήγηση, μπορεί να αλλάζουν τα δεδομένα στα οχήματα της BMW, το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας αναμορφώνεται και προσανατολίζεται στη συνεργασία με τις ανταγωνίστριες εταιρείες.
"Στο παρελθόν είχαμε μια αρκετά κάθετη ολοκλήρωση", δήλωσε στο CNBC ο Jens Monsees, αντιπρόεδρος της BMW Group για την ψηφιακή στρατηγική.
Αυτό επικεντρωνόταν γύρω από τον πελάτη, τον έμπορο, και στη συνέχεια έναν παραγωγό όπως η BMW και στους προμηθευτές που παρείχαν ανταλλακτικά.
Αυτή η αλυσίδα, δήλωσε ο Monsees, έγινε πλέον πιο οριζόντια με τους εμπλεκόμενους εταίρους.
Καθώς η ψηφιακή τεχνολογία γίνεται όλο και πιο προηγμένη και πανταχού παρούσα και οι συσκευές γίνονται πιο ολοκληρωμένες και αλληλεξαρτώμενες, η συνεργασία γίνεται όλο και πιο σημαντική.
Ο Monsees ανέφερε το παράδειγμα της BMW, της Daimler και της Audi, που αγοράζουν ψηφιακές υπηρεσίες χαρτογράφησης και πλοήγησης.
Η συμφωνία αυτή ανακοινώθηκε το 2015 και την εποχή εκείνη η BMW χαρακτηρίστηκε ως "κορυφαίος πάροχος τεχνολογίας", για τον ψηφιακό κόσμο στις μεταφορές.
Προσέφερε τις υπηρεσίες που απαιτούνται τόσο για την αυτόνομη οδήγηση όσο και για τις υπηρεσίες πλοήγησης, δήλωσε ο Monsees στο CNBC.
Τα δεδομένα, όπως πότε ακριβώς χρησιμοποιούνται οι υαλοκαθαριστήρες, εισάγονται στο σύστημα και μοιράζονται.
"Γιατί να μην μοιραζόμαστε με την Audi ή την Daimler αυτά τα στοιχεία;
Δεν θέλουμε τροχαία ατυχήματα, ανεξάρτητα από τον ανταγωνισμό", είπε.
Ο Monsees προσπάθησε να δώσει μία μεγαλύτερη εικόνα του πως μοιράζονται οι πληροφορίες, αναφέροντας παράδειγμα από τις ΗΠΑ.
"Μπορούμε να μάθουμε από τη Valley Silicon, η Google και η Apple και ίσως η Amazon, ανταγωνίζονται από τη μία πλευρά.
Από την άλλη, βοηθούν και υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον".
Αυτό, είπε ο Monsees, είναι μία έννοια "φιλικός εχθρός", όπου ένα τηλέφωνο της Apple μπορεί να έχει τους χάρτες Google και αντίστροφα.
Η τεχνολογία αλλάζει επίσης τις διαδικασίες παραγωγής της BMW, είπε. "Χρησιμοποιούμε όλο και περισσότερο την τεχνολογία και τα ρομπότ για να υποστηρίξουμε τους ανθρώπους και τους εργαζόμενους στα εργοστάσια, για να μεταφέρουν βαριά φορτία, να ταξινομούν και να μεταφέρουν τα πράγματα".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης