Η «επανάσταση» των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων θα μειώσει έως και 50% τις τιμές των Uber και Lyft, σύμφωνα με τη BP
Οι Uber και Lyft αντιμετωπίζουν ήδη μεγάλα προβλήματα με τις ρυθμιστικές αρχές των κρατών, ωστόσο μελλοντικά θα πρέπει να αντιμετωπίζουν και τον αυξημένο ανταγωνισμό, που θα οδηγήσει σε κατάρρευση τα ναύλα που χρεώνουν για τις υπηρεσίες τους.
Η αύξηση του -μέχρι στιγμής ανύπαρκτου- ανταγωνισμού δεν αφορά νέες εταιρείες παροχής υπηρεσιών ταξί, αλλά την «επανάσταση» των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, αναφέρει ο επικεφαλής οικονομολόγος της BP, Spencer Dale.
Ο εμπειρογνώμονας στον τομέα της ενέργειας -και πρώην μέλος της Επιτροπής Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Αγγλίας- εξήγησε ότι τα αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα αρχικά θα είναι υπερβολικά δαπανηρά για τους πολίτες που επιθυμούν να τα αγοράσουν.
Ωστόσο, η μείωση του κόστους αγοράς εντός της δεκαετίας του 2030, θα αύξηση τη ζήτηση και, ως αποτέλεσμα, θα αποτελέσει πλήγμα για τις δύο αμερικανικές εταιρείες, οι οποίες ενδέχεται να χρειαστεί να μειώσουν τα ναύλα τους από 40% έως και 50%, εκτιμά ο κ. Dale.
Βέβαια, η Uber έχει ήδη εισέλθει στην αγορά αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, αγοράζοντας -μεταξύ άλλων- 24.000 αυτοκίνητα από τη Volvo, μεταξύ 2019 και 2021.
Η Volvo θα παράσχει τα οχήματα ενώ η Uber θα τα εξοπλίσει με τα συστήματα αυτόματης οδήγησης.
Ο οικονομολόγος της BP προβλέπει, επίσης, ότι το 15% των οχημάτων στους δρόμους, το 2040, θα είναι ηλεκτρικά.
www.bankingnews.gr
Η αύξηση του -μέχρι στιγμής ανύπαρκτου- ανταγωνισμού δεν αφορά νέες εταιρείες παροχής υπηρεσιών ταξί, αλλά την «επανάσταση» των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, αναφέρει ο επικεφαλής οικονομολόγος της BP, Spencer Dale.
Ο εμπειρογνώμονας στον τομέα της ενέργειας -και πρώην μέλος της Επιτροπής Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Αγγλίας- εξήγησε ότι τα αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα αρχικά θα είναι υπερβολικά δαπανηρά για τους πολίτες που επιθυμούν να τα αγοράσουν.
Ωστόσο, η μείωση του κόστους αγοράς εντός της δεκαετίας του 2030, θα αύξηση τη ζήτηση και, ως αποτέλεσμα, θα αποτελέσει πλήγμα για τις δύο αμερικανικές εταιρείες, οι οποίες ενδέχεται να χρειαστεί να μειώσουν τα ναύλα τους από 40% έως και 50%, εκτιμά ο κ. Dale.
Βέβαια, η Uber έχει ήδη εισέλθει στην αγορά αυτό-οδηγούμενων οχημάτων, αγοράζοντας -μεταξύ άλλων- 24.000 αυτοκίνητα από τη Volvo, μεταξύ 2019 και 2021.
Η Volvo θα παράσχει τα οχήματα ενώ η Uber θα τα εξοπλίσει με τα συστήματα αυτόματης οδήγησης.
Ο οικονομολόγος της BP προβλέπει, επίσης, ότι το 15% των οχημάτων στους δρόμους, το 2040, θα είναι ηλεκτρικά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών