Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

CNBC: Γιατί η υποδομή της ηλεκτρικής φόρτισης θα αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης

CNBC: Γιατί η υποδομή της ηλεκτρικής φόρτισης θα αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης
Η αύξηση της ηλεκτρικής μετακίνησης κερδίζει όλο και περισσότερη δυναμική
Από τα μικρά, οικογενειακά πρατήρια μέχρι τα μεγάλα που εκμεταλλεύονται μεγάλες εταιρείες όπως η BP και η Shell, οι ιδιοκτήτες οχημάτων με φυσικό αέριο διαθέτουν πληθώρα επιλογών για ανεφοδιασμό.
Για όσους οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο, η επιλογή είναι κάπως πιο περιορισμένη.
"Η αύξηση της ηλεκτρικής μετακίνησης κερδίζει όλο και περισσότερη δυναμική", δήλωσε ο Thomas Hering, υπεύθυνος πωλήσεων για την υποδομή φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη γερμανική ABB, στο CNBC.
"Ενώ στην αρχή της ηλεκτρoκίνησης είχαμε μόνο λίγα ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους, βλέπουμε τώρα μια αυξανόμενη ζήτηση και αναμένουμε ότι μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων στο εγγύς μέλλον στους δρόμους ".
Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να οδηγούν τα ηλεκτρικά οχήματα σε μεγαλύτερες αποστάσεις, η ανάγκη για δίκτυο φόρτισης μεγάλης κλίμακας θα γίνεται όλο και πιο άμεση.
Οι αλλαγές πάντως δρομολογούνται.
Τον Ιανουάριο, για παράδειγμα, η BP Ventures επένδυσε 5 εκατομμύρια δολάρια στην FreeWire Technologies, μια εταιρεία των ΗΠΑ που ειδικεύεται σε συστήματα κινητής ταχείας φόρτισης.
Η BP δήλωσε ότι σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τις μονάδες σε μια σειρά από πρατήρια λιανικής πώλησης, στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη το 2018.
Στη Γερμανία, όπου υπάρχει μεγάλη αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους, καταβάλλονται προσπάθειες για την αύξηση του αριθμού των σημείων φόρτισης.
"Σχεδιάζουμε να εγκαταστήσουμε 350 σταθμούς φόρτισης, ειδικά σε δημόσιους χώρους", δήλωσε ο Bernhard Riehle, διευθυντής στην Pfalzwerke Netz.
Ενώ οι φιλοδοξίες είναι μεγάλες, υπάρχουν πολλά εμπόδια όσον αφορά την ανάπτυξη νέων υποδομών.
"Υπάρχουν πολλές τεχνικές προκλήσεις για τη δημιουργία υποδομών όσον αφορά το δίκτυο φόρτισης", δήλωσε ο Sebastian Koch της Pfalzwerke Netz.
Το κόστος είναι μία άλλη ανησυχία, πρόσθεσε.
Υπάρχουν πολλές επιλογές όσον αφορά το μοντέλο φόρτισης που χρησιμοποιείται, όπως το εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) και το συνεχές ρεύμα (DC).
"Εξετάζοντας τη φόρτιση AC ... πρέπει να έχετε ενσωματωμένο μετατροπέα στο όχημα σας, το οποίο στη συνέχεια μετατρέπει το εναλλασσόμενο ρεύμα σε συνεχές ρεύμα για να τροφοδοτήσει την μπαταρία", δήλωσε ο Hering της ABB.
"Αυτό είναι φυσικά λίγο πιο αργό αλλά και φθηνότερο", πρόσθεσε.
"Εξετάζοντας τη φόρτιση DC, μπορείτε να επαναφορτίσετε σε μεγαλύτερες τάσεις και έτσι πρέπει να ξοδέψετε λιγότερο χρόνο για να επαναφορτίσετε το αυτοκίνητό σας επειδή η μετατροπή σε DC λαμβάνει χώρα έξω από το όχημα".
Πολλοί χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων θα "χρεωθούν" χρησιμοποιώντας οικιακούς σταθμούς, αλλά αυτό μπορεί να είναι χρονοβόρο.
"Οι άνθρωποι στο σπίτι τους είναι σε θέση να φορτίζουν τα οχήματά τους σε τρεις, μέχρι τέσσερις ώρες, ίσως και περισσότερο», δήλωσε ο Riehle της Pfalzwerke Netz.
Σε σταθμό "γρήγορης φόρτισης", ωστόσο, τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να φορτιστούν σε 30 έως 45 λεπτά.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης