Πλήρης διάσταση θέσεων μεταξύ ΣΑΤΑ και Beat για το νομοσχέδιο για τις μεταφορές

Πλήρης διάσταση θέσεων μεταξύ ΣΑΤΑ και Beat για το νομοσχέδιο για τις μεταφορές
Πλήρης διάσταση θέσεων καταγράφηκε ανάμεσα στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και τον εκπρόσωπο της Beat στην Ελλάδα, κατά τη σημερινή συνεδρίαση για το νομοσχέδιο επί των Μεταφορών
Πλήρης διάσταση θέσεων καταγράφηκε ανάμεσα στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και τον εκπρόσωπο της Beat στην Ελλάδα, κατά τη σημερινή (14/3/2018) συνεδρίαση για την ακρόαση φορέων στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή επί του νομοσχεδίου που ρυθμίζει θέματα Μεταφορών.
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, απέδωσε συγχαρητήρια στο υπουργείο Μεταφορών, τονίζοντας ότι μετά από πόλεμο τριών ετών, μπόρεσε να φέρει ένα τέτοιο νομοσχέδιο που δημιουργεί δικαιοσύνη στην οικονομία και δικαιώνει την εργασία του αυτοαπασχολούμενου.
«Ο κλάδος μας, οι αυτοαπασχολούμενοι δεν είναι συντεχνία.
Συντεχνία και διαπλοκή είναι εκείνοι που μέσα από την καινοτομία δεν κλέβουν μόνο τους επαγγελματίες αλλά και την πατρίδα.
Εκείνοι που με πρόφαση την καινοτομία παρερμηνεύουν ακόμη και τη γνώμη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου», δήλωσε ο κ. Λυμπερόπουλος, ενώ πρόσθεσε πως δεν φοβάται κανέναν αλλά όποιος πάει κόντρα στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια δεν έχει καταλάβει τι θα αντιμετωπίσει.
Παράλληλα, Ο κ. Λυμπερόπουλος καταφέρθηκε εναντίον της Beat, λέγοντας πως η μόνη «καινοτομία» της εταιρείας είναι ότι εισπράττει για λογαριασμό της το μίσθωμα και όχι ο ταξιτζής, ενώ διερωτήθηκε πού είναι οι φόροι που πληρώνει η εταιρεία και ζήτησε να είναι τα πάντα καθαρά.
Από την πλευρά του, ο Νικόλας Δρανδράκης, εκπρόσωπος της εταιρείας Beat, ανέφερε ότι υπάρχει πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου με βάση την οποία προκύπτουν αναλυτικά οι λόγοι για τους οποίους δεν έχει λόγο ύπαρξης το άρθρο 12 του νομοσχεδίου (για τις εταιρείες διαμεσολάβησης μεταφοράς επιβατών) και για τους οποίους η εταιρεία του και όλες οι παρόμοιες, δεν μπορούν να ενταχθούν σε αυτό.
«Παρέχουμε υπηρεσίες της κοινωνίας της πληροφορίας που δεν μπορούν να περιορίζονται με βάση την κοινοτική νομοθεσία και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να συμβεί αυτό οι οποίες περιπτώσεις δεν συντρέχουν για τη δική μας αγορά» είπε και επικαλέστηκε γνωμοδότηση του συνταγματολόγου Γιάννη Δρόσου στην οποία - όπως είπε ο κ. Δρανδράκης - αποφαίνεται ότι οι υπηρεσίες που παρέχει η Beat δεν εμπίπτουν στις υπηρεσίες μεταφορών.
Ο κ. Δρανδράκης υποστήριξε ότι αν η εταιρεία του ενταχθεί σε αυτόν τον νόμο θα μπορεί να παρέχει εκπτώσεις, ενώ μέχρι τώρα, παρείχε επιδότηση του κομίστρου. Όπως τόνισε αυτό σημαίνει ότι και ο οδηγός θα παίρνει μικρότερο κόμιστρο, ενώ θα «κουρελιαστεί» το κόμιστρο αφού θα μπορούν να παράσχουν εκπτώσεις και άλλες εταιρείες.
«Αυτή τη διάταξη τη γνωρίζουν τα συνδικάτα των ταξί;», διερωτήθηκε και απαντώντας στις σχετικές αναφορές του κ. Λυμπερόπουλου, ο κ. Δρανδράκης είπε «έχουμε ταράξει στη νομιμότητα αυτή την αγορά» προσθέτοντας «αποδεικνύεται ποιοι είμαστε, ποιά είναι τα έσοδά μας και πώς φορολογούμαστε από όλους τους ελέγχους στους οποίους μας έγιναν και δεν βρέθηκε ποτέ τίποτα».

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS