Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

H Standard and Poor's αναβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση της Navios Maritime Partners σε «B+» - Σταθερό το outlook

H Standard and Poor's αναβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση της Navios Maritime Partners σε «B+» - Σταθερό το outlook
H Standard and Poor's αναβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση της Navios Maritime Partners σε «B+» - Σταθερό το outlook
Ο αμερικανικός οίκος αξιολόγησης Standar & Poor's αναβάθμισε την μακροπρόθεσμη πιστοληπτική αξιολόγηση της ναυτιλιακής  εταιρίας Navios Maritime Partners (συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου) σε «B +» από «Β», ενώ το outlook είναι σταθερό.
Σύμφωνα με την S&P η αναβάθμιση αντανακλά το βελτιωμένο πιστωτικό προφίλ της Navios Maritime Partners λόγω της ανάκαμψης της αγοράς μεταφοράς ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων.
Επίσης αντικατοπτρίζει όπως τονίζει ο οίκος αξιολόγησης την μείωση του ρίσκου από τις τροποποιήσεις των ναύλων της Navios Maritime Partners των υφιστάμενων συμβάσεων με τις Hyundai Merchant Marine και Yang Ming.
Σύμφωνα με το οίκος αξιολόγησης η αγορά ξηρού φορτίου ανέκαμψε το 2017 και και αναμένει ότι τα ναύλα θα σταθεροποιηθούν το 2018.
Η S&P εκτιμά πως η ανάκαμψη των ναύλων στην αγορά χύδην φορτίων το 2017, σε ένα μέσο όρο 15.000 δολάρια/ημέρα για τα πλοία Capesize και 10.500 δολάρια/ για τα πλοία Panamax, από περίπου 8.000 δολάρια/ημέρα και 6.000 δολάρια/ημέρα αντίστοιχα, το 2016, θα συνεχιστεί έως το 2018.
Σύμφωνα με την S&P για το 2018 τα ναύλα θα κυμανθούν για τα πλοία Capesize στα 18.000 δολάρια/ημέρα και για τα Panamax στα  12.000 δολάρια/ημέρα.
Οι αυξήσεις των ναύλων οφείλονται στην αύξηση της ζήτησης για σιδηρομεταλλεύματα, άνθρακα  κυρίως από την Κίνα, που είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας βασικών εμπορευμάτων στον κόσμο αλλά και στοι γεγονός ότι οι ναυπηγήσεις καινούργιων πλοίων βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά.
Όπως αναφέρει ο οίκος αξιολόγησης οι ταμειακές ροές της Navios Partners αναμένεται να βελτιωθούν με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση του χρέους της εταιρίας.
Τα EBITDA αναμένεται να διαμορφωθούν στα 140 εκατ. δολάρια το 2018 από περίπου 108 εκατ. δολάρια το 2017.
Όσον αφορά το χρέος της ναυτιλιακής αναμένεται να διαμορφωθεί περίπου στα 490 εκατ. δολάρια στο τέλος Δεκεμβρίου του 2018.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης