Τελευταία Νέα
Απόψεις - Άρθρα

Oι ελληνικές επιχειρήσεις συσπειρώνονται έναντι των πολυεθνικών

tags :
Oι ελληνικές επιχειρήσεις συσπειρώνονται έναντι των πολυεθνικών
Έναντι των πολυεθνικών Ομίλων, οι οποίοι ολοένα και περιορίζουν την παραγωγική τους δραστηριότητα στη χώρα μας, συσπειρώνονται οι ελληνικές επιχειρήσεις
«Η συρρίκνωση της ελληνικής αγοράς, λόγω της σημαντικής μείωσης της κατανάλωσης δεν συμφέρει πλέον κανένα, πόσο μάλλον τους πολυεθνικούς Ομίλους, να παράγουν τα προϊόντα του στην Ελλάδα. Είναι θέμα χρόνου να ανακοινώσουν ότι παραγωγικά εγκαταλείπουν την χώρα», υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς.
Η μείωση της παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα καταγράφεται και στα πρόσφατα στοιχεία της Alpha Bank για την ελληνική οικονομία. Σύμφωνα με αυτά, οι επενδύσεις στην Ελλάδα καταγράφουν πτώση 57,2% σωρευτικά την περίοδο 2009-2016. Την ίδια στιγμή, η ιδιωτική κατανάλωση κατρακύλησε 20,9% σωρευτικά την ίδια περίοδο.
Ενάντια στην τάση για περιορισμό της παρουσίας τους στην ελληνική αγορά, οι ελληνικές επιχιερήσεις στήνουν το δικό τους «ανάχωμα»
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΑΣ, η οποία έφθασε πλέον να αριθμεί δεκάδες αμιγώς ελληνικές εταιρείες. Τελευταία προσθήκη ήταν η η εταιρεία REGINA  με αντικείμενο την επεξεργασία, τυποποίηση και συσκευασία μελιού και τροφίμων, και σημαντική παρουσία στην ελληνική και διεθνή αγορά από το 1958.
Το ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΑΣ επιδιώκει να πείσει τους καταναλωτές να στηρίξουν τους Έλληνες παραγωγούς και όχι τις πολυεθνικές που παράγουν στην Ελλάδα.
Όπως άλλωστε έχει πει κατ΄επανάληψιν και ο Άγις Πιστιόλας, Διευθυντής marketing κι εξαγωγών της βιομηχανίας τροφίμων Agrinο και εκ των εμπνευστών της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ –ΔΙΚΑ ΜΑΣ, «προσπαθούμε δώσουμε στους καταναλωτές να καταλάβουν πως όταν επιλέγουν ελληνικά προϊόντα, στηρίζουν την ελληνική παραγωγή και  συμβάλουν στο να παραμένει εδώ η μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία.
Πάντως όπως υποοστηρίζουν γνώστες της αγοράς η επιλογή του ελληνικού προϊόντος δεν αποτυπώνεται στο ράφι. Οι έλληνες καταναλωτές δεν επιλέγουν με βάση την ελληνικότητα του προϊόντος, αλλά κυρίως με βάση την τιμή. «Χρειάζεται πολύς χρόνος και μεγάλη καταναλωτική εκπαίδευση για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο», τονίζουν.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης