Το «αστείο» του Elon Musk που δεν αποκλείεται να γίνει πραγματικότητα…
Μπορεί ο Elon Musk να επέλεξε, ως αστείο (περισσότερα εδώ), να γνωστοποιήσει τη «χρεοκοπία» της Tesla την Πρωτοχρονιά, ωστόσο δεν είναι καθόλου ψέμα πως η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ταλανίζεται από ανεπαρκή ρευστότητα.
Όπως είχαν αναφέρει και οι αναλυτές της Moody’s, η Tesla ταλανίζεται από χρέος ύψους 10 δισεκ. δολαρίων, τη στιγμή που η ρευστότητα διαμορφωνόταν σε 3,4 δισεκ. δολάρια από μετρητά και χρεόγραφα, έως στις 31 Δεκεμβρίου 2017.
Αυτός ήταν ένας εκ των λόγων που η Moody's υποβάθμισε πρόσφατα σε «B3», από «B2», τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της εταιρείας, διατηρώντας, μάλιστα, το αρνητικό outlook.
Μεταξύ άλλων, οι αξιολογήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας του Elon Musk αντικατοπτρίζουν τη σημαντική υποχώρηση στην παραγωγή του «Model 3», τη μειωμένη ρευστότητα λόγω των αρνητικών ελεύθερων ταμειακών ροών και των εκκρεμών μετατρέψιμων ομολόγων (230 εκατ. τον Νοέμβριο 2018 και 920 εκατ. δολάρια το Μάρτιο του 2019).
Σε ό,τι αφορά ειδικά το χρέος, ομόλογα ύψους 1,2 δισεκ. δολαρίων πρέπει να αποπληρωθούν τους επόμενους 12 μήνες, όταν αναμένεται να καταγράψει και το τρέχον έτος.
Επί αυτού, ο Hitin Anand, αναλυτής της CreditSights, αναφέρει στο Bloomberg ότι η Tesla χρειάζεται να αντλήσει από τις αγορές περίπου 2 δισεκ. δολάρια τους αμέσως επόμενους έξι μήνες, προκειμένου να μην τεθεί σε κίνδυνο η παραγωγή του «Model 3».
Επισημαίνεται πως η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε συνολικές ζημίες ύψους 2 δισεκ. δολαρίων το 2017, έναντι απωλειών 666,3 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα έσοδα για την ίδια χρονική περίοδο, ανήλθαν σε 11,8 δισεκ. δολάρια.
Τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή της Tesla ξεπέρασε τα 389 δολάρια, έπειτα από εντυπωσιακό «ράλι».
Έκτοτε, όμως, έχει υποχωρήσει δραματικά, διαπραγματευόμενη πλέον -περί τις 17:45- στα 258,7 δολάρια, με κεφαλαιοποίηση ύψους 42,6 δισεκ..
www.bankingnews.gr
Όπως είχαν αναφέρει και οι αναλυτές της Moody’s, η Tesla ταλανίζεται από χρέος ύψους 10 δισεκ. δολαρίων, τη στιγμή που η ρευστότητα διαμορφωνόταν σε 3,4 δισεκ. δολάρια από μετρητά και χρεόγραφα, έως στις 31 Δεκεμβρίου 2017.
Αυτός ήταν ένας εκ των λόγων που η Moody's υποβάθμισε πρόσφατα σε «B3», από «B2», τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της εταιρείας, διατηρώντας, μάλιστα, το αρνητικό outlook.
Μεταξύ άλλων, οι αξιολογήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας του Elon Musk αντικατοπτρίζουν τη σημαντική υποχώρηση στην παραγωγή του «Model 3», τη μειωμένη ρευστότητα λόγω των αρνητικών ελεύθερων ταμειακών ροών και των εκκρεμών μετατρέψιμων ομολόγων (230 εκατ. τον Νοέμβριο 2018 και 920 εκατ. δολάρια το Μάρτιο του 2019).
Σε ό,τι αφορά ειδικά το χρέος, ομόλογα ύψους 1,2 δισεκ. δολαρίων πρέπει να αποπληρωθούν τους επόμενους 12 μήνες, όταν αναμένεται να καταγράψει και το τρέχον έτος.
Επί αυτού, ο Hitin Anand, αναλυτής της CreditSights, αναφέρει στο Bloomberg ότι η Tesla χρειάζεται να αντλήσει από τις αγορές περίπου 2 δισεκ. δολάρια τους αμέσως επόμενους έξι μήνες, προκειμένου να μην τεθεί σε κίνδυνο η παραγωγή του «Model 3».
Επισημαίνεται πως η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε συνολικές ζημίες ύψους 2 δισεκ. δολαρίων το 2017, έναντι απωλειών 666,3 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα έσοδα για την ίδια χρονική περίοδο, ανήλθαν σε 11,8 δισεκ. δολάρια.
Τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή της Tesla ξεπέρασε τα 389 δολάρια, έπειτα από εντυπωσιακό «ράλι».
Έκτοτε, όμως, έχει υποχωρήσει δραματικά, διαπραγματευόμενη πλέον -περί τις 17:45- στα 258,7 δολάρια, με κεφαλαιοποίηση ύψους 42,6 δισεκ..
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών