Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Ξέφρενη κούρσα ανάπτυξης άνω του 20% από ΟΛΠ το 2018 παρά τις τρικλοποδιές Κουρουμπλή

tags :
Ξέφρενη κούρσα ανάπτυξης άνω του 20% από ΟΛΠ το 2018 παρά τις τρικλοποδιές Κουρουμπλή
Ρεκόρ το 2017 και ξέφρενη ανάπτυξη στο τρίμηνο του 2018. Οι πληροφορίες του bankingnews
Με ξέφρενους ρυθμούς αναπτύσσεται σύμφωνα με πληροφορίες η κίνηση στον ΟΛΠ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018.
Ειδικότερα ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά έσπασε το φράγμα ενός εκατομμυρίου μονάδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, μια ανάπτυξη που συμπίπτει με τη λειτουργία μιας νέας πλωτής δεξαμενής που είναι εγκατεστημένη στον Προβλήτα Ι του λιμανιού του Πειραιά.
Παρά το γεγονός ότι ο ΟΛΠ δεν έχει ανακοινώσει ακόμη επίσημα στοιχεία, δεδομένου ότι είναι εισηγμένη επιχείρηση στο Χρηματιστήριο καλά πληροφορημένες αναφέρουν ότι περίπου 4.15 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια πέρασαν από το λιμάνι του Πειραιά το 2017, αυξημένα κατά 195% σε σχέση με το 2007.
Τα μεγέθη αυτά οδηγούν το λιμάνι του Πειραιά στην έβδομη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών λιμένων
Από στοιχεία που έδωσε η Cosco shipping Ports ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού του Πειραιά προκύπτει ότι διαχειρίστηκε 1.001.400 μονάδες 6 μέτρων (teu) χωρητικότητας containers  το πρώτο τρίμηνο του 2018, από 833.900 Teu στο ίδιο το 2017, γεγονός που μεταφράζεται σε κατά 20,1%. Μόνο τον Μάρτιο του 2018, διακινήθηκαν φορτία που αντιστοιχούν σε  347.400 Teu, από 287.400 Teu το Μάρτιο του 2017 μεταβολή που δείχνει αύξηση 20,8%. Η μεταβολή στην χωρητικότητα των φορτίων που διακινήθηκαν  καθιστά το λιμάνι του Πειραιά το δεύτερο καλύτερο από πλευράς επιδόσεων ανάπτυξης στον κόσμο μετά το λιμάνι του Busan που βρίσκεται στη Νότια Κορέα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιδόσεις του ΟΛΠ επιτυγχάνονται παρά τις τρικλοποδιές του Υπουργείου ναυτιλίας στην υλοποίηση των επενδύσεων που έχουν προγραμματιστεί. Όπως αποκάλυψε το bankingnews οι υπηρεσίες του Υπουργείου παρεμβαίνουν συνεχώς και δημιουργούν προσκόμματα με πλήθος γραφειοκρατικών προφάσεων στην υλοποίηση των επενδύσεων και για τις οποίες έχει δεσμευτεί η Cosco να υλοποιήσει την τρέχουσα τετραετία.  
Αποτέλεσμα είναι να υπάρχει δυσφορία από τους Κινέζους η οποία αναμένεται το επόμενο διάστημα να εκφραστεί και δημοσίως. Σημειώνεται ότι η καθυστέρηση στο επενδυτικό πρόγραμμα που προβλέπεται έως το 2021 για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, την αναβάθμιση του λιμανιού, της ακτοπλοΐας και την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου επηρεάζει αρνητικά σωρεία κλάδων όπως οι κατασκευές, τα logistics και ο τουρισμός.

Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης