Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Στον αέρα ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης

tags :
Στον αέρα ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης
O διαγωνισμός αφορά την παραχώρηση για 50 χρόνια σε ιδιώτη του χώρου του πρώην Στρατοπέδου Γκόνου στη δυτική Θεσσαλονίκη
Σήμερα, Τετάρτη αναμένεται να βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου Θεσαλονίκης.
Ειδικότερα ο διαγωνισμός αφορά την παραχώρηση για 50 χρόνια σε ιδιώτη του χώρου του πρώην Στρατοπέδου Γκόνου στη δυτική Θεσσαλονίκη, με στόχο την ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου.
Η θέση του πρ. στρατοπέδου χαρακτηρίζεται από την ΓΑΙΑΟΣΕ προνομιακή καθώς η ευρύτερη περιοχή εξυπηρετείται από τις εξής βασικές οδικές αρτηρίες:
- Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ), μέσω του κόμβου της Λαχαναγοράς
- Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης –Έδεσσας που συνδέει το ακίνητο με την περιοχή της Σίνδου και το Κιλκίς
- Εξωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης (τμήμα της Εγνατία Οδού)
- Εσωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης .
- Το πρώην στρατόπεδο διαθέτει σιδηροδρομική σύνδεση με τον Εμπορευματικό Σταθμό του ΟΣΕ και τον ΟΛΘ, η οποία όμως έχει εγκαταλειφθεί και απαιτείται η αναβάθμιση της.
Τον φάκελο για το εμπορευματικό κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου είχαν παραλάβει πάνω από δέκα εταιρείες, μεταξύ των οποίων η κοινοπραξία του γερμανικού fund DIEP (47%) με τη γαλλική Terminal Link, θυγατρική του κολοσσού CMA CGM (33%) και τη Belterra Investments Ltd του ομίλου του Ιβάν Σαββίδη (20%), που τελικά επικράτησε στον διαγωνισμό για το 67% του ΟΛΘ, καθώς επίσης και οι ΤΕΡΝΑ, ΕΤΒΑ, Κuehne+Νagel, Valeur και Δομοτεχνική.

Καθυστερεί η υπογραφή της σύμβασης για το Θριάσιο

Χωρίς υπογραφές παραμένει ακόμη η σύμβαση για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, αν και ο σχετικός διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε πριν από δύο χρόνια.
Ανάδοχος για την κατασκευή του έργου έχει αναδειχτεί ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. - Goldair.
Σύμφωνα με πληροφορίες για αρκετούς μήνες η σύμβαση είχε κολλήσει στο Ελεγκτικό Συνέδριο και μόλις πρόσφατα δόθηκε το πράσινο φως.
Ωστόσο αναμένεται ακόμη και η έγκριση της Βουλής, που σημαίνει ότι απαιτείται ακόμη αρκετό διάστημα προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Ο επενδυτής θα έχει τη δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων, ενώ το ακίνητο διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το λιμάνι του Πειραιά, με το οποίο θα λειτουργήσει συμπληρωματικά.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης