Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Forthnet: Στα 297 ,5 εκατ. τα συνολικά έσοδα για τη χρήση του 2017 -Στα 40,2 εκατ. ευρώ τα EBITDA

tags :
Forthnet: Στα 297 ,5 εκατ. τα συνολικά έσοδα για τη χρήση του 2017 -Στα 40,2 εκατ. ευρώ τα EBITDA
Forthnet: Στα 297 ,5 εκατ. τα συνολικά έσοδα για τη χρήση του 2017 -Στα 40,2 εκατ. ευρώ τα EBITDA
Tα συνολικά (ομαλοποιημένα) έσοδα της Forthnet για τη χρήση του διαμορφώθηκαν στα 297,5 εκατ. ευρώ και το EBITDA στα 40,2 εκατ. ευρώ.
Η Εταιρεία  εξυπηρετεί  689  χιλιάδες  μοναδικά  νοικοκυριά  με  τους  συνδρομητές broadband υπηρεσιών να ανέρχονται στις 562 χιλιάδες ενώ οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 417 χιλιάδες.
Κάμψη της ζήτησης και κατά  συνέπεια της συνδρομητικής βάσης στην λιανική λόγω της υπερφορολόγησης του κλάδου (10% στη συνδρομητική τηλεόραση και 5% στη σταθερή τηλεφωνία) καθώς και της συνεχιζόμενης χαμηλής εμπορικότητας της Super League.
Αυξημένα  έσοδα  κατά 4,5%  από την αγορά των εταιρικών πελατών και κατά 13,9% από τη διαφημιστική αγορά.
Η Εταιρεία προέβη σε πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Super League για τη σεζόν  2018/2019 και προχώρησε στην υπογραφή απευθείας διμερών συμβάσεων με ΠΑΕ της Super League.
Ενδυνάμωση της στρατηγικής θέσης της Εταιρείας στην Pay TV αγορά χονδρικής διάθεσης αθλητικού περιεχομένου μέσα από την εμπορική συμφωνία για τη μη -αποκλειστική διάθεση των καναλιών Novasports σε Vodafone και WIND.



Σύμφωνα μετον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:«Στο  περιβάλλον της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης, η υπερφορολόγησητου  κλάδου της συνδρομητικής τηλεόρασης, σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη χαμηλή εμπορικότητα της SuperLeague, επιδρούναρνητικά στα οικονομικά μας αποτελέσματα αλλά και σε ολόκληρο τον κλάδο.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η Εταιρεία συνεχίζει να εφαρμόζει συντηρητική εμπορική πολιτική και με στόχο τη συνεχή βελτίωση του  κοστολογικού  της  μοντέλου  προχώρησε  στον  πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των ομάδων της Super League, προχωρώντας πια σε διμερείς εμπορικές συμβάσεις με τις ΠΑΕ.
Παράλληλα, ενδυνάμωσε περαιτέρω τη στρατηγική της θέση στην Pay TV αγορά μέσα από τις εμπορικές συμφωνίες για τη μη-αποκλειστική διάθεση των αθλητικών καναλιών Novasports στις Vodafone και Wind».









www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης