Forthnet: Kατάφερε να ενισχύσει την θέση της στην συνδρομητική τηλεόραση - Πιέσεις από την υπερφορολόγηση

Forthnet: Kατάφερε να ενισχύσει την θέση της στην συνδρομητική τηλεόραση - Πιέσεις από την υπερφορολόγηση
Forthnet: Kατάφερε να ενισχύσει την θέση της στην συνδρομητική τηλεόραση - Πιέσεις από την υπερφορολόγηση
Κάμψη εμφάνισαν τα έσοδα της Forthnet τα οποία διαμορφώθηκαν στα 297,5 εκατ. ευρώ το 2017.
Σύμφωνα με κύκλους της εταορείας το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον της συνεχιζόμενης ύφεσης αλλά και η υπερφορολόγηση (10% στη συνδρομητική τηλεόραση και 5% στη σταθερή τηλεφωνία) σε συνδυασμό με τη χαμηλή εμπορική απόδοση της Super League, πιέζουν την εταιρεία και τον κλάδο.
Εντούτοις το 2017 η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει, αλλά και να ισχυροποιήσει τη στρατηγική της θέση στην ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης. Οι εμπορικές συμφωνίες που πέτυχε με τις δύο ανταγωνιστικές εταιρείες (Vodafone και Wind) για την παράλληλη και μη αποκλειστική μετάδοση των καναλιών Novasports από τις IPTV πλατφόρμες τους, επιβεβαιώνει την τεχνογνωσία αλλά και την ηγετική θέση που κατέχει στην ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης.
Σημειώνεται ότι η Forthnet συνεχίζει να εφαρμόζει συντηρητική εμπορική πολιτική και με στόχο τη βελτίωση του κοστολογικού της μοντέλου προχώρησε στον πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης με τη Super League, προχωρώντας πρόσφατα στην υπογραφή διμερών συμβάσεων με τις ΠΑΕ ΑΕΚ, ΑΕΛ, Αστέρας Τρίπολης, Λεβαδειακός, Ολυμπιακός, Πανιώνιος, ΠΑΣ Γιάννινα για τη σεζόν 2018/2019 που προστέθηκαν στην ήδη ισχύουσα συμφωνία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Παράλληλα συνεχίζει να ενισχύει τόσο το αθλητικό όσο και το κινηματογραφικό περιεχόμενο προχωρώντας σε νέες συμφωνίες ή ανανεώσεις παλαιότερων συνεργασιών.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία συνήψε συνεργασία με ένα από τα σημαντικότερα studios του Hollywood, την MGM (Metro Goldwyn Mayer) ενώ ανανέωσε την ήδη ισχύουσα και πολύχρονη συνεργασία της με τη 21st Century Fox.
Ταυτόχρονα μέσω καινοτόμων υπηρεσιών βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία των συνδρομητών της. Η υπηρεσία Nova On Demand συνεχώς εμπλουτίζεται με χιλιάδες ώρες προγράμματος που καλύπτουν όλα τα είδη ψυχαγωγίας και  καταγράφει συνεχή ανοδική πορεία τόσο σε αριθμό χρηστών όσο και στο μέσο όρο ημερήσιας χρήσης. Παράλληλα αναβαθμίζεται και η υπηρεσία Nova Go που η χρήση της είναι πλέον ελεύθερη για όλους τους συνδρομητές όταν ταξιδεύουν στις χώρες της ΕΕ.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία εξυπηρετεί 689 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά με τους συνδρομητές broadband υπηρεσιών να ανέρχονται στις 562 χιλιάδες ενώ οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 417 χιλιάδες.
Στα τέλη της χρήσης τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στις 290 χιλιάδες.
Το μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet διαμορφώθηκε στο 42%.

www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS