Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Folli Follie: Στα 212 εκατ. ευρώ μειώθηκαν τα κέρδη το 2017 - Αύξηση κύκλου εργασιών 6,1%

Folli Follie: Στα 212 εκατ. ευρώ μειώθηκαν τα κέρδη το 2017 - Αύξηση κύκλου εργασιών 6,1%
Μείωση καθαρών κερδών, αλλά αύξηση EBITDA και κύκλου εργασιών ανακοίνωσε για το σύνολο του 2017 η FF Group
Μείωση καθαρών κερδών, αλλά αύξηση EBITDA και κύκλου εργασιών ανακοίνωσε σήμερα (26/4/2018) για το σύνολο του 2017 η FF Group.
Ειδικότερα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στο ποσό των 1.419,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 1.337,3 εκατ. του 2016, αυξημένος κατά 6,1%.
Η λειτουργική κερδοφορία το 2017 υποχώρησε κατά 0,6%, σε 260,6 εκατ. ευρώ, από 262,3 εκατ. το 2016, ενώ το ενοποιημένο EBITDA αυξήθηκε κατά 1% και ανήλθε σε 294,9 εκατ. ευρώ, από 291,9 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα.
Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας μειώθηκαν στα 212 εκατ. ευρώ, έναντι των 222,47 εκατ. ευρώ του 2016.




Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα.
Πιο συγκεκριμένα:
Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 6% και ανήλθε σε 1036,4 εκατ. ευρώ.
To EBITDA του τομέα ανήλθε σε 270,4 εκατ. ευρώ, συγκρινόμενο με 267,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 1,1%.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 10,1% και ανήλθε σε 199,8 εκατ. ευρώ, με το EBITDA του τομέα να ανέρχεται σε 16,1 εκατ. ευρώ σε σχέση με 15,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αυξημένο κατά 4,9%.
Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 2,8% και ανήλθε σε 183,1 εκατ. ευρώ.
Το EBITDA του τομέα διαμορφώθηκε στα 8,4 εκατ., από 9,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.


Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε:
«To 2017 o Όμιλος συνέχισε την επιτυχημένη του πορεία με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης σε όλους τους κλάδους δραστηριοποίησης.
Παράλληλα προχωρήσαμε στις επενδύσεις που είχαμε επικοινωνήσει για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου και την προσαρμογή στις νέες τάσεις του παγκόσμιου λιανεμπορίου.
Η ανάπτυξη του omnichannel σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους αποτελεί τη βασική στρατηγική μας προτεραιότητα μέσω της οποίας θα μπορέσουμε αφενός να αποκτήσουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αφετέρου να δώσουμε έμφαση στη δημιουργία ισχυρών ταμειακών ροών τα επόμενα χρόνια.
Ταυτόχρονα, παρατηρούμε ότι η Ελληνική αγορά εισέρχεται σταδιακά σε ένα μακροχρόνιο κύκλο ανάπτυξης, στο πλαίσιο του οποίου ο Όμιλος διατηρώντας ηγετική παρουσία θα επωφεληθεί αυξάνοντας σημαντικά τις αποδόσεις του.
Για το 2018 είμαστε αισιόδοξοι ότι θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη μας σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους που δραστηριοποιούμαστε, προσθέτοντας αξία στους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους μετόχους μας, δίνοντας έμφαση στην υλοποίηση των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων».

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης