Έκθεση κόλαφος της Quintessential για τη Folli Follie - Τη συνδέουν με την κατάρρευση της ιταλικής Parmalat - Δραματική πτώση -30% στη μετοχή

Έκθεση κόλαφος της Quintessential για τη Folli Follie - Τη συνδέουν με την κατάρρευση της ιταλικής Parmalat - Δραματική πτώση -30% στη μετοχή
Η Folli Follie χαρακτηρίζει ανυπόστατο, ψευδές, συκοφαντικό και παραπλανητικό με άμεσο αποτέλεσμα τη ζημία των συμφερόντων της
(upd3)Μία έκθεση κόλαφος για τη Folli Follie βυθίζει στο limit down τη μετοχή με μεγάλο όγκο.
Σύμφωνα με την Quintessential Capital Management, μέλος του Forbes Finance Council, η Folli Follie μπορεί να είναι η επόμενη "ελληνική Parmalat".
Τονίζει μάλιστα ότι δεν θα μπορέσει να αποπληρώσει τα δάνειά της και αμφισβητεί το δίκτυο και τις πωλήσεις του ομίλου στην Ασία.  
Η έκθεση αυτή σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς ευθύνεται για τις μεγάλες απώλειες στον τίτλο.
Ο τίτλος βρίσκεται στα 10,74 ευρώ με απώλειες 29,99%, ενώ η αποτίμηση έχει υποχωρήσει στα 720 εκατ. ευρώ.  
Πρόκειται ουσιαστικά για χαμηλά 5 ετών.
Σύμφωνα με την Quintessential Capital Management, αφού εξέτασε τα μεγέθη της εταιρείας, υπάρχουν ανησυχίες για την ικανότητα της εταιρείας να απεικονίσει τα ακριβή στοιχεία της εταιρείας.
Μάλιστα, εκφράζει τις ανησυχίες της για σοβαρή οικονομική δυσπραγία, ενώ η μετοχή είναι αντίστοιχα υπερβολικά υπερτιμημένη.
Δημοσίευμα του Bloomberg αναφέρει ότι η QCM έχει short θέσεις στη μετοχή, ενώ στην έκθεση αναφέρεται πως βρήκε μόλις 64 σημεία από τα 240 σημεία πώλησης που η διοίκηση αναφέρει πως έχει στην Ασία.
Τονίζεται επίσης πως η εταιρεία λέει πως παράγει 1 δις. δολάρια τζίρο στην Ασία αλλά προς έκπληξη των αναλυτών βρήκαν πως είναι δύο μόνο θυγατρικές στην ενδοχώρα της Κίνας και έχουν πωλήσεις περίπου 40 εκατ. δολάρια και μαζί έχουν περίπου 50 POS (σημεία πώλησης).
Πραγματοποιήθηκαν επιτόπιοι έλεγχοι και ενώ εμφανίζεται στο Google ότι υπάρχουν κατάστηματα σε συγκεκριμένες περιοχές, τελικά στα καταστήματα είναι κλειστά!



Στην ανάλυση ουσιαστικά κατηγορείται η εταιρεία ότι δεν έχει τα καταστήματα ή το προσωπικό που λέει και δεν δημιουργεί τις πωλήσεις που παρουσιάζει.















Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης η διοίκηση είχε δεχτεί μεγάλες πιέσεις από τους αναλυτές αναφορικά με τις υψηλές απαιτήσεις, αλλά η διοίκηση είχε τονίσει πως δεν υπάρχει κάποιο θέμα.
Επίσης επανέλαβε πως η Juicy Couture δεν πηγαίνει όπως ήθελε και σκέφτεται την αποχώρηση, ενώ και η Links of London εκτός Βρετανίας δεν πάει καλά αποδίδοντας την εξέλιξη στο Brexit.
Επιπλέον είχε τονίσει πως θα προχωρούσε σε ένα επανασχεδιασμό των καταστημάτων με άνοιγμα νέων και κλείσιμο παλιών.

Η ανακοίνωση της Folli Follie

Ανυπόστατο, ψευδές, συκοφαντικό και παραπλανητικό με άμεσο αποτέλεσμα τη ζημία των συμφερόντων της Εταιρείας και των μετόχων της είναι το δημοσίευμα της Quintessential Capital Management, όπως καταγγέλει η Folli Follie.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση προς το επενδυτικό κοινό με αναλυτικά στοιχεία διάψευσης των κατ' ιδίαν ψευδών πληροφοριών και στοιχείων που αναφέρονται στο εν λόγω δημοσίευμα.
Η Εταιρεία έχει ήδη αναθέσει στους νομικούς συμβούλους της να κινηθούν με οποιοδήποτε τρόπο κρίνουν σκόπιμο προκειμένου να προασπίσουν, σε αστικό και ποινικό επίπεδο, τα δικαιώματα της Εταιρείας, των μετόχων της και εν γένει του επενδυτικού κοινού.

Η δεύτερη και αναλυτική ανακοίνωση της Folli Follie που απαντάσε σε όλα τα ερωτήματα της  Quintessential Capital Management

Αναλυτικά, η διοίκηση του Folli Follie Group στην ανακοίνωσή της αναφέρει τα εξής:

Αναφορικά με τους ισχυρισμούς  της QCM, οι  οποίοι παρατίθενται στην  από 4 Μαΐου  2018 έκθεσή  τηςκαι  σε  συνέχεια  σχετικής  ανακοίνωσης  στην  οποία  η Εταιρεία μας προέβη νωρίτερα σήμερα,  δια  της  παρούσης  ανακοίνωσής  μας, θα θέλαμε να επαναλάβουμε την πλήρη και ρητή διάψευση του συνόλου των εν λόγω ισχυρισμών.
Επιπροσθέτως, δια της παρούσης, παραθέτουμε τις απαντήσεις μας επί των ισχυρισμών Α έως F, οι οποίοι περιλαμβάνονται στην επίμαχη έκθεση υπό τον τίτλο  “Executive
Summary” στην σελίδα 2 αυτής.

A. «Το Δίκτυο Σημείων Λιανικής Πώλησης (Points of Sales) εμφανίζεται σημαντικά μικρότερο από το αναμενόμενο»:

Το 2016 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης για το Folli Follie brand, τα οποία ήταν σε λειτουργία, ήταν 634

Το 2017 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης για το Folli Follie brand, τα οποία ήταν σε λειτουργία, ήταν 587

Σημειώνεται ότι κατά τη συνήθη πορεία της επιχειρηματικής λειτουργίας μας και στο πλαίσιο της διαδικασίας διαρκούς ανανέωσης και αναβάθμισης, του επαναπροσδιορισμού, καθώς και της επανεξέτασης της παρουσίας μας στα καταστήματα συμβατικού τύπου και επίσης, λόγω της αυξανόμενης διείσδυσης στον χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων, μειώσαμε, κατά τη διάρκεια των ετών 2016 και 2017, για το brand της Folli Follie, τα Σημεία Λιανικής Πώλησης (Points of Sales) κατά 47, φθάνοντας έτσι τον αριθμό 587 Σημείων Λιανικής Πώλησης μέχρι το τέλος του 2017.
Ως εκ τούτου, αδυνατούμε να κατανοήσουμε με ποιο τρόπο η QCM εσκεμμένα δηλώνει ότι τα Σημεία Λιανικής Πώλησής μας είναι 289, με δεδομένο το γεγονός ότι στο τέλος του 2017 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης που βρίσκονταν σε λειτουργία ήταν 587 (συμπεριλαμβανομένων των boutiques, shop in shop, counters, outlets, αφορολόγητων και φορολογημένων πωλήσεων σε αεροδρόμια, καθώς και πωλήσεων πτήσεων μέσω αεροπορικών εταιρειών, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα brands της Links of London και τα λοιπά brands).

Β. «Επιτόπιοι έλεγχοι»

Τα καταστήματα στη Madison and Soho έχουν αναβαθμιστεί κάτω από το νέο store concept του FF Brand και έχουν μεταφερθεί στο Νέο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου.
H QCM σκοπίμως παραλείπει να το γεγονός αυτό.

Γ. «Διαδικτυακή Παρουσία»

Σχετικά με την ανάλυση για την Διαδικτυακή Παρουσία θα θέλαμε να σημειώσουμε τα εξής: Η σύγκριση που γίνεται μεταξύ της Folli Follie και των ανταγωνιστών μας είναι παραπλανητική, καθώς επικεντρώνεται στο Instagram και το Facebook, τα οποία δεν υφίστανται στην Κίνα, καθώς είναι απαγορευμένα στην συγκεκριμένη χώρα.
Το αποτύπωμά μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) θα έπρεπε αντ' αυτού να έχει μετρηθεί βάσει των ακολούθων μας (followers) στην βασική κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Weibo.
Στην πλατφόρμα αυτή, ο αριθμός των followers μας σε σχέση με τους βασικούς ανταγωνιστές μας σχηματίζει μια διαφορετική και ακριβέστερη εικόνα:

Weibo
Folli Follie: 442 χιλιάδες
Pandora: 38 χιλιάδες
Kate Spade: 240 χιλιάδες
Michael Kors: 667 χιλιάδες

Σχετικά με την συσχέτιση μεταξύ της κίνησης στις ιστοσελίδες μας και τις πωλήσεις μέσω των ψηφιακών μας καναλιών, η Quintessential προβαίνει σε μια ακόμη παραπλανητική υπόθεση, καθώς αγνοεί τις πωλήσεις από ιστοσελίδες τρίτων (αγορές - marketplaces), οι οποίες αποτελούν τον βασικό πυρήνα της στρατηγικής μας για τις διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις.
Η Folli Follie αντιλήφθηκε από νωρίς την διείσδυση και την δύναμη των τοπικών αγορών σχετικά με την προώθηση των διαδικτυακών πωλήσεων στην Κίνα και έχει επενδύσει επιτυχώς στην παρουσία της κατά την διάρκεια των τελευταίων 5 ετών, σημειώνοντας σχεδόν το σύνολο των διαδικτυακών μας πωλήσεων από αυτές τις αγορές.

Δ. «Οικονομική Ανάλυση»

Κατά την κανονική πορεία του επιχειρηματικού μας μοντέλου χονδρικών πωλήσεων και στο πλαίσιο των συνήθων ανακοινώσεών μας προς την αγορά, είναι ευρέως γνωστό ότι η FFG δημοσιοποιεί τριμηνιαίες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις και ενημερώνει την επενδυτική κοινότητα ότι η αρνητικές ελεύθερες ταμειακές ροές οφείλονται στο επιχειρηματικό μοντέλο χονδρικής του Ομίλου, το οποίο βασίζεται σημαντικά στο κεφάλαιο κίνησης.
Κατά την διάρκεια των τελευταίων δύο ετών, το κεφάλαιο κίνησης σταδιακά μειώνεται ως ποσοστό επί των πωλήσεων, ενώ το γεγονός ότι επικεντρωνόμαστε στρατηγικά στην ανάπτυξη των omni-channels θα αλλάξει το υπάρχον επιχειρηματικό μοντέλο και αναμένεται να βελτιώσει τις ελεύθερες ταμειακές ροές.

E. «Κινέζικες Θυγατρικές»

Η Quintessential διαλαμβάνει λανθασμένα στην έκθεσή της ότι η FF Group ισχυρίζεται την επίτευξη πωλήσεων ενός δισ. στην Ασία, από τις οποίες η Κίνα «υποτίθεται» ότι έχει την μερίδα του λέοντος‧ αυτός ο ισχυρισμός είναι εσφαλμένος και παραπλανητικός.
Η πραγματικότητα είναι ότι το ένα δισ. πωλήσεων σχετίζεται με τις ενοποιημένες λιανικές και χονδρικές πωλήσεις εντός της περιοχής Ασίας - Ειρηνικού (APAC) και περιλαμβάνει όλα τα κανάλια λιανικών, χονδρικών, αεροπορικών και αφορολόγητων πωλήσεων σε όλες τις χώρες της περιοχής Ασίας - Ειρηνικού.
Οι δύο κινεζικές θυγατρικές που αναφέρονται στην έκθεση σχετίζονται με μέρος των κινεζικών δραστηριοτήτων λιανικής, οι οποίες αποτελούν ένα μικρός μόλις μέρος των κινεζικών και γενικότερων ενοποιημένων δραστηριοτήτων λιανικής της περιοχής APAC.

ΣΤ. «Επιφυλάξεις σχετικά με τους ορκωτούς ελεγκτές»

Η Ecovis είναι μια πρώτη τη τάξει παγκόσμια ελεγκτική εταιρεία με πάνω από 6.500 στελέχη, η οποία δραστηριοποιείται σε πάνω από 70 χώρες.
Κατατάσσεται 18η μεταξύ των παγκόσμιων ελεγκτικών εταιρειών με σημαντική γεωγραφική κάλυψη και ουσιώδη σχέδια επέκτασης.
Η FF Group σκοπεύει να συνεργαστεί με την Ecovis όσον αφορά τις κινεζικές θυγατρικές, γεγονός που συμβαδίζει και με τα σχέδια επέκτασης της Ecovis στην εν λόγω περιοχή.
Ως αποτέλεσμα όλων των ανωτέρω, είναι αδιαμφισβήτητο ότι τα συμπεράσματα της έκθεσης της QCM είναι παραπλανητικά.
Το γεγονός ότι η QCM γνωρίζει πολύ καλά τα αδιαμφισβήτητα στοιχεία και έχει τοπική εξειδίκευση στην περιοχή της Νότιας Ασίας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ανάλυση έχει χειραγωγηθεί για συγκεκριμένους σκοπούς.  
Η Εταιρεία μας διεξάγει έρευνα, προκειμένου να διαπιστώσει ποιες εταιρείες ή ποια πρόσωπα μπορεί να έχουν αποκτήσει παράνομο όφελος από την δημοσίευση αυτής της ψευδούς και παραπλανητικής έκθεσης και θα προβεί σε όλες τις νομικές ενέργειες.

Στηρίζει τη Folli Follie η Fosun

Την στήριξη του μετόχου της Fosun συνεχίζει να έχει η Folli Follie.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κινέζικος Όμιλος συνεχίζει να υποστηρίζει την διοίκηση του ελληνικού Ομίλου.
O κινέζικος Όμιλος συμμετέχει με ποσοστό 13,58% στο μετοχικό κεφάλαιο της ελληνικής εισηγμένης Folli Follie.
Η επένδυση της Fosun, στη Folli Follie, ανήλθε στα 100 εκατ ευρώ, καθώς αρχικά απέκτησε το 9,5% της ελληνικής εισηγμένης μέσω αύξησης κεφαλαίου ύψους 84,5 εκατ. ευρώ και το υπόλοιπο ποσοστό μέσω αγοράς μετοχών από το Χρηματιστήριο.
Nα σημειωθεί ότι ο κ. Guo Guangchang είχε επισκεφτεί την χώρα μας το καλοκαίρι του 2014 όπου παραβρέθηκε στην Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της Folli Follie.
Σε ομιλία του προς τους μετόχους της ελληνικής εισηγμένη ο κ. Guangchang εκτίμησε ότι η εταιρεία της οικογένειας Κουτσολιούτσου θα μπορούσε να γίνει μια ελληνική Prada, με παγκόσμια απήχηση.

Το σκάνδαλο της Parmalat

Το 2003 οι ιταλικές αρχές ανακάλυψαν «μαύρη τρύπα» στα ταμεία της γαλακτοβιομηχανίας Parmalat, η οποία οφειλόταν σε απάτες του ιδρυτή της Καλίστο Τάντσι, ο οποίος καταδικάστηκε το 2010 σε κάθειρξη 18 ετών για υπεξαίρεση 800 εκατ. ευρώ και κατέληξε στις φυλακές του Μιλάνου.
Η χρεοκοπία μιας από τις πλουσιότερες εταιρείες της Ιταλίας ήταν ένα σοκ για το σύστημα,  όπως το σκάνδαλο της Enron  για την Αμερική.
Οι υπεξαιρέσεις κεφαλαίων συνεχίστηκαν επί δέκα χρόνια τουλάχιστον, με τις ευθύνες να βαραίνουν και τους ορκωτούς λογιστές.
Η  Parmalat αποτελούσε ένα success story, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως πρότυπο στις ευρωπαϊκές σχολές επιχειρήσεων.
Η υπόθεση της Parmalat χει περάσει στην ιστορία ως η μεγαλύτερη οικονομική καταστροφή στην Ευρώπη, ενώ πλέον η πλειοψηφία ανήκει στη γαλλική Lactalis, η οποία έχει ανακοινώσει ότι επιιθυμεί την πλήρη εξαγοράς της.
Η Lactalis κατέστη κύριος μέτοχος της Parmalat το 2011, σε ένα συμφωνία η οποία είχε προκαλέσει αντιδράσεις στην Ιταλία, λόγω της εμπλοκής ξένων επενδυτών.

(πρώτη ενημέρωση 4 Μαΐου 2018, 10:38)
www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS