Τελευταία Νέα
Ενέργεια

ΔΕΗ: Οι πελάτες που πλήρωσαν εμπρόθεσμα και μέσω των ΕΛΤΑ απολαμβάνουν την έκπτωση του 15%

tags :
ΔΕΗ: Οι πελάτες που πλήρωσαν εμπρόθεσμα και μέσω των ΕΛΤΑ απολαμβάνουν την έκπτωση του 15%
Πρόσθετες διευκρινίσεις της ΔΕΗ για το πρόβλημα της πληρωμής λογαριασμών μέσω των ΕΛΤΑ
Νέα ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΕΗ αναφορικά με το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί σε όσους καταναλωτές επέλεξαν να πληρώσουν τις οφειλές τους στα ΕΛΤΑ, τα οποία δεν έχουν αποδοθεί στη ΔΕΗ.
Με αφορμή ορισμένα δημοσιεύματα η ΔΕΗ στη νέα της ανακοίνωση υπογραμμίζει ότι «αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει με τα ΕΛΤΑ, πιστεύουμε ότι η χθεσινή ανακοίνωση της ΔΕΗ ξεκαθαρίζει πλήρως το ζήτημα.
Ωστόσο, και με αφορμή κάποια σχόλια μερίδας του Τύπου διευκρινίζονται επιπλέον τα εξής:

1. Η ΔΕΗ αμέσως μόλις παραλαμβάνει από το Σύστημα ΔΙΑΣ τα αρχεία πληρωμών των πελατών της μέσω ΕΛΤΑ, τα καταχωρίζει στο δικό της μηχανογραφικό σύστημα θεωρώντας ότι έχουν εξοφλήσει το λογαριασμό τους.
Έτσι οι πελάτες αυτοί δεν έχουν καμία επίπτωση και δεν υφίστανται καμία ταλαιπωρία.
Μάλιστα εφόσον φαίνονται ότι πλήρωσαν εμπρόθεσμα απολαμβάνουν κανονικότατα και την έκπτωση του 15%.

2. Ανάγκη προσέλευσης στα καταστήματα υφίσταται μόνο για εκείνους τους πελάτες για τους οποίους το Σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ, προφανώς λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και εν τω μεταξύ έχει εκδοθεί ο νέος λογαριασμός.
Αυτό μπορεί, τουλάχιστον προς το παρόν, να αντιμετωπιστεί μόνο επί τόπου, πράγμα που γίνεται χωρίς άλλη επίπτωση σε βάρος τους.

3. Κάθε έλεγχος ή κριτική, ακόμη και οι από καθέδρας υποδείξεις, είναι καλοδεχούμενος.
Δημόσιες ωστόσο τοποθετήσεις που ενώ ουδόλως συμβάλουν στη λύση του προβλήματος, δυσφημίζουν την Επιχείρηση δεν είναι ούτε επιτρεπτές, ούτε ανεκτές.
Οι 60.000 πελάτες μας που εξυπηρετούνται καθημερινά στα καταστήματα μας ανά την επικράτεια γνωρίζουν πολύ καλά το μόχθο και τις προσπάθειες των υπηρεσιών μας, που αντιμετωπίζουν διαχρονικά προβλήματα, όπως στην προκειμένη περίπτωση, για τα οποία η ΔΕΗ δεν φέρει καμία ευθύνη.

4. Οσο για τη σύσταση – έκκληση μας προς τους πελάτες μας να κάνουν χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής πληρωμής επιμένουμε αποφασιστικά, καθώς πρόκειται για εξαιρετικό εργαλείο που βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας.
Όραμα της ΔΕΗ είναι όλοι οι πελάτες της να πληρώνουν ηλεκτρονικά».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης