ΑΧΑ Ασφαλιστική: Γινόμαστε πιο δυνατοί και εμβαθύνουμε στις ανάγκες των ανθρώπων

ΑΧΑ Ασφαλιστική: Γινόμαστε πιο δυνατοί και εμβαθύνουμε στις ανάγκες των ανθρώπων
Στις 11 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το ετήσιο συνέδριο Πωλήσεων της AXA με κεντρικό μήνυμα: «ΕΝ-Συναίσθηση, ΕΝ-Δυνάμωση»
Το Μουσείο Βορρέ επέλεξε φέτος η ΑΧΑ Ασφαλιστική για το ετήσιο συνέδριο του αποκλειστικού της δικτύου Πωλήσεων, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 11 Μαΐου.
Έναν χώρο τέχνης, έναν χώρο υψηλής αισθητικής, απόλυτα ταιριαστό με το προφίλ της εταιρίας.
Κεντρικό μήνυμα της φετινής εκδήλωσης: «ΕΝ-Συναίσθηση, ΕΝ-Δυνάμωση».
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, μέσα από πρωτότυπα δρώμενα, να παρακολουθήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να οξύνουμε τις αισθήσεις μας, να προσεγγίσουμε ακόμα περισσότερο τον άνθρωπο - πελάτη και να εμβαθύνουμε στις ανάγκες τού ανθρώπου που επιθυμεί να ασφαλιστεί.
Οι «5 αισθήσεις» είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο: Αφή, Γεύση, Όραση, Όσφρηση και Ακοή μάς έδειξαν πώς μπορούμε να αναπτύσσουμε συνεχώς τις ικανότητές μας, να κατανοούμε σε βάθος τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να «μεγαλώνουμε» και να βελτιωνόμαστε.
Το συνέδριο άνοιξε με την παρουσίαση του Βασίλη Αντύπα, διευθυντή Αποκλειστικού Δικτύου.
Ο κ. Αντύπας εστίασε στις επιτυχίες της περασμένης χρονιάς και στις αποφάσεις που έχει λάβει η εταιρία ώστε να συνεχίσει να ενδυναμώνει, να μεγαλώνει, το αποκλειστικό της δίκτυο - τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά.
Τονίζοντας ότι η προστιθέμενη αξία του αποκλειστικού δικτύου έγκειται ακριβώς στο ότι οι άνθρωποι που το απαρτίζουν βρίσκονται με ενσυναίσθηση δίπλα στους ασφαλισμένους.
Ο διευθυντής Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών & Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου, αναφέρθηκε στις σημαντικές διακρίσεις του αποκλειστικού δικτύου, μιας ομάδας ανθρώπων που οφείλει να εμπλουτίζεται, να ισχυροποιείται και να αλλάζει.
Ο κ. Σακελλαρίου τόνισε ότι χρησιμοποιώντας όλες μας τις αισθήσεις έχουμε τη δυνατότητα να δυναμώνουμε ως σύνολο και να προσαρμοζόμαστε σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται συνεχώς, με γρήγορους ρυθμούς.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ στην Ελλάδα, Ερρίκος Μοάτσος (φώτο), συνέδεσε την έννοια της ενσυναίσθησης με τις αξίες και την κουλτούρα της ΑΧΑ, γεγονός που οδηγεί στη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας προς τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την εταιρία για την ασφάλισή τους.
Σε αυτή την κατεύθυνση η εταιρία ακολουθεί σταθερή στρατηγική, εμπλουτίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες της με νέες, σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής της.
Αναφερόμενος σε παραδείγματα, ο κ. Μοάτσος (ενδεικτικά) εστίασε στο Check-in και το περιοδικό Check-up για την υγεία που εξασφαλίζει έκπτωση στα ασφάλιστρα, την αυτόματη προκαταβολή και την απομακρυσμένη πραγματογνωμοσύνη τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στην κατοικία, τον σύμβουλο κινδύνων στην επιχείρηση. Αναφέρθηκε επίσης συνοπτικά στ’ αποτελέσματα του Ομίλου ΑΧΑ και της ΑΧΑ στην Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι όλοι οι δείκτες και πρωτίστως αυτοί που αφορούν στην ικανοποίηση των συναδέλφων και πελατών, είχαν θετικό πρόσημο.
Για 3η συνεχή χρονιά και σε ευθυγράμμιση πάντα με την έννοια της ενσυναίσθησης, πραγματοποιήθηκε πάνελ με τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ να απαντούν για πλείστα θέματα σε ερωτήσεις από πλευράς των ανθρώπων του αποκλειστικού δικτύου.
Στη διάρκεια της συζήτησης δόθηκαν μεταξύ άλλων κατευθύνσεις για τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης εργασιών των ασφαλιστικών συμβούλων, για τον εμπλουτισμό του «χτίζω-κερδίζω» ενώ, ανακοινώθηκε ο επανασχεδιασμός προϊόντων υγείας και αυτοκινήτου.
Τέλος ανακοινώθηκε πως στόχος της διοίκησης της εταιρίας είναι το αποκλειστικό δίκτυο Πωλήσεων - το οποίο αποτελεί σταθερά βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την ΑΧΑ - να αυξηθεί κατά 50% έως το 2020.

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS