Το διαδίκτυο εκτοπίζει την τηλεόραση - Εκτοξεύοντται τα έσοδα από διαφημίσεις
Η τηλεόραση υφίσταται την πρώτη μείωση εσόδων από διαφημίσεις από την οικονομική κρίση του 2008, την ώρα που τα έσοδα από τις διαφημίσεις στο Διακύκτιο εκτοξεύονται.
Ίσως να νομίζετε ότι δεν βλέπετε ποτέ αυτές τις διαφημίσεις ή κάντε κλικ σε αυτές και ίσως να νομίζετε ότι είναι η μεγαλύτερη απώλεια χρημάτων που υπήρξε ποτέ, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι τα έσοδα από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ αυξάνονται, εκτοπίζοντας τις διαφημίσεις σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά.
Τα έσοδα από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 21,4% το 2017 από το 2016 στον αριθμό ρεκόρ των 88 δισ. δολαρίων, τα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 2,6% στα 70,1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση εσόδων διαφημίσεων της Interactive Advertising Bureau (ΙΑΒ).
Ήταν η δεύτερη συνεχής χρονιά που τα έσοδα από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου κέρδισαν την τηλεόραση.
Το 2016, τα έσοδα από διαφημίσεις στο διαδίκτυο ξεπέρασαν τα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ.
Και το 2017 ήταν το πρώτο έτος από το 2010 που οιο δαπάνες από τηλεοπτικές διαφημίσεις ουσιαστικά μειώθηκε.
Αυτή η βιομηχανία της πρώην ασταμάτητης ανάπτυξης είναι πλέον μια φθίνουσα βιομηχανία.
Από τα 254 δισ. δολάρια που δαπανήθηκαν για τη διαφήμιση το 2017 στις ΗΠΑ, οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο έλαβαν ποσοστό 35%. Στο παρακάτω διάγραμμα υπάρχουν δύο μεγάλες κατηγορίες μέσων, Διαδίκτυο και τηλεόραση.
Οι εφημερίδες (εκτυπώσεις) εξακολουθούν να βρίσκονται στη λίστα, με πολύ μειωμένα έσοδα, πτώση 25% από το 2010, αλλά εξακολουθούν να είναι σχεδόν διπλάσιες από τις δαπάνες διαφήμισης outdoor (διαφημιστικές πινακίδες κτλ).
Γιατί είναι τόσο επιτυχημένο το Διαδίκτυο για την προσέλκυση των διαφημίσεων;
Διαβάστε προσεκτικά την εξήγηση της IAB, διότι αναλύει τι συμβαίνει με τα προσωπικά σας δεδομένα, πράγμα που καθιστά την διαφήμιση στο διαδίκτυο τόσο ελκυστική για τους διαφημιζόμενους:
Οι σημερινές τεχνολογικές εξελίξεις στα μεγάλα δεδομένα, στην πρόβλεψη της ανάλυσης, στην τεχνητή νοημοσύνη και στη ρομποτική διαδικασία αυτοματισμού (RPA) έχουν επηρεάσει σημαντικά τη βιομηχανία και θα συνεχίσουν να το κάνουν στο εγγύς μέλλον.
Ο όγκος των ψηφιακών δεδομένων που δημιουργούνται στο διαδίκτυο αυξάνεται εκθετικά.
Κάθε χρόνο, το ψηφιακό σύμπαν διπλασιάζεται σε μέγεθος, με πολλές εκτιμήσεις που δείχνουν αύξηση 50X μεταξύ 2010 και 2020 ["Inside Big Data, Exponential Growth of Data", Φεβρουάριος 2017].
Αυτές οι μεγάλες ποσότητες δεδομένων παρέχουν τα ακατέργαστα συστατικά που επιτρέπουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
Η δυνατότητα εφαρμογής αναλυτικών στοιχείων και τεχνητής νοημοσύνης σε τεράστιους όγκους δεδομένων επιτρέπουν τη στόχευση των τελικών χρηστών με τρόπους που δεν ήταν προηγουμένως δυνατοί.
Επιπλέον, αυτές οι ίδιες πρόοδοι όταν συνδυάστηκαν με την RPA επέτρεψαν την αύξηση της αυτοματοποίησης σε όλο το οικοσύστημα - οδηγώντας σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο σε smarthpones αυξήθηκε κατά 36,2% το 2017 από ένα χρόνο νωρίτερα σε 38,1 δισ. dολάρια από τα 88 δισ.δολάρια συνολικής διαφήμισης στο διαδίκτυο.
Μεταξύ των μεγάλων μορφών διαφήμισης στο διαδίκτυο, οι διαφημίσεις αναζήτησης - γειά σου Google - παίρνουν σχεδόν το ήμισυ του μεριδίου στις συνολικές δαπάνες:
-Έσοδα διαφημίσεων αναζήτησης + 17,5% στα 40,6 δισ. δολάρια (μερίδιο 46%).
-Τα έσοδα από διαφημίσεις με banner + 23% στα 27,5 δισ. δολάρια (μερίδιο 31%)
-Έσοδα διαφημίσεων βίντεο + 33% στα 11,9 δισ. δολάρια. όλη αυτή η αύξηση προήλθε από smartphones - tablets, αυξήθηκε κατά 53% στα 6,2 δισ. δολάρια.
Η διαφημιστική δαπάνη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε κατά 36% από το προηγούμενο έτος στα 22,2 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 25% της συνολικής διαφήμισης μέσω διαδικτύου, από μόλις 8% το 2012.
Η έκθεση παρουσιάζεται σε «ανώνυμο συγκεντρωτικό επίπεδο» και δεν δίνονται ονόματα εταιρειών.
Αλλά δεν είναι δύσκολο να το καταλάβεις.
Οι δέκα πρώτες εταιρείες πήραν το 74% της μετοχής το 4ο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με την έκθεση.
Αναλυτικότερα, η Google εκτιμάται ότι το 2017, πήρε το 38,6% των συνολικών δαπανών διαφήμισης στο Διαδίκτυο στις ΗΠΑ και το Facebook κατέκτησε το 19,9% στις ΗΠΑ, για συνολικό ποσοστό 58,5% των συνολικών δαπανών διαφήμισης μέσω διαδικτύου.
Μόνο από αυτές τις δύο εταιρείες!
Η Alphabet, η μητρική της Google ανακοίνωσε παγκόσμια έσοδα ύψους 111 δισ. δολαρίων το 2017 και το Facebook 40 δισ. δολαρίων.
Πρακτικά όλα αυτά προέρχονται από τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου.
www.bankingnews.gr
Ίσως να νομίζετε ότι δεν βλέπετε ποτέ αυτές τις διαφημίσεις ή κάντε κλικ σε αυτές και ίσως να νομίζετε ότι είναι η μεγαλύτερη απώλεια χρημάτων που υπήρξε ποτέ, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι τα έσοδα από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ αυξάνονται, εκτοπίζοντας τις διαφημίσεις σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά.
Τα έσοδα από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 21,4% το 2017 από το 2016 στον αριθμό ρεκόρ των 88 δισ. δολαρίων, τα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 2,6% στα 70,1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση εσόδων διαφημίσεων της Interactive Advertising Bureau (ΙΑΒ).
Ήταν η δεύτερη συνεχής χρονιά που τα έσοδα από διαφημίσεις μέσω διαδικτύου κέρδισαν την τηλεόραση.
Το 2016, τα έσοδα από διαφημίσεις στο διαδίκτυο ξεπέρασαν τα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ.
Και το 2017 ήταν το πρώτο έτος από το 2010 που οιο δαπάνες από τηλεοπτικές διαφημίσεις ουσιαστικά μειώθηκε.
Αυτή η βιομηχανία της πρώην ασταμάτητης ανάπτυξης είναι πλέον μια φθίνουσα βιομηχανία.
Από τα 254 δισ. δολάρια που δαπανήθηκαν για τη διαφήμιση το 2017 στις ΗΠΑ, οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο έλαβαν ποσοστό 35%. Στο παρακάτω διάγραμμα υπάρχουν δύο μεγάλες κατηγορίες μέσων, Διαδίκτυο και τηλεόραση.
Οι εφημερίδες (εκτυπώσεις) εξακολουθούν να βρίσκονται στη λίστα, με πολύ μειωμένα έσοδα, πτώση 25% από το 2010, αλλά εξακολουθούν να είναι σχεδόν διπλάσιες από τις δαπάνες διαφήμισης outdoor (διαφημιστικές πινακίδες κτλ).
Γιατί είναι τόσο επιτυχημένο το Διαδίκτυο για την προσέλκυση των διαφημίσεων;
Διαβάστε προσεκτικά την εξήγηση της IAB, διότι αναλύει τι συμβαίνει με τα προσωπικά σας δεδομένα, πράγμα που καθιστά την διαφήμιση στο διαδίκτυο τόσο ελκυστική για τους διαφημιζόμενους:
Οι σημερινές τεχνολογικές εξελίξεις στα μεγάλα δεδομένα, στην πρόβλεψη της ανάλυσης, στην τεχνητή νοημοσύνη και στη ρομποτική διαδικασία αυτοματισμού (RPA) έχουν επηρεάσει σημαντικά τη βιομηχανία και θα συνεχίσουν να το κάνουν στο εγγύς μέλλον.
Ο όγκος των ψηφιακών δεδομένων που δημιουργούνται στο διαδίκτυο αυξάνεται εκθετικά.
Κάθε χρόνο, το ψηφιακό σύμπαν διπλασιάζεται σε μέγεθος, με πολλές εκτιμήσεις που δείχνουν αύξηση 50X μεταξύ 2010 και 2020 ["Inside Big Data, Exponential Growth of Data", Φεβρουάριος 2017].
Αυτές οι μεγάλες ποσότητες δεδομένων παρέχουν τα ακατέργαστα συστατικά που επιτρέπουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
Η δυνατότητα εφαρμογής αναλυτικών στοιχείων και τεχνητής νοημοσύνης σε τεράστιους όγκους δεδομένων επιτρέπουν τη στόχευση των τελικών χρηστών με τρόπους που δεν ήταν προηγουμένως δυνατοί.
Επιπλέον, αυτές οι ίδιες πρόοδοι όταν συνδυάστηκαν με την RPA επέτρεψαν την αύξηση της αυτοματοποίησης σε όλο το οικοσύστημα - οδηγώντας σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο σε smarthpones αυξήθηκε κατά 36,2% το 2017 από ένα χρόνο νωρίτερα σε 38,1 δισ. dολάρια από τα 88 δισ.δολάρια συνολικής διαφήμισης στο διαδίκτυο.
Μεταξύ των μεγάλων μορφών διαφήμισης στο διαδίκτυο, οι διαφημίσεις αναζήτησης - γειά σου Google - παίρνουν σχεδόν το ήμισυ του μεριδίου στις συνολικές δαπάνες:
-Έσοδα διαφημίσεων αναζήτησης + 17,5% στα 40,6 δισ. δολάρια (μερίδιο 46%).
-Τα έσοδα από διαφημίσεις με banner + 23% στα 27,5 δισ. δολάρια (μερίδιο 31%)
-Έσοδα διαφημίσεων βίντεο + 33% στα 11,9 δισ. δολάρια. όλη αυτή η αύξηση προήλθε από smartphones - tablets, αυξήθηκε κατά 53% στα 6,2 δισ. δολάρια.
Η διαφημιστική δαπάνη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε κατά 36% από το προηγούμενο έτος στα 22,2 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 25% της συνολικής διαφήμισης μέσω διαδικτύου, από μόλις 8% το 2012.
Η έκθεση παρουσιάζεται σε «ανώνυμο συγκεντρωτικό επίπεδο» και δεν δίνονται ονόματα εταιρειών.
Αλλά δεν είναι δύσκολο να το καταλάβεις.
Οι δέκα πρώτες εταιρείες πήραν το 74% της μετοχής το 4ο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με την έκθεση.
Αναλυτικότερα, η Google εκτιμάται ότι το 2017, πήρε το 38,6% των συνολικών δαπανών διαφήμισης στο Διαδίκτυο στις ΗΠΑ και το Facebook κατέκτησε το 19,9% στις ΗΠΑ, για συνολικό ποσοστό 58,5% των συνολικών δαπανών διαφήμισης μέσω διαδικτύου.
Μόνο από αυτές τις δύο εταιρείες!
Η Alphabet, η μητρική της Google ανακοίνωσε παγκόσμια έσοδα ύψους 111 δισ. δολαρίων το 2017 και το Facebook 40 δισ. δολαρίων.
Πρακτικά όλα αυτά προέρχονται από τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών