Μαίρη Χατζάκου (ΜΕΒΓΑΛ): Με 11% «τρέχουν» οι πωλήσεις στο α΄ τετράμηνο 2018

Μαίρη Χατζάκου (ΜΕΒΓΑΛ): Με 11% «τρέχουν» οι πωλήσεις στο α΄ τετράμηνο 2018
Η επέκταση της ΜΕΒΓΑΛ στις ξένες αγορές
Δυναμική η επιστροφή της ΜΕΒΓΑΛ στην εγχώρια αγορά όσο και στη διεθνή σκηνή με το νέο στραγγιστό γιαούρτι που φιλοδοξεί να τετραπλασιάσει το μερίδιο αγοράς του.
Η ιδιοκτήτρια της εταιρείας και Μαίρη Χατζάκου σε γεύμα με τους δημοσιογράφους έστειλε  μήνυμα αισιοδοξίας για την εταιρεία η οποία πλέον κοιτά το μέλλον με αυτοπεποίθηση χάρη στη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της.
Να σημειωθεί  ότι  η κα Χατζάκου εμφανίζεται σχεδόν έτοιμη να αποκτήσει εκ νέου το ποσοστό των μετοχών που βρίσκεται στα χέρια της MIG και ανέρχεται στο 43%.
Πρόκειται για το ποσοστό που είχε αποκτήσει η ΔΈΛΤΑ του Δημήτρη Δασκαλόπουλου το 2006.
Οι τράπεζες είναι εμφανίζονται  πρόθυμες  να χρηματοδοτήσουν ένα τέτοιο εγχείρημα, ανέφερε η κα Χατζάκου.
Η ΜΕΒΓΑΛ ολοκλήρωσε πρόσφατα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 7 εκατ. ευρώ προήλθαν από τη βασική μέτοχο.
Η οικογένεια Συμεωνίδη κατέχει το 14%  και το υπόλοιπο 43% είναι στα χέρια της MIG.
Η εταιρεία από το 2016 βρίσκεται στα χέρια της Οικογένειας Χατζάκου, η οποία όπως είπε η ίδια δεν πίστευε ότι θα επέστρεφε στην εταιρεία.
Η εταιρεία κάνει δυναμικό come back.  
Οι πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο … τρέχουν με ποσοστό 11,3% όταν η αγορά των γαλακτομικών προϊόντων κινείται σε καθοδική τροχιά.
Οι πωλήσεις του2018 εκτιμάται ότι θα είναι αυξημένες κατά 12,8% στα 121,5 εκατ.. ευρώ  από 107,7 εκατ. το 2017.
Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας αναμένεται να διαμορφωθούν στα 9,5 εκατ. ευρώ από 8,1 εκατ. ευρώ το 2017.
Η αξία των πωλήσεων στο εξωτερικό αναμένεται να φθάσει τα 36,7 εκατ. ευρώ.
Η ΜΕΒΓΑΛ έχει παρουσία σε 36 χώρες και το συνολικό μερίδιο αγοράς της ανέρχεται στο 18,7% για το σύνολο των γαλακτομικών προϊόντων που εξάγει.
Στα σχέδια της εταιρείας είναι η επέκταση της στο Ισραήλ με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο γιαούρτι και με την προώθηση φέτας με την επωνυμία ΜΕΒΓΑΛ.
Στην Ολλανδία έκανε συμφωνία με νέο πελάτη για τη φέτα και στην Αγγλία θα συνεργαστεί με εκπτωτική αλυσίδα για γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας.
Η εταιρεία προχώρησε σε επένδυση ύψους 5,3 εκατ. ευρώ για την παραγωγή  στραγγιστού γιαουρτιού.
Η επένδυση προβλέπει την εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής με separator γιαούρτης, την αγορά μηχανής συσκευασίας γιαούρτης ultra clean (υψηλής υγιεινής) και τη δημιουργία  νέου χώρου  συσκευασίας γιαούρτης, με προδιαγραφές clean area ISO 8 (κλιματισμός και φίλτρανση του αέρα).  
Η διοίκηση της εταιρείας  εκτιμά  ότι το μερίδιο αγοράς  στο στραγγιστό γιαούρτι από το 2,8% που είναι  σήμερα μπορεί να φθάσει τα μερίδια αγοράς της εταιρείας σε άλλα προϊόντα.
Στο γιαούρτι με φρούτα κατέχει το 13,1% και  στο παιδικό στο 15,3% Το κλειδί για την επανεκκίνηση της εταιρείας  ήταν  η αναδιάρθρωση των δανείων της εταιρείας από τις  τράπεζες  που έφθαναν τα 53 εκατ. ευρώ.
Η κα Χατζάκου είπε χαρακτηριστικά ότι θα παραμείνουμε στα «Μνημόνια» και η αποπληρωμή των δανείων  γίνεται με ευνοϊκούς  όρους, οι οποίοι τίθεται σε εφαρμογή  φέτος.  
Τα επιτόκια δανεισμού της εταιρείας  διαμορφώνονται από το 2,5 έως το 4,5%.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr  
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS