Τελευταία Νέα
Διεθνή

Έρευνα: Πιο δημοφιλή από το Facebook στους νέους Αμερικάνους, τα YouTube και Instagram

tags :
Έρευνα: Πιο δημοφιλή από το Facebook στους νέους Αμερικάνους, τα YouTube και Instagram
Το Facebook χάνει έδαφος έναντι του YouTube και του Instagram
Το YouTube έχει αντικαταστήσει το Facebook ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης των νέων μεταξύ 13 και 17 ετών, στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση του Pew Research Center που διεξήχθη μεταξύ Μαρτίου και Απριλίου 2018.
Αν και ο ιστότοπος προβολής βίντεο, ο οποίος ανήκει στην Alphabet, δεν αποτελεί ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η χρήση του είναι άκρως διαδεδομένη ως ενός μέσου αλληλεπίδρασης, ειδικά μετά την εμφάνιση των «YouTubers».
Στη δεύτερη θέση το Instagram, το οποίο ανήκει στη Facebook, ενώ ακολουθεί η εφαρμογή του Snapchat.
Αναλυτικότερα:



Το 31,7% των Αμερικανών κάνει λόγο για αρνητική επιρροή του Facebook στην κοινωνία

Για «αρνητικό αντίκτυπο» από τη χρήση της εφαρμογής του Facebook κάνει λόγο το 31,7% των Αμερικανών, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση που πραγματοποίησε η Honest Data, εταιρεία που ιδρύθηκε από τον πρώην στενό συνεργάτη του Mark Zuckerberg, Tavis McGinn.
Μάλιστα, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που δημοσιοποίησε ο ιστότοπος «Recode», το ποσό είναι ακόμη υψηλότερο σε Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά και Αυστραλία, ήτοι 32,2%, 33,3% και 33,4%, αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δημοσκόπηση, η οποία πρόσφατα είδε το φως της δημοσιότητας, πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο 2018, πριν γνωστοποιηθεί το σκάνδαλο-μαμούθ με την Cambridge Analytica και την παραβίαση λογαριασμών 87 εκατομμυρίων χρηστών.
Σε δημοσκόπηση που συντάθηκε την τρέχουσα εβδομάδα από την SurveyMonkey -δημοσιοποιήθηκε από το Recode-, στην ερώτηση «Ποια εταιρεία εμπιστεύεστε λιγότερο για τα προσωπικά σας δεδομένα;», το 56% των πολιτών απάντησε το Facebook.
Οι υπόλοιπες επιλογές-απαντήσεις ήταν οι Amazon, Apple, Facebook, Google, Lyft, Microsoft, Netflix, Tesla, Twitter, Snap και Uber.
Στη δεύτερη θέση, με μεγάλη διαφορά, ακολουθεί η Google, η Uber και το Twitter.
Όπως παρατηρείται, οι πολίτες εμπιστεύονται απολύτως το Netflix.


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης