Ενισχύει τη θέση της στη χαμηλή τάση η Volterra – Δημιουργεί δίκτυο καταστημάτων για προσέλκυση νέων πελατών

Ενισχύει τη θέση της στη χαμηλή τάση η Volterra – Δημιουργεί δίκτυο καταστημάτων για προσέλκυση νέων πελατών
Μέχρι το τέλος του 2018 η εταιρία θα διαθέτει τουλάχιστον πέντε καταστήματα σε ισάριθμες πόλεις της περιφέρειας
Η απόκτηση φυσικής παρουσίας σε αρκετές πόλεις της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας, με τη δημιουργία καταστημάτων, αποτελεί μία από τις βασικές επιχειρηματικές προτεραιότητες της Volterra για την τρέχουσα χρονιά.
Έτσι, μέσα σ’ αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία θα εγκαινιάσει ένα Volterra Shop στις Σέρρες, κάτι που σχεδιάζει να κάνει επίσης μέσα στο φθινόπωρο στη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο.
Ήδη από τον Απρίλιο, λειτουργεί το πρώτο Volterra Shop στην πόλη των Ιωαννίνων. Έτσι, εντός της τρέχουσας χρονιάς, το δίκτυο της εταιρείας θα καλύπτει πέντε πόλεις, ενώ υπάρχουν επίσης σκέψεις να ανοίξουν δύο ακόμη καταστήματα, εκτός από τα προαναφερόμενα.
Στόχος της εταιρείας είναι, μέσω του δικτύου, να έρθει πιο κοντά στους πελάτες της, για να μπορεί να ανταποκριθεί ολοκληρωμένα στις ανάγκες τους.
Παράλληλα, προσδοκά να συμβάλει στην ενημέρωση του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού για τα νέα δεδομένα και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η απελευθερωμένη αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, καλύπτοντας τα ερωτήματα που τυχόν έχουν ακόμη και σε τεχνικά θέματα, πέρα από ζητήματα εμπορικής φύσης.
Γι’ αυτό τον σκοπό, η Volterra δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκπαίδευση και την τεχνική επάρκεια των εργαζομένων που θα στελεχώσουν τα καταστήματά της.
Καταστήματα τα οποία, όπως είναι φυσικό, θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο άμεσο μέλλον επιπλέον για την προώθηση των νέων προϊόντων που έχει στα σκαριά (όπως για την προμήθεια φυσικού αερίου), ή ενεργειακών υπηρεσιών εξοικονόμησης που επίσης σχεδιάζει να λανσάρει.

«Άνοιγμα» στους πελάτες της χαμηλής τάσης

Την ίδια στιγμή, η δημιουργία φυσικών καταστημάτων σηματοδοτεί και το περαιτέρω «άνοιγμα» της εταιρείας στη χαμηλή τάση και τους οικιακούς καταναλωτές, μέσα από μία στρατηγική που έχει ως στόχο να ενισχύσει το μερίδιό της, ώστε να διατηρηθεί κοντά στην πρώτη τριάδα των μεγαλύτερων εναλλακτικών παρόχων.
Εφαλτήριο αυτού του «ανοίγματος» είναι τα οικιακά συμβόλαια που παρέχει, τα οποία σε αντίθεση με άλλους εναλλακτικούς προμηθευτές, δεν έχουν καμία χρονική δέσμευση παραμονής, καθώς δεν περιλαμβάνουν κρυφούς όρους και ρήτρες πρόωρης αποδέσμευσης.
Σύμφωνα με στελέχη της Volterra, η λογική των συμβολαίων απηχεί τη φιλοσοφία τόσο της εταιρείας όσο και του Ομίλου J&P ΑΒΑΞ που είναι ο μέτοχός της, η οποία σημαίνει πως έχει επιλέξει να μην υιοθετήσει μία επιθετική προσέγγιση για να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό της.
Παράλληλα, επιδίωξη της Volterra είναι οι καταναλωτές να παραμένουν πελάτες της για τις υπηρεσίες που τους προσφέρει και όχι για τις ρήτρες πρόωρης αποδέσμευσης που θα ενεργοποιούνταν αν αποφάσιζαν να αλλάξουν πάροχο.
Επιπλέον, όπως δείχνει και η επιλογή της Volterra να προβληθεί διαφημιστικά μέσω μικρότερων «καναλιών» και όχι από μέσα μαζικής απεύθυνσης όπως είναι η τηλεόραση, στρατηγική της είναι η στοχευμένη απεύθυνση σε συγκεκριμένες κάθε φορά κατηγορίες καταναλωτών.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει άμεσα «πακέτα» προμήθειας ρεύματος για ειδικές κατηγορίες πελατών (π.χ. φοιτητές ή συνταξιούχους), τα οποία να ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες τους.

Πηγή: www.worldenergynews.gr 

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS