Το καράβι χτύπησε σε ξέρα

Το καράβι χτύπησε σε ξέρα
Ευχή πολλών είναι η μάχη αυτή να ληξει, αν όχι αναίμακτα, με τις όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες.
Είναι λυπηρό να βλέπεις τα όσα διαδραματίζονται το τελευταίο καιρό σε έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς Ομίλους της χώρας.
Σε μία δύσκολη οικονομικά εποχή πολύ περισσοτερο δε για τον κατασκευαστικό κλάδο που μετά την ολοκλήρωση των μεγάλων έργων, έχει περάσει στην ανομβρία λόγω έλλειψης δημοπράτησης νέων έργων να υπάρχουν διαμάχες και συγκρούσεις, που σίγουρα θα αποβούν μοιραίες, ανεξαρτήτως των όποιων εξελίξεων.
Στην ιστορία του ελληνικού επιχιερείν δεν είναι λίγες οι μεγάλες εταρείες που ενώ πρωταγωνιστούσαν εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, οι διαφωνίες μεταξύ των βασικών μετόχων και ο ανελέητος πόλεμος που ξέσπασε μετά, είχε ως αποτέλεσμα να εξαφανιστούν από τον χάρτη.
Το ίδιο άλλωστε δεν έγινε και με την αλυσίδα Μαρινόπουλος αλλά και σε δεκάδες αλλες εταιρίες που το υποτιθέμενο ξεκαθάρισμα έφερε αλληλουχία γεγονότων και ανατροπών;
Τι θα γίνει στην περίπτωση του Ελλάκτωρα;
Ουδείς μπορεί να πει με βεβαιότητα (εκτός από αυτούς που έχουν ταχθεί είτε στο ένα, είτε στο άλλο στρατόπεδο).
Ευχή πολλών είναι η μάχη αυτή να ληξει, αν όχι αναίμακτα, με τις όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες.

www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS