Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο οι εργολαβίες για το Πάτρα - Πύργος - Δεν μένει εκτός ο Καλογρίτσας

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο οι εργολαβίες για το Πάτρα - Πύργος - Δεν μένει εκτός ο Καλογρίτσας
Και οι 8 εργολαβίες πηγαίνουν στο Ελεγκτικό Συνέδριο με τους μειοδότες που αναδείχτηκαν αρχικά μεταξύ αυτώn και ο Καλογρίτσας παρά τα προβλήματα που έχει.
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο αναμένεται να κατατεθούν μέσα στις επόμενες ημέρες οι 8 εργολαβίες για τον οδικό άξονα του Πάτρα - Πύργος, εκ των οποίων οι τέσσερις έχουν ως μειοδότη την τεχνική εταιρεία Τοξότης του Καλογρίτσα.
Και οι 8 εργολαβίες πηγαίνουν στο Ελεγκτικό Συνέδριο με τους μειοδότες που αναδείχτηκαν αρχικά μεταξύ αυτώn και ο Καλογρίτσας παρά τα προβλήματα που έχει.
Και αυτό γιατί ο Όμιλος, τουλάχιστον όπως υποστηρίζουν οι καλά γνωρίζοντες, είναι αδύνατον να εξασφαλίσει τις εγγυητικές που απαιτούνται προκειμένου να μπορέσει να αναλάβει την κατασκευή των εργολαβιών του Πάτρα - Πύργου.
Ο όμιλος του κ. Καλογρίτσα έχει λάβει δάνεια με υπόλοιπο άνω των 110.000.000 ευρώ από την Attica Bank, χωρίς να εμφανίζεται συνεργάσιμος με αποτέλεσμα να έχουν μπλοκαριστεί οι λογαριασμοί του.
Την ίδια στιγμή απλήρωτοι εδώ και αρκετούς μήνες είναι οι εργαζόμενοι στην κατασκευαστική εταιρεία Τοξότης του Χρίστου Καλογρίτσα, οι οποίοι μάλιστα καταγγέλλουν ότι η εταιρεία τους έδωσε ακάλυπτες επιταγές.
Η επιχείρηση έχει αναλάβει την κατασκευή έργων και συντήρηση των δικτύων της ΔΕΗ όπως τα υπόγεια και εναέρια δίκτυα κ.α. και όπως καταγγέλλουν, ενώ λαμβάνει τα χρήματα από τη ΔΕΗ, η εταιρεία αφήνει απλήρωτους τους εργαζόμενους με συνεχείς εμπαιγμούς και υποσχέσεις για άμεση πληρωμή τους, υποσχέσεις που όμως δεν τηρούνται.
Υπενθυμίζεται ότι η Τοξότης έχει αναδειχτεί μειοδότης σε 4 εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος (ο οποίος έσπασε σε 8 κομμάτια προκειμένου να ευνοηθούν οι μικροί εργολάβοι σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών Χρ. Σπίρτζη).
Η πιο πρόσατη που ανέλαβε είναι το τμήμα Κυλλήνη Βάρδα με έκπτωση 50,39%
Είχε προηγηθεί το τμήμα Δουνέικα – Πύργος με έκπτωση 53,05% και προϋπολογισμού 67,2 εκατ. ευρώ.
Η προηγούμενη ήταν τον περασμένο Μάϊο όταν δημοπρατήθηκε το τμήμα από την Αμαλιάδα μέχρι τα Δουναίικα προύπολογισμού 58,4 εκατ. ευρώ και έκπτωση 55,32%, ενώ η τέταρτη εργολαβία που χτύπησε ο κ. Καλογρίτσας ήταν το τμήμα από την Κυλλήνη μέχρι την Αμαλιάδα με ποσοστό έκπτωσης 57% και προϋπολογισμό έργου 53,25 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι μετά την έγκριση των εργολαβιών από το Ελεγκτικό Συνέδριο θα κατατεθούν στην Βουλή προκειμένου να εγκριθούν και στη συνέχεια να υπογραφούν οι συμβάσεις και να ξεκινήσουν τα έργα.
Ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο τηκαι είναι συνολικού προϋπολογισμού 293 εκατ. ευρώ.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης