Ικανοποιημένο δηλώνει το 92% των ασφαλισμένων της AXA για την άμεση εξυπηρέτησή τους στη διαδικασία αποζημίωσης

Ικανοποιημένο δηλώνει το 92% των ασφαλισμένων της AXA για την άμεση εξυπηρέτησή τους στη διαδικασία αποζημίωσης
Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6 στα 5 αστέρια
Η ΑΧΑ, πιστή στις αξίες της, εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018 το Transparent Customer Feedback, ένα πρωτοποριακό εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της, μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι μπορούν εύκολα και γρήγορα να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους.
Η εταιρία, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας.
Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ.
Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.
Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και «ακούει» προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια.
Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την εταιρία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS