Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

NOBACCO: Προτεραιότητα το Customer Experience

tags :
NOBACCO: Προτεραιότητα το Customer Experience
NOBACCO: Προτεραιότητα το Customer Experience
Την επιδίωξη της NOBACCO να βρίσκεται στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων που επηρεάζουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων λιανικής, τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Μάρκος Μαρκόπουλος σε συζήτηση στοπλαίσιο του Retail Business Breakfast το οποίο διοργάνωσαν στη Βρετανική Πρεσβευτική Κατοικία και η Analytical View, σε συνεργασία με τη SAS και την Boussias Communications.
Στην εκδήλωση με θέμα «Advanced Analytics & AI at the service of modern and effective Retailers» παρέστησαν υψηλόβαθμα στελέχη των κορυφαίων εταιρειών λιανικής, ακαδημαϊκοί και εκπρόσωποι φορέων οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν για την επίδραση των προηγμένων analytics και της τεχνητής νοημοσύνης στην άσκηση των καθημερινών λειτουργιών μιας εταιρείας του κλάδου.
Ο κύριος Μαρκόπουλος στάθηκε στις δυνατότητες που προσφέρει η ανάλυση δεδομένων στη βελτίωση και στην εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών της ΝΟΒACCO, τομέα στον οποίο η NOBACCO διακρίνεται συστηματικά.
«Είναι προτεραιότητα για εμάς να συνεχίσουμε να ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας και, στην κατεύθυνση αυτή, η αξιοποίηση των εργαλείων που μας δίνει η ανάπτυξη των big data analytics είναι μονόδρομος για εταιρείες όπως η NOBACCO, που επιδιώκει να οδηγεί τις εξελίξεις στον κλάδο της», σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της NOBACCO.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης