Coca-Cola HBC: Αύξηση 6,4% στα έσοδα του α' 6μηνου του 2018

Coca-Cola HBC: Αύξηση 6,4% στα έσοδα του α' 6μηνου του 2018
Ο όγκος πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο του έτους αυξήθηκε κατά 4,6%, με αύξηση να καταγράφεται και στους τρεις τομείς δραστηριότητας
Ισχυρή αύξηση των εσόδων, κατά 6,4% το πρώτο εξάμηνο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, κατέγραψε η Coca-Cola HBC.
Επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης των εσόδων στο δεύτερο τρίμηνο, κυρίως λόγω των νέων προϊόντων, της καλοκαιρίας και του FIFA World Cup.
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,8%, γεγονός που αποδίδεται στις αυξήσεις τιμών των προϊόντων μας και στις συνεχιζόμενες βελτιώσεις του μείγματος κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας.
Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε στο δεύτερο τρίμηνο, οδηγώντας σε αύξηση κατά 4,6% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών σημείωσε επίσης υψηλή αύξηση κατά 4,6%.
-    Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,9% με καλές επιδόσεις σε Ελλάδα και Ιρλανδία.
-    Η ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές συνεχίστηκε, με τον όγκο πωλήσεων να σημειώνει αύξηση κατά 8,9%, ιδιαίτερα σε Πολωνία και Ουγγαρία.
-    Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 5,1% στις αναδυόμενες αγορές, χάρη στην ανάκαμψη των πωλήσεων σε Νιγηρία και Ρωσία στο δεύτερο τρίμηνο.
Η αύξηση των εσόδων, σε συνδυασμό με τον έλεγχο του κόστους, είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των συγκρίσιμων λειτουργικών εξόδων ως ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 60 μονάδες βάσης.
Το περιθώριο συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών αυξήθηκε κατά 60 μονάδες βάσης, στο 9,6%, παρά την αύξηση κατά 30 μονάδες βάσης των επενδύσεων σε ενέργειες μάρκετινγκ για τη στήριξη των κυκλοφοριών νέων προϊόντων και των προωθητικών ενεργειών στο πλαίσιο του FIFA World Cup. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 110 μονάδες βάσης ανερχόμενο σε 9,4%.
Τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,603, καταγράφοντας αύξηση 4,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,590, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12,2%.
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Η εξέλιξη των προϊόντων μας αποφέρει αποτελέσματα και κερδίζει έδαφος με τους πελάτες μας σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε.
Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα, καθώς οι κυκλοφορίες νέων προϊόντων και οι εξειδικευμένες εμπορικές μας δράσεις, επέτρεψαν να αξιοποιήσουμε τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς και τη συγκυρία του FIFA World Cup.
Η αύξηση των εσόδων ήταν εξαιρετική και αποτέλεσμα βελτιώσεων τόσο του όγκου πωλήσεων όσο και του μείγματος/τιμών και στους τρεις γεωγραφικούς τομείς δραστηριότητας.
Τα περιθώρια κέρδους συνεχίζουν να βελτιώνονται, καθώς διατηρούμε την εστίασή μας στην αύξηση των εσόδων και τον έλεγχο του κόστους.
Συνεχίζουμε τη θετική πορεία προς τους στόχους του 2020, προσδοκώντας μια ακόμη χρονιά αύξησης των εσόδων και βελτίωσης του περιθωρίου κέρδους».
 


Α΄Εξάμηνο

Μεταβολή



2018

2017



Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια)

1.067,4

1.020,9

4,6%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (€ εκατ.)

3.228,3

3.213,4

0,5%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€)

3,02

3,15

-3,9%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση1 (€ εκατ.)

3.228,3

3.033,2

6,4%

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ανά κιβώτιο1 (€)

3,02

2,97

1,8%

Λειτουργικά έξοδα / Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (%)

28,1

29,1

-90bps

Συγκρίσιμα λειτουργικά έξοδα / Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (%)

28,0

28,6

-60bps

Λειτουργικά κέρδη2 (€ εκατ.)

303,9

266,4

14,1%

Συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη1 (€ εκατ.)

310,5

291,1

6,7%

Λειτουργικό περιθώριο κέρδους (%)

9,4

8,3

110bps

Συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους1 (%)

9,6

9,1

60bps

Καθαρά κέρδη3 (€ εκατ.)

216,9

191,6

13,2%

Συγκρίσιμα καθαρά κέρδη1,3 (€ εκατ.)

221,7

209,6

5,8%

Βασικά κέρδη ανά μετοχή (€ εκατ.)

0,590

0,526

12,2%

Συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή1 (€ εκατ.)

0,603

0,576

4,7%

Καθαρές ταμειακές ροές1 (€ εκατ.)

126,8

95,1

33,3%


Λειτουργική Επισκόπηση Ομίλου

Το πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράψαμε ισχυρή αύξηση των εσόδων.
Οι αποτελεσματικές εμπορικές πρωτοβουλίες και οι κυκλοφορίες νέων προϊόντων μάς έδωσαν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούμε τις ευνοϊκές συνθήκες που διαμορφώθηκαν από την καλοκαιρία και το FIFA World Cup.
Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε στο δεύτερο τρίμηνο, οδηγώντας σε αύξηση των εσόδων στο πρώτο εξάμηνο κατά 6,4% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση.
Η αύξηση των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ήταν ιδιαιτέρως ισχυρή στις αναπτυσσόμενες αλλά και στις αναδυόμενες αγορές, όπου οι όγκοι πωλήσεων σε Νιγηρία και Ρωσία σημείωσαν ανάκαμψη.
Παρά την περαιτέρω νομισματική υποτίμηση στις αναδυόμενες αγορές μας, πετύχαμε αύξηση των καθαρών εσόδων ύψους 0,5% σε δημοσιευμένη βάση.
Το κόστος πρώτων υλών ήταν οριακά χαμηλότερο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και ανά κιβώτιο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, και οι συναλλαγματικές μεταβολές μάς επηρέασαν σε μέτριο βαθμό, όπως αναμενόταν.
Χάρη στη λειτουργική μόχλευση, τα συγκρίσιμα λειτουργικά έξοδα ως ποσοστό των καθαρών εσόδων βελτιώθηκαν κατά 60 μονάδες βάσης.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την αύξηση του συγκρίσιμου λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά 60 μονάδες βάσης, στο 9,6%, με παράλληλη αύξηση κατά 30 μονάδες βάσης των επενδύσεων σε ενέργειες μάρκετινγκ με σκοπό τη στήριξη του εξελισσόμενου προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας και των εμπορικών μας ενεργειών στο πλαίσιο του FIFA World Cup.

Όγκος πωλήσεων ανά τομέα

Ο όγκος πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο του έτους αυξήθηκε κατά 4,6%, με αύξηση να καταγράφεται και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας.
Ο όγκος πωλήσεων στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών αυξήθηκε κατά 0,9%, με την Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Αυστρία να καταγράφουν καλές επιδόσεις, ενώ οι όγκοι πωλήσεων σε Ιταλία και Ελβετία υποχώρησαν οριακά.
Στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 8,9%, με αυξήσεις σε όλες τις κατηγορίες, εκτός από την κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού.
Οι καλύτερες επιδόσεις στον τομέα καταγράφηκαν σε Πολωνία, Ουγγαρία και Κροατία. Ο όγκος πωλήσεων στον τομέα των αναδυόμενων αγορών αυξήθηκε κατά 5,1%, με σχεδόν σταθερή επίδοση στο πρώτο τρίμηνο ακολουθούμενη από αύξηση της τάξης του 9,1% στο δεύτερο τρίμηνο.
Οι καλύτερες επιδόσεις στον τομέα καταγράφηκαν σε Ρωσία, Ρουμανία, Ουκρανία και Σερβία.
Είμαστε ιδιαιτέρως ευχαριστημένοι με την επιστροφή της Νιγηρίας σε τροχιά ανάπτυξης στο δεύτερο τρίμηνο, η οποία αναπλήρωσε έτσι σχεδόν πλήρως τον όγκο πωλήσεων που έχασε στο πρώτο τρίμηνο και έκλεισε το πρώτο εξάμηνο με μια μικρή πτώση της τάξης του 0,7%.

Όγκος πωλήσεων ανά κατηγορία

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ότι οι πρωτοβουλίες μας για την ικανοποίηση των εξελισσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών μας και της μεταβαλλόμενης δυναμικής των πελατών μας, αποφέρουν αποτελέσματα.
Πουλήσαμε 34 εκατ. κιβώτια καινοτόμων προϊόντων, γεύσεων και συσκευασιών, που αντιπροσωπεύουν το 3,2% του όγκου πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου.
Ο όγκος πωλήσεων των ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 4,6%, καταγράφοντας επιτάχυνση σε σχέση με την αύξηση κατά 1,8% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, με αύξηση σε όλες τις αγορές εκτός της Ιταλίας και της Νιγηρίας.
Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, οι πωλήσεις προϊόντων με χαμηλές και μηδενικές θερμίδες ενισχύθηκαν κατά 18,8% στο πρώτο εξάμηνο, σε σύγκριση με τα προϊόντα πλήρους ζάχαρης, ο όγκος πωλήσεων των οποίων αυξήθηκε κατά 2,9%.
Η Coca-Cola Zero με γεύσεις κεράσι, λεμόνι, lime, ροδάκινο, βανίλια και τζίντζερ, ξεχώρισε ως το σήμα με τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων κατά 24,9%.
Τα σήματα Schweppes και Kinley, που αποτελούν την πρότασή μας για τους ενήλικες καταναλωτές, αυξήθηκαν κατά 9,4% και 12,6% αντίστοιχα. Το Royal Bliss, που κυκλοφόρησε σε έξι γεύσεις και τέσσερις αγορές το Μάρτιο, κατέγραψε καλά ποσοστά ανάπτυξης στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών αυξήθηκε κατά 4,8%, με αύξηση και στους τρεις τομείς δραστηριότητας.
Η Πολωνία, όπου ωφεληθήκαμε από την έναρξη των προωθητικών ενεργειών πριν από την περίοδο αιχμής, συνεισέφερε περισσότερο στην αύξηση των πωλήσεων.
Η κυκλοφορία του Smartwater τον Απρίλιο σε 10 χώρες συνεισέφερε 0,2 εκατ. κιβώτια στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των χυμών παρέμεινε σε γενικές γραμμές σταθερός στο πρώτο εξάμηνο, λόγω της πτώσης του όγκου πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές, η οποία υπεραντιστάθμισε την αύξηση στις αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες αγορές.
Στην κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού, η οποία ανανεώθηκε με την κυκλοφορία του τσαγιού FUZE σε 27 αγορές, ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 0,6%, μετά από αρκετά χρόνια υποχώρησης κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό.
Οι όγκοι πωλήσεων κατέγραψαν διαδοχική βελτίωση, με μείωση κατά 2,5% στο πρώτο τρίμηνο, ακολουθούμενη από αύξηση κατά 0,5% στο δεύτερο τρίμηνο. Συνολικά στο πρώτο εξάμηνο, οι όγκοι πωλήσεων στους τομείς των αναπτυγμένων και αναπτυσσόμενων αγορών μειώθηκαν, ενώ στον τομέα των αναδυόμενων αγορών ο όγκος αυξήθηκε κατά 3,4% ως αποτέλεσμα των καλών επιδόσεων στη Ρουμανία, την Ουκρανία και τη Λευκορωσία.
Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των ποτών ενέργειας διατήρησε τη θετική του δυναμική με αύξηση κατά 33,5% στο πρώτο εξάμηνο, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις τόσο από το Monster όσο και το Burn, τα οποία κατέγραψαν οργανική ανάπτυξη κατά 37,6% και 32,4% αντίστοιχα.
Το AdeZ, η νέα μας σειρά ποτών βασισμένων σε φυτά, κυκλοφόρησε το Μάιο σε 11 χώρες. Αν και πρόκειται για μια εξειδικευμένη κατηγορία, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την πορεία της κυκλοφορίας και τις πρώτες αντιδράσεις των πελατών μας.
Η κατηγορία των premium σημάτων οινοπνευματωδών ποτών κατέγραψε έσοδα ύψους €78,4 εκατ., σημειώνοντας πτώση κατά 12,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Αναπτύξαμε περαιτέρω τη δραστηριότητά μας στην περίοδο, αναλαμβάνοντας τη διανομή νέων σημάτων στην Ιταλία και την Τσεχική Δημοκρατία, ωστόσο ένας από τους συνεργάτες μας ανέλαβε ο ίδιος τη διανομή στη Ρωσία.
Συνεχίζουμε να έχουμε ως προτεραιότητα την πώληση μεγαλύτερης αναλογίας προϊόντων σε συσκευασίες άμεσης κατανάλωσης υψηλής αξίας.
Οι πωλήσεις συσκευασιών άμεσης κατανάλωσης αυξήθηκαν κατά 8,2%, ενώ οι πωλήσεις συσκευασιών μελλοντικής κατανάλωσης αυξήθηκαν κατά 1,9% στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, με αποτέλεσμα τη βελτίωση του μείγματος συσκευασίας κατά 150 μονάδες βάσης.
Το μείγμα συσκευασίας βελτιώθηκε και στους τρεις τομείς δραστηριότητας, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να προέρχεται από τις αναδυόμενες αγορές, μετά την κυκλοφορία της συσκευασίας PET των 0,9 λίτρων στη Ρωσία.
Το μείγμα συσκευασίας ανθρακούχων αναψυκτικών και εμφιαλωμένων νερών βελτιώθηκε κατά 1,5 και 0,6 ποσοστιαίες μονάδες αντίστοιχα.

Βασικά χρηματοοικονομικά στοιχεία

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση συγκρατήθηκαν στο 1,8% στο πρώτο εξάμηνο του έτους, όπως αναμενόταν.
Η αύξηση των πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές επιβραδύνθηκε σημαντικά στο 3,8%, κυρίως εξαιτίας της επίδρασης στη συγκριτική βάση των αυξήσεων στις τιμές των προϊόντων μας στη Νιγηρία το 2017.
Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση βελτιώθηκαν κατά 0,9%, παρά τις επιπτώσεις του υψηλού όγκου πωλήσεων εμφιαλωμένων νερών και των αυξημένων προωθητικών ενεργειών κατά τη διάρκεια της περιόδου του Πάσχα.
Στις αναπτυγμένες αγορές, οι νέες κυκλοφορίες προϊόντων σε συνδυασμό με το ελαφρώς πιο πληθωριστικό περιβάλλον ενίσχυσαν το μείγμα προϊόντων και τιμών, με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 1,1% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση.
Οι αυξήσεις στις τιμές και το μείγμα κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας συνεισέφεραν θετικά και στους τρεις τομείς δραστηριότητας, ενώ το μείγμα δικτύων διανομής ήταν αρνητικό.
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ανήλθαν σε €3,2 δις, καταγράφοντας αύξηση κατά 6,4%.
Παρά το γεγονός ότι η καθαρή επίδραση από τις συναλλαγματικές μεταβολές ήταν αρνητική, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση 0,5% στην περίοδο.
Το κόστος των πρώτων υλών ανά κιβώτιο μειώθηκε κατά 0,9% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, με το χαμηλότερο κόστος της ζάχαρης να αντισταθμίζει εν μέρει το υψηλότερο κόστος της ρητίνης PET και του αλουμινίου.
Ο δυσμενής αντίκτυπος των συναλλαγματικών μεταβολών ανήλθε σε €23 εκατ. στην περίοδο, κύρια λόγω του Ρωσικού Ρουβλίου, του Νάιρα Νιγηρίας και του Ελβετικού Φράγκου.
Οι προγενέστερες αλλά και οι συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες ενίσχυσης της αποδοτικότητας, είχαν σαν αποτέλεσμα την περισσότερο ανταγωνιστική βάση κόστους, η οποία σε συνδυασμό με την ισχυρή ανάπτυξη που καταγράφηκε στις πωλήσεις των προϊόντων μας οδήγησε σε λειτουργική μόχλευση.
Ως αποτέλεσμα, τα συγκρίσιμα λειτουργικά έξοδα ως ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις βελτιώθηκαν κατά 60 μονάδες βάσης, παρά την αύξηση κατά 30 μονάδες βάσης της επένδυσης σε ενέργειες μάρκετινγκ και άλλες πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων.
Σε επίπεδο τομέα δραστηριότητας, στις αναπτυσσόμενες αγορές τα λειτουργικά έξοδα ως ποσοστό των καθαρών εσόδων βελτιώθηκαν κατά 320 μονάδες βάσης, λόγω της επίδρασης στη βάση σύγκρισης του σχηματισμού πρόβλεψης για επισφαλείς απαιτήσεις στην Κροατία το προηγούμενο έτος, καθώς και της μερικής ανάκτησής της στο πρώτο εξάμηνο φέτος.
Οι αναπτυγμένες αγορές επίσης σημείωσαν βελτίωση, ενώ οι αναδυόμενες αγορές επιδεινώθηκαν ελαφρώς.
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €310,5 εκατ., μια αύξηση της τάξης του 6,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, με αποτέλεσμα την αύξηση του συγκρίσιμου λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά 60 μονάδες βάσης, στο 9,6%.
Βασικός συντελεστής σε αυτό ήταν η επίδραση της λειτουργικής μόχλευσης στην ισχυρή αύξηση των εσόδων, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του προϊοντικού μείγματος, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές.
Η μείωση των λειτουργικών εξόδων στις αναπτυσσόμενες αγορές ενίσχυσε το συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους του τομέα κατά 320 μονάδες βάσης, ενώ το αντίστοιχο μέγεθος στις αναπτυγμένες αγορές ενισχύθηκε κατά 30 μονάδες βάσης.
Το συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους των αναδυόμενων αγορών επιδεινώθηκε κατά 20 μονάδες βάσης, αντανακλώντας κυρίως τη χρονική διαφοροποίηση των επενδύσεων σε ενέργειες μάρκετινγκ και στο FIFA World Cup στο πρώτο εξάμηνο.
Σε δημοσιευμένη βάση, τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €303,9 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο, βελτιωμένα κατά 14,1% έναντι της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι.
Υλοποιήσαμε έργα αναδιάρθρωσης σε όλους τους τομείς δραστηριότητας στην περίοδο, με αποτέλεσμα τη δαπάνη €4,0 εκατ. σε έξοδα αναδιάρθρωσης προ φόρων.
Τα οφέλη αναδιάρθρωσης για το πρώτο εξάμηνο από τις πρωτοβουλίες του 2017 και του 2018 ανήλθαν σε €5 εκατ.
Το κόστος χρηματοδότησης ανήλθε σε €19,1 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο, €1,6 εκατ. υψηλότερο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €221,7 εκατ. και τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,603, σημειώνοντας βελτίωση κατά 5,8% και 4,7% αντίστοιχα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, τα καθαρά κέρδη και τα βασικά κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε €216,9 εκατ. και €0,590 αντίστοιχα.
Στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι καθαρές ταμειακές ροές ανήλθαν σε €126,8 εκατ., καταγράφοντας βελτίωση κατά €31,7 εκατ. σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Η υψηλότερη λειτουργική κερδοφορία και η μείωση των καταβλημένων φόρων αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών και του κεφαλαίου κίνησης.

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS