Τελευταία Νέα
Διεθνή

Telegraph: Παγίδες θανάτου εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, γέφυρες στην Ιταλία

tags :
Telegraph: Παγίδες θανάτου εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, γέφυρες στην Ιταλία
Η Telegraph προειδοποιεί για τις γέφυρες-παγίδες θανάτου στην Ιταλία
Μία «φρικτή αλήθεια» για την Ιταλία επισημαίνει η βρετανική εφημερίδα «Telegraph», αναφέροντας σε δημοσίευμά της πως εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες γέφυρες αποτελούν παγίδες θανάτου στη χώρα, σύμφωνα με ειδικούς.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι είναι αρκετά συχνό σε συγκροτήματα διαμερισμάτων, ιδιαίτερα στα νότια της Ρώμης, να συμβαίνουν διαρροές φυσικού αερίου και εκρήξεις.
Επίσης, εκτιμά πως η τραγωδία της 14ης Αυγούστου 2018, στη Γένοβα, θα αντιμετωπιστεί από τους Ιταλούς ως μεταφορά της διαφθοράς που υπάρχει στην καρδιά του ιταλικού κράτους και του ιταλικού κατεστημένου.
Δεν είναι τόσο ασύνηθες για τις παρακμάζουσες υποδομές της Ιταλίας να προκαλούν την αποτροπιαστική απώλεια ανθρώπινων ζωών.
Κάθε όψη της ζωής στη χώρα, σχολιάζει ο δημοσιογράφος που έχει μείνει εκεί για 20 χρόνια, έχει το στοιχείο του προσωρινού: είτε πρόκειται για την απασχόληση, την ελευθερία, τη φιλία, τον γάμο, την ίδια τη ζωή.
Στην Ιταλία όλα εξαρτώνται από την τύχη, τη μοίρα ή τη θεϊκή παρέμβαση.
Η ζωή είναι έτσι εξαιτίας των θεσμών και της κουλτούρας που δημιούργησαν οι ίδιοι οι Ιταλοί.



Η ιταλική κυβέρνηση έχει θέσει στο στόχαστρο την Autostrade, την εταιρεία που διαχειριζόταν την γέφυρα που κατέρρευσε στην Γένοβα, οδηγώντας στον θάνατο τουλάχιστον 39 ανθρώπους.
Ο πρωθυπουργός Giuseppe Conte, ο οποίος κήρυξε την περιοχή της Γένοβας σε 12μηνη κατάσταση έκτακτης ανάγκης, δήλωσε πως η Ρώμη θα ακυρώσει την ανάθεση της διαχείρισης στην Autostrade, που είναι ο μεγαλύτερος διαχειριστής διοδίων στην Ιταλία και δραστηριοποιείται και στο εξωτερικό, προτού καν ολοκληρωθεί η έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας.
Παραίτηση των ηγετικών στελεχών της Autostrade ζήτησε ο υπουργός Μεταφορών Danilo Toninelli, σημειώνοντας πως το υπουργείο του έχει εκκινήσει διαδικασίες για αφαίρεση διαχειριστικών αδειών της εταιρείας λόγω «σοβαρών λαθών» που έχουν εντοπιστεί.
Επίσης, προανήγγειλε πρόστιμα έως και 150 εκατ. ευρώ για την Autostrade.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Luigi Di Maio, υποστήριξε πως η Autostrade δεν είχε επενδύσει αρκετούς πόρους για την συντήρηση της γέφυρας Μοράντι, η οποία είχε εγκαινιαστεί το 1967 αλλά είχε επισκευαστεί πριν δύο χρόνια.
«Αντί να επενδύσουν χρήματα για συντήρηση, μοιράζονται τα κέρδη και για αυτό η γέφυρα πέφτει», αφήνοντας υπόνοιες για «μαύρες» χρηματοδοτικές σχέσεις ανάμεσα σε επιχειρήσεις και προηγούμενες κυβερνήσεις.
Από την πλευρά του, ο έτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής της Λέγκα του Βορρά, Matteo Salvini, κατηγόρησε τον ιδιωτικό τομέα ότι έχει αποκομίσει δισεκατομμύρια σε κέρδη αλλά δεν έχει διαθέσει τα ποσά που απαιτούνταν για να φροντίσει τις υποδομές που διαχειρίζεται.
Επίσης, εχθές, άφησε αιχμές κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις πολιτικές δημοσιονομικής λιτότητας, λέγοντας πως διαφορετικά η Ρώμη θα μπορούσε να διαθέτει πόρους για τις υποδομές της.
Η εταιρεία από την πλευρά της αντέτεινε ότι έχει τηρήσει όλες τις συμβατικές υποχρεώσεις που απορρέουν από την παραχώρηση της γέφυρας και εξέφρασε την πεποίθηση ότι μπορεί να το αποδείξει.

Στο στόχαστρο της ιταλικής κυβέρνησης η εταιρεία που διαχειριζόταν την γέφυρα της Γένοβα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης