Le Monde: Πιθανές κινητοποιήσεις των πιλότων της KLM μετά τις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της εταιρίας

Le Monde: Πιθανές κινητοποιήσεις των πιλότων της KLM μετά τις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της εταιρίας
Η KLM υποστηρίζει ότι οι πιλότοι της είναι οι καλύτερα αμειβόμενοι  στον κόσμο και έχοντας και τις λιγότερες ώρες πτήσης
Οι πιλότοι της KLM μπορεί να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις τον Σεπτέμβριο του 2018 μετά την αποτυχία των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στους εκπροσώπους τους και τη διεύθυνση της ολλανδικής αεροπορικής εταιρίας, όπως γράφει η Le Monde.
Το συνδικάτο των πιλότων κρίνει ανεπαρκείς τις προτάσεις των διοικούντων, οι οποίες δεν μπορούν να καλύψουν τις ελλείψεις μόνιμου προσωπικού, που οδήγησαν σε ακυρώσεις πτήσεων και σε μία αύξηση των ασθενειών.
Το προσωπικό αξιώνει μία καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στην δουλειά και την προσωπική ζωή, με σεβασμό στα ρεπό.
Σύμφωνα με τον Willem Schmid, βασικό διαπραγματευτή για τους πιλότους, υπάρχει πλέον ανοιχτή ρήξη με τη διοίκηση και οι κινητοποιήσεις μπορεί να φτάσουν μέχρι και τις απεργίες.
Δεν τίθεται πλέον θέμα για το προσωπικό να σεβαστεί ένα σχέδιο κρίσης που εκπονήθηκε πριν χρόνια για τη διάσωση της εταιρίας.
Η διοίκηση χαρακτηρίζει από την πλευρά της "απογοητευτική" τη συμπεριφορά του συνδικάτου και "ακατανόητη" την άρνησή του να δεχτεί τις προτάσεις της.
Ένας υπεύθυνος της εταιρίας υπενθύμισε παράλληλα ότι οι κυβερνήτες των αεροσκαφών της KLM είναι μεταξύ των καλύτερα αμειβομένων σε όλο τον κόσμο, αν και δεν πετούν περισσότερο από άλλους συναδέλφους τους.
Ένας πιλότος της KLM κερδίζει 291 χιλιάδες ευρώ ετησίως για 646 ώρες πτήσης.
Την ίδια στιγμή η μέση αμοιβή στις μεγάλες εταιρίες είναι 235 χιλιάδες ευρώ ετησίως για 652 ώρες πτήσης.
Παράλληλα, οι αποδοχές σε εταιρίες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής είναι 160 χιλιάδες ευρώ ετησίως για 733 ώρες πτήσης.
Το αφεντικό της KLM Pieter Elbers θεωρούσε πριν μερικές εβδομάδες ότι η εταιρία ήταν σε καλή κατάσταση και υγιής για να γιορτάσει τα 100 χρόνια της το 2019.
Μάλιστα, συνεισέφερε θετικά στα τελευταία αποτελέσματα της Air France - KLM, που ήταν 345 εκ. ευρώ στο δεύτερο τρίμηνο του 2018, ενώ η Air France κατέγραψε 335 εκ. ευρώ σε όλο το πρώτο εξάμηνο, καθώς της κόστισαν οι απεργίες που έγιναν.
Σημειώνεται ότι η Air-France εξαγόρασε την KLM το 2003, αλλά οι δύο εταιρείες εξακολουθούν να λειτουργούν ανεξάρτητα.
Μία απεργία των Ολλανδών πιλότων θα βάλει μία επιπλέον δυσκολία και στο νέο αφεντικό της France - KLM, τον Καναδό Ben Smith, ο οποίος έχει ήδη να αντιμετωπίσει τις διεκδικήσεις των Γάλλων πιλότων, που απειλούν με έναν νέο γύρο κινητοποιήσεων.
 
www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS