Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν το 2018 για το Kanal Istanbul, ένα φαραωνικό έργο που υποστηρίχθηκε από τον πρόεδρο Tayyip Erdogan
Η Τουρκία δεν εγκαταλείπει τα σχέδιά της για τη δημιουργία του καναλιού της Κωνσταντινούπολης, μία διώρυγας μήκους 45 χιλιομέτρων που θα διέρχεται παράλληλα με το Βόσπορο, δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος της γειτονικής χώρας, παρά τη μείωση των δαπανών εν μέσω νομισματικής κρίσης.
Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν το 2018 για το Kanal Istanbul, ένα φαραωνικό έργο που υποστηρίχθηκε από τον πρόεδρο Tayyip Erdogan.
Ωστόσο, ο Τούρκος ηγέτης φάνηκε να αμφισβητεί το σχέδιο κόστους 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων την Παρασκευή, όταν δήλωσε ότι η κυβέρνησή του δεν θα προχωρήσει σε νέες επενδύσεις, όπως αναφέρει το Reuters.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Αστικού Περιβάλλοντος Murat Kurum δήλωσε ότι το υπουργείο προχωρεί για να απαλλοτριώσει γη κατά μήκος της διώρυγας και να εκπονήσει σχέδια από κοινού με τις κατασκευαστικές εταιρείες.
«Το Kanal Istanbul είναι το πιο σημαντικό έργο στο 100 ημερών του σχεδίου δράσης του υπουργείου μας», ανέφερε, σύμφωνα με δημοσίευμα του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων Anadolu.
Το κανάλι, το οποίο θα συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα και τη Θάλασσα του Μαρμαρά βόρεια και νότια της Κωνσταντινούπολης, αποσκοπεί στην ελάφρυνση της κυκλοφορίας στο στενό του Βοσπόρου, μια σημαντική παγκόσμια ναυτιλιακή λωρίδα.
Θα ανασυνθέσει επίσης τον χάρτη μιας από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, μετατρέποντας τη δυτική πλευρά της Κωνσταντινούπολης σε νησί.
Οι περιβαλλοντολόγοι αμφισβητούν την ανάγκη για την πλωτή οδό, λέγοντας ότι η κατασκευή του θα καταστρέψει τις δεξαμενές νερού που προμηθεύουν την πόλη με γλυκό νερό και θα μεταβάλλουν τα επίπεδα οξυγόνου στις θάλασσες.
Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν το 2018 για το Kanal Istanbul, ένα φαραωνικό έργο που υποστηρίχθηκε από τον πρόεδρο Tayyip Erdogan.
Ωστόσο, ο Τούρκος ηγέτης φάνηκε να αμφισβητεί το σχέδιο κόστους 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων την Παρασκευή, όταν δήλωσε ότι η κυβέρνησή του δεν θα προχωρήσει σε νέες επενδύσεις, όπως αναφέρει το Reuters.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Αστικού Περιβάλλοντος Murat Kurum δήλωσε ότι το υπουργείο προχωρεί για να απαλλοτριώσει γη κατά μήκος της διώρυγας και να εκπονήσει σχέδια από κοινού με τις κατασκευαστικές εταιρείες.
«Το Kanal Istanbul είναι το πιο σημαντικό έργο στο 100 ημερών του σχεδίου δράσης του υπουργείου μας», ανέφερε, σύμφωνα με δημοσίευμα του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων Anadolu.
Το κανάλι, το οποίο θα συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα και τη Θάλασσα του Μαρμαρά βόρεια και νότια της Κωνσταντινούπολης, αποσκοπεί στην ελάφρυνση της κυκλοφορίας στο στενό του Βοσπόρου, μια σημαντική παγκόσμια ναυτιλιακή λωρίδα.
Θα ανασυνθέσει επίσης τον χάρτη μιας από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, μετατρέποντας τη δυτική πλευρά της Κωνσταντινούπολης σε νησί.
Οι περιβαλλοντολόγοι αμφισβητούν την ανάγκη για την πλωτή οδό, λέγοντας ότι η κατασκευή του θα καταστρέψει τις δεξαμενές νερού που προμηθεύουν την πόλη με γλυκό νερό και θα μεταβάλλουν τα επίπεδα οξυγόνου στις θάλασσες.
Σχόλια αναγνωστών