Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Κρι-Κρι: Στα 7,36 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη στο α’ 6μηνο 2018 - Αύξηση πωλήσεων 23,8%

tags :
Κρι-Κρι: Στα 7,36 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη στο α’ 6μηνο 2018 - Αύξηση πωλήσεων 23,8%
Τα EBITDA αυξήθηκαν στα 11,71 εκατ. ευρώ, έναντι των 8,22 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου
(upd) Αύξηση κερδών και κύκλου εργασιών εμφάνισε για το α’ εξάμηνο του 2018 η βιομηχανία γάλακτος Κρι-Κρι, παρουσιάζοντας βελτίωση πωλήσεων τόσο στον κλάδο παγωτού όσο και στον κλάδο γιαουρτιού.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 51,00 εκατ. ευρώ, από 41,19 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 23,8%.
Παράλληλα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,36 εκατ. ευρώ, έναντι των 4,90 εκατ. ευρώ του α’ εξαμήνου του 2017.
Τα μεικτά κέρδη ανήλθαν σε 21,43 εκατ. ευρώ, από 16,26 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο 2017.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν στα 11,71 εκατ. ευρώ, έναντι των 8,22 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,17 εκατ. ευρώ, από 6,81 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα (17/9/2018) η εταιρεία, στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε €13,58 εκ., αυξημένες κατά +15,2%.
Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε, καθοριστικά, η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής της εταιρείας, σε συνδυασμό με την δυνατή επικοινωνία των μαρκών της.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόσθεσε στο δίκτυό της περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενίσχυσε την παρουσία της στο κανάλι των super markets.
Επίσης, σημαντική επιτυχία σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού της εταιρείας, τα οποία λανσαρίστηκαν στη φετινή σεζόν.
Έτσι, το brand Κρι Κρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5% (Nielsen, Ιούλιος 2018).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε € 20,31 εκ. , αυξημένες κατά +16,3% εστιάζοντας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών.
Το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς των στραγγιστών γιαουρτιών της εταιρείας με το νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο» συνοδεύτηκε από έντονη διαφημιστική επικοινωνία και παράλληλες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
Διψήφια όμως ανάπτυξη παρουσίασε η εταιρεία και στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Έτσι η Κρι Κρι αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού σε 15,2% διατηρώντας τη 2η θέση, ενώ συνεχίζει να κατέχει την 1η θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).
Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +37,2%).
«Αξιοποιούμε τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες. Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 33% των συνολικών πωλήσεων», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης