Πως η Forthnet σε ένα χρόνο έβαλε ζεστό χρήμα στα ταμεία της – Ο ρόλος του Π. Παπαδόπουλου

Πως η Forthnet σε ένα χρόνο έβαλε ζεστό χρήμα στα ταμεία της – Ο ρόλος του Π. Παπαδόπουλου
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τίμημα που κατέβαλλαν Vodafone και Wind για την χονδρική πώληση των καναλιών Novasports ανέρχεται στα 8 εκατ ευρώ.
Σημαντικές κινήσεις, σε μία δύσκολη φάση, που ενισχύουν την ρευστότητα της, πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα η Forthnet, αρχής γενομένης από την υπογραφή συμβολαίου χονδρικής πώλησης των καναλιών Novasports στους ανταγωνιστές της Vodafone και Wind αλλά και με την πώληση της θυγατρικής του Ομίλου.
Εδικότερα πριν από ένα χρόνο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος έσπασε το κατεστημένο της αποκλειστικότητας στο αθλητικό περιεχόμενο , υπογράφοντας συμβόλαιων πώλσης των καναλιών Novasports με Vodafone και Wind.
Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε ιδιαίτερα σημαντική καθώς όχι μόνο εξασφάλισε ζεστό χρήμα στη Forthnet αλλά επιπλέον λίγους μήνες αργότερα μείωσε κατά 25% το κόστος απόκτησης των αθλητικών δικαιωμάτων της Superleague, διατηρώντας το 90%της αξίας του προϊόντος, αφού υπέγραψε ξεχωριστές συμφωνίες με τις πιο εμπορικές ομάδες (Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ κλπ), την ώρα που οι υπόλοιπες ομάδες παρέμειναν προσβάσιμες μέσω της ελέυθερης τηλεόρασης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το τίμημα που κατέβαλλαν Vodafone και Wind για την χονδρική πώληση των καναλιών Novasports ανέρχεται στα 8 εκατ ευρώ.
Σύμφωνα με τα στελέχη της συνδρομητικής τηλεόρασης, πλέον στη Νova κινούνται με στόχο να έχουν premium αθλητικό περιεχόμενο με κορυφαίες διοργανώσεις και μεγάλα brands. Σε αυτό το πλαίσιο και έχοντας εξοικονομήσει ένα σημαντικό ποσό από το ελληνικό πρωτάθλημα, η Nova πήρε τα δικαιώματα του ιταλικού  πρωταθλήματος ποδοσφαίρου που με την προσθήκη του Κριστιάνο Ρονάλντο αποτελεί ένα από τα πλέον ανερχόμενα πρωταθλήματα. Παράλληλα ανανέωσε και το γαλλικό, ενώ θα κινηθεί δυνατά για τα δικαιώματα της premier League για την 3ετία 2019-2021.
Παράλληλα η σύναψε συνεργασία με ένα από τα σημαντικότερα studios του Hollywood, την MGM (Metro Goldwyn Mayer) ενώ ανανέωσε την ήδη ισχύουσα και πολύχρονη συνεργασία της με τη 21st Century Fox.
Παράλληλα αναβαθμίζεται και η υπηρεσία Nova Go που η χρήση της είναι πλέον ελεύθερη για όλους τους συνδρομητές όταν ταξιδεύουν στις χώρες της ΕΕ.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία εξυπηρετεί 689 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά με τους συνδρομητές broadband υπηρεσιών να ανέρχονται στις 562 χιλιάδες ενώ οι συνδρομητές pay TV υπηρεσιών στις 417 χιλιάδες.
Στα τέλη της χρήσης τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στις 290 χιλιάδες.
Το μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet διαμορφώθηκε στο 42%.

Η πώληση της θυγατρικής

Χτες, ένα χρόνο αργότερα, ο Πάνος Παπαδόπουλος προχώρησε σε μία ακόμη κίνηση - ματ για την οποία η αγορά του απέδωσε για μια ακόμη φορά τα εύσχημα.
H Forthnet, προχώrησε στην πώληση της θυγατρικής της Forth- CRS με αγοραστή την  ελβετική εταιρεία Linxx Holdings, η οποία αποκτά το 99,31% που ήλεγχε η Forthnet στη θυγατρική της.
Σύμφωνα με τις δημοσιευμένες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της Forthnet για το έτος που έληξε στις 31.12.2017, οι δραστηριότητες της FORTH-CRS αντιστοιχούσαν σε ποσοστό 1,6% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών της εταιρείας.
Το τίμημα για την πώληση της FORTH-CRS, κορυφαία στο σύστημα πώλησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ανήλθε, όπως ακούγεται στα 5 εκατ ευρώ, μία ακόμη σημαντική ένεση ρευστότητας για τον Όμιλο.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS