Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Alpha Bank: Εμφανή και σημαντικά τα πρώτα αποτελέσματα του ψηφιακού μετασχηματισμού

tags :
Alpha Bank: Εμφανή και σημαντικά τα πρώτα αποτελέσματα του ψηφιακού μετασχηματισμού
Alpha Bank: Εμφανή και σημαντικά τα πρώτα αποτελέσματα του ψηφιακού μετασχηματισμού
Το τριετές πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ολοκληρώνεται το 2019 με εμφανή αποτελέσματα στη λειτουργική αποτελεσματικότητα της προς όφελος των πελατών της, επισήμανε ο εντεταλμένος γενικός διευθυντής και "chief digital officer & retail banking products" της Alpha Bank Δαμιανός Χαραλαμπίδης, μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε η τράπεζα με θέμα ««Digitalized - Η ψηφιακή καινοτομία και η εμπειρία των πελατών στην νέα ψηφιακή εποχή».
Ειδικότερα, όπως επισήμανε ο κ.Χαραλαμπίδης μεταξύ των ενεργειών που περιλαμβάνονται στο ψηφιακό μετασχηματισμό συγκαταλέγονται ο συνεχής εμπλουτισμός του mobile και web banking, η σταδιακή αντικατάσταση του συνόλου των ΑΤΜ και εγκατάσταση 150 νέων APS, η μεταφορά του 40% των ταμειακών συναλλαγών σε ψηφιακά μέσα, η δημιουργία digital corners στα καταστήματα και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υλοποίησης ψηφιακών υποδομών (ηλεκτρονικές υπογραφές και πιστοποιητικά, wifi καταστημάτων κλπ)  
Όπως τόνισε ο Δαμιανός Χαραλαμπίδης το πρόγραμμα μεταφοράς ταμειακών συναλλαγών σε ψηφιακά μέσα παρουσιάζει ήδη εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς οι καταθέσεις στα ταμεία έχουν μειωθεί κατά 70%, οι αναλήψεις μετρητών κατά 60%, οι ενημερώσεις βιβλιαρίων κατά 90% και οι πληρωμές προϊόντων της Alpha Bank  κατά 80%.
Στα οφέλη που προκύπτουν από τις αλλαγές αυτές περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η αύξηση του χρόνου των υπαλλήλων "tellers" για πωλήσεις κατά 40% ο διπλασιασμός των αιτήσεων χρεωστικών καρτών και ενεργοποιήσεων e-banking κλπ.
Σε χαιρετισμό του στην εκδήλωση ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Alpha Bank Σπύρος Φιλάρετος αναφέρθηκε στη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού και της υιοθέτησης νέων τεχνολογικών στο τραπεζικό σύστημα αλλά και γενικότερα στην επιχειρηματική δραστηριότητα, επισημαίνοντας ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να ξεκινήσει τώρα και θα βρίσκεται στο επίκεντρο του επιχειρείν για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η εμπειρία των πελατών στην ψηφιακή εποχή και ειδικότερα οι αλλαγές στις συνήθειες και στις ανάγκες των πελατών που δημιουργούν νέες τάσεις στα μοντέλα εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης πάνελ μεταξύ των διευθ. συμβούλων επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους της οικονομίας.
Στο πάνελ συμμετείχαν ο κ.Δημήτρης Γερογιάννης, managing director της Aegean Airlines,  η Πέγκυ Αντωνάκου, διευθ. σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, ο Χάρης Μπρουμίδης CEO της Vodafone Greece, o Σωτήρης Παπαντωνόπουλος-Μαντόπουλος συνιδρυτής και διευθ. σύμβουλος της insurancemarket.gr και ο Χάρης Αρβανίτης founder και CEO της Spotawheel.
Στην εκδήλωση μίλησε επίσης ο Olivier Van Duuren ιδρυτής της «The Dualarity» και ο Leorizio D' Aversa από την McKinsey & Company.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης