Επιχειρήσεις

Στην Άκτωρ οδεύει η σιδηροδρομική γραμμή Ισθμός - Λουτράκι - Πώς κινδυνεύει να χάσει η ΜΕΤΚΑ - Ξανθάκης

tags :
Στην Άκτωρ οδεύει η σιδηροδρομική γραμμή Ισθμός - Λουτράκι - Πώς κινδυνεύει να χάσει η ΜΕΤΚΑ - Ξανθάκης
Η Άκτωρ κατέφυγε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών όπου και έκανε δεκτή την προσφυγή της
Ανατροπή σημειώθηκε στο έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ το οποίο αν και αρχικά κατοχυρώθηκε στην κοινοπραξία Μέτκα - Ξανθάκης, τελικά φαίνεται να οδεύει στον Άκτωρα.
'Ετσι ανάδοχος αναμένεται να επιλεγεί η εταιρεία Άκτωρ, που είχε προσφέρει μικρότερη έκπτωση, ωστόσο έκανε προσφυγή κατά της ανάδειξης ως μειοδότη της κοινοπραξίας ΜΕΤΚΑ-Ξανθάκης, γιατί η τελευταία δεν είχε ορισμένα δικαιολογητικά.
Ειδικότερα, αρχικά η ΕΡΓΟΣΕ με Απόφαση με αριθμό 3536 ενέκρινε το 2ο Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου με τίτλο« Κανονικοποίηση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση (Α.Δ, 1509) και κατακύρωσε το έργο στην κοινοπραξία Μέτκα - Ξανθάκης ως προσωρινό ανάδοχο.
Ωστόσο από τον έλεγχο των δικαιολογητικών προκύπτει ότι από τα δύο μέλη της προσωρινής αναδόχου κοινοπραξίας κανένας δεν προσκόμισε το σχετικό δικαιολογητικό που αναφέρεται στο άρθρο 23.3.γ της διακήρυξης.
Η Άκτωρ κατέφυγε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών όπου και έκανε δεκτή την προσφυγή της.
Να υπενθυμίσουμε ότι στο σχετικό διαγωνισμό της 30ης Μαρτίου που προσωρινή ανάδοχος ήταν η Κ/Ξ Μυτιληναίος-Ξανθάκης με 47,82%, δεύτερη ήρθε η ΑΚΤΩΡ με 39,96%. Το κόστος του έργου είναι 14,88εκατ. ευρώ . Τα έργα έχουν χρονικό ορίζοντα 18 μήνες.
Το έργο αναμένεται να παραδοθεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το συντομότερο τον Οκτώβριο του 2019 ενώ στην χειρότερη περίπτωση δεν θα υπερβεί τον Φεβρουάριο του 2020.
Το έργο αποτελεί ουσιαστικά την επέκταση του Προαστιακού σιδηροδρόμου που περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου, με ηλεκτροκίνηση ενώ θα συνδεθεί και με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.), του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης