γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Ο «πολύπλοκος» κανονισμός για την πώληση φαρμάκων στα σούπερ μάρκετ
Για ελληνική εφευρετικότητα στο ζήτημα της πώλησης φαρμάκων από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης τονίζοντας ότι το νομοθετικό πλαίσιο έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε στην πράξη να απαγορεύεται.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι για να πουληθεί ένα φάρμακο μη συνταγογραφούμενο από ένα φυσικό κατάστημα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να εμπεριέχει τη μισή ποσότητα δοσολογίας σε σχέση με αυτό που έχει ένα αντίστοιχο φάρμακο που πωλείται από ένα φαρμακείο και να διαθέτει ειδική συσκευασία και σήμανση
Δηλαδή μία ασπιρίνη για να πουληθεί από ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα αλυσίδας σουπερ μάρκετ θα πρέπει να διαθέτει τη μισή δραστική ουσία.
Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης αναλύοντας τους λόγους μη εφαρμογής του μέτρου είπε ότι δεν υπάρχει κίνητρο για νέες επενδύσεις από την φαρμακοβιομηχανία να φτιάξει μία νέα γραμμή παραγωγής με την ειδική κατηγορία σκευασμάτων και το κυριότερο δεν υπάρχει λόγος η φαρμακοβιομηχανία να έρθει αντιμέτωπος με τον κλάδο των φαρμακοποιών.
Και κατέληξε λέγοντας ότι με αυτό το τέχνασμα παρακάμπτουμε τους κανόνες που μας επέβαλαν οι θεσμοί μέσω των Μνημονίων.
Την ίδια στιγμή όμιλος ΜΕΤΡΟ και η αλυσίδα σουπερ μάρκετ My Market κάνουν το πρώτο δυναμικό βήμα στην ψηφιακή εποχή με ένα πρωτοποριακό ηλεκτρονικό κατάστημα super market που θα καλύπτει κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Να σημειωθεί ότι στα μέσα Οκτωβρίου ξεκίνησε τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market, εγκαινιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυναμική παρουσία της ελληνικής αλυσίδας super market και στον κόσμο του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου!
Για την δημιουργία του eshop.mymarket.gr, τα My market συνεργάστηκαν με το ηλεκτρονικό κατάστημα welovesupermarket.gr.
Σε μια στρατηγική κίνηση που αποσκοπεί στη στήριξη του εγχειρήματος σε ισχυρές και σίγουρες βάσεις, η εταιρεία αξιοποιεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα και το σταθερό πελατολόγιο χιλιάδων πελατών της welovesupermarket.gr και κεφαλαιοποιεί την εμπειρία της στη διαχείριση online πελατών, δημιουργώντας την πρώτη λιανεμπορική αλυσίδα που παραδίδει ηλεκτρονικές παραγγελίες πανελλαδικά, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της πατρίδας μας.
Πιο συγκεκριμένα, το eshop.mymarket.gr παραδίδει φρέσκα είδη σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, μπαίνοντας δυναμικά μέσα στα νοικοκυριά των μεγαλύτερων πόλεων της χώρας.
Παράλληλα, με την υπηρεσία παράδοσης, δίνει την ευκαιρία στους κατοίκους όλης της χώρας, ακόμη κι αν βρίσκονται σε απομακρυσμένα σημεία, μακριά από φυσικά καταστήματα My market, να έχουν άμεση πρόσβαση σε όλους τους κωδικούς των τυποποιημένων προϊόντων που προσφέρει.
Ο σύγχρονος σχεδιασμός της ιστοσελίδας (eshop.mymarket.gr) επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν με ευχάριστο και απλό τρόπο τις αγορές τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να περιηγηθούν ηλεκτρονικά στα προϊόντα του super market και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους ή ακόμα και από το κινητό τους τηλέφωνο.
Ο Αριστοτέλη Παντελιάδης τόνισε ότι σήμερα οι πωλήσεις τροφίμων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αντιπροσωπεύουν μόλις το 0,5% του συνολικού τζίρου και διατύπωσε την προσδοκία ότι τα επόμενα χρόνια και διευκρίνισε ότι και στην κατηγορία αυτή δεν θα μείνουν πολλοί και η αγορά θα ξεκαθαρίσει το τοπίο τα επόμενα χρόνια.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingenws.gr
www.bankingnews.gr
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι για να πουληθεί ένα φάρμακο μη συνταγογραφούμενο από ένα φυσικό κατάστημα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να εμπεριέχει τη μισή ποσότητα δοσολογίας σε σχέση με αυτό που έχει ένα αντίστοιχο φάρμακο που πωλείται από ένα φαρμακείο και να διαθέτει ειδική συσκευασία και σήμανση
Δηλαδή μία ασπιρίνη για να πουληθεί από ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα αλυσίδας σουπερ μάρκετ θα πρέπει να διαθέτει τη μισή δραστική ουσία.
Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης αναλύοντας τους λόγους μη εφαρμογής του μέτρου είπε ότι δεν υπάρχει κίνητρο για νέες επενδύσεις από την φαρμακοβιομηχανία να φτιάξει μία νέα γραμμή παραγωγής με την ειδική κατηγορία σκευασμάτων και το κυριότερο δεν υπάρχει λόγος η φαρμακοβιομηχανία να έρθει αντιμέτωπος με τον κλάδο των φαρμακοποιών.
Και κατέληξε λέγοντας ότι με αυτό το τέχνασμα παρακάμπτουμε τους κανόνες που μας επέβαλαν οι θεσμοί μέσω των Μνημονίων.
Την ίδια στιγμή όμιλος ΜΕΤΡΟ και η αλυσίδα σουπερ μάρκετ My Market κάνουν το πρώτο δυναμικό βήμα στην ψηφιακή εποχή με ένα πρωτοποριακό ηλεκτρονικό κατάστημα super market που θα καλύπτει κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Να σημειωθεί ότι στα μέσα Οκτωβρίου ξεκίνησε τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market, εγκαινιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυναμική παρουσία της ελληνικής αλυσίδας super market και στον κόσμο του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου!
Για την δημιουργία του eshop.mymarket.gr, τα My market συνεργάστηκαν με το ηλεκτρονικό κατάστημα welovesupermarket.gr.
Σε μια στρατηγική κίνηση που αποσκοπεί στη στήριξη του εγχειρήματος σε ισχυρές και σίγουρες βάσεις, η εταιρεία αξιοποιεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα και το σταθερό πελατολόγιο χιλιάδων πελατών της welovesupermarket.gr και κεφαλαιοποιεί την εμπειρία της στη διαχείριση online πελατών, δημιουργώντας την πρώτη λιανεμπορική αλυσίδα που παραδίδει ηλεκτρονικές παραγγελίες πανελλαδικά, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της πατρίδας μας.
Πιο συγκεκριμένα, το eshop.mymarket.gr παραδίδει φρέσκα είδη σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, μπαίνοντας δυναμικά μέσα στα νοικοκυριά των μεγαλύτερων πόλεων της χώρας.
Παράλληλα, με την υπηρεσία παράδοσης, δίνει την ευκαιρία στους κατοίκους όλης της χώρας, ακόμη κι αν βρίσκονται σε απομακρυσμένα σημεία, μακριά από φυσικά καταστήματα My market, να έχουν άμεση πρόσβαση σε όλους τους κωδικούς των τυποποιημένων προϊόντων που προσφέρει.
Ο σύγχρονος σχεδιασμός της ιστοσελίδας (eshop.mymarket.gr) επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν με ευχάριστο και απλό τρόπο τις αγορές τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να περιηγηθούν ηλεκτρονικά στα προϊόντα του super market και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους ή ακόμα και από το κινητό τους τηλέφωνο.
Ο Αριστοτέλη Παντελιάδης τόνισε ότι σήμερα οι πωλήσεις τροφίμων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αντιπροσωπεύουν μόλις το 0,5% του συνολικού τζίρου και διατύπωσε την προσδοκία ότι τα επόμενα χρόνια και διευκρίνισε ότι και στην κατηγορία αυτή δεν θα μείνουν πολλοί και η αγορά θα ξεκαθαρίσει το τοπίο τα επόμενα χρόνια.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingenws.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών