Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Μπαράζ προσφυγών στο Πάτρα - Πύργος λόγω Καλογρίτσα - Πράσινο φως για τις 6 εργολαβίες

tags :
Μπαράζ προσφυγών στο Πάτρα - Πύργος λόγω Καλογρίτσα - Πράσινο φως για τις 6 εργολαβίες
Προβλήματα παρατηρούνται και στα δύο άλλα τμήματα του έργου, που έχουν αναλάβει η ιταλική GD Infrastrutture αλλά και η Intrakat που έχουν αποστείλει αιτιολόγηση της προσφοράς τους
Mπορεί οι έξι από τις 8 εργολαβίες στις οποίες εμπλέκεται η τεχνική εταιρεία Τοξότης του Χρ. Καλογρίτσα να πήραν το πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ωστόσο το έργο έχει αρκετούς σκοπέλους να περάσει λόγω προσφυγών.
Δεδομένων των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εταιρεία του Καλογρίτσα, πλέον η κοινοπραξία παραμένει μόνο στην πρώτη και την τέταρτη εργολαβία, έχοντας αποχωρήσει οικειοθελώς από τη δεύτερη και την τρίτη εργολαβία, για τις οποίες και έδωσε υψηλές εκπτώσεις.
Πρόκειται για το τμήμα από την Αμαλιάδα μέχρι τα Δουναίικα προύπολογισμού 58,4 εκατ. ευρώ  και το τμήμα από την Κυλλήνη μέχρι την Αμαλιάδα με ποσοστό έκπτωσης 57% και προϋπολογισμό έργου 53,25 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο πριν από λίγες εβδομάδες οι υπηρεσίες του υπ. Υποδομών ενέκριναν τη συμμετοχή Καλογρίτσα, προωθώντας τη σχετική σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Η εξέλιξη αυτή έχει θέσει σε θέση μάχης του υπόλοιπους συμμετέχοντες, οι οποίοι ετοιμάζονται και ενστάσεις και μπαράζ προσφυγών.
Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος του κ. Καλογρίτσα έχει λάβει δάνεια με υπόλοιπο άνω των 110.000.000 ευρώ από την Attica Bank, χωρίς να εμφανίζεται συνεργάσιμος με αποτέλεσμα να έχουν μπλοκαριστεί οι λογαριασμοί του.
Την ίδια στιγμή απλήρωτοι εδώ και αρκετούς μήνες είναι οι εργαζόμενοι στην κατασκευαστική εταιρεία Τοξότης.
Προβλήματα όμως παρατηρούνται και στα δύο άλλα τμήματα του έργου, που έχουν αναλάβει η ιταλική GD Infrastrutture, η οποία στην Ελλάδα συνεργάζεται με τη Μηχανική αλλά και η Intrakat που έχουν αποστείλει αιτιολόγηση της προσφοράς τους, την οποία έχουν ζητήσει άλλες εταιρείες - μειοδότες.
Με τη λειτουργία του νέου δρόμου θα μειωθεί κατά τουλάχιστον μισή ώρα η διαδρομή Αθήνα-Πάτρα που σήμερα διανύεται σε περίπου 2,5 ώρες.
Οι παρεμβάσεις που προβλέπεται να γίνουν είναι η κατασκευή των χωματουργικών έργων του αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 74 χλμ., εκ των οποίων τα 13 χλμ. αποτελούν διαπλάτυνση και βελτίωση της χάραξης του υφιστάμενου οδικού άξονα, ενώ τα υπόλοιπα 61 χλμ. διαμορφώνονται με νέα χάραξη.
Παράλληλα προβλέπονται οκτώ ανισόπεδοι κόμβοι Μιντιλογλίου, ΒΙΠΕ, Κάτω Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου και νέοι παράπλευροι και κάθετοι δρόμοι.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης