Τα καυτά ερωτήματα για την πανάκριβη μίσθωση 17.500 ευρώ το μήνα των ΕΛΤΑ Courier

Τα καυτά ερωτήματα για την πανάκριβη μίσθωση 17.500 ευρώ το μήνα των ΕΛΤΑ Courier
Το χρονικό των courier διαδικασιών, η αναπροσαρμογή του τιμήματος, η προκαταβολή των 122.500 ευρώ σε εταιρία που στον ισολογισμό της δηλώνει ότι δεν έχει ακίνητα
Την ώρα που τα ΕΛΤΑ διανύουν τη δυσκολότερη περίοδο της ιστορίας τους η θυγατρική ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές που επίσης αντιμετωπίζει δυσχέρειες δαπανά σημαντικότατα ποσά για μετεγκαταστάσεις υπηρεσιών.
Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση της έδρας της εταιρίας στην Αγία Παρασκευή ενώ την ίδια στιγμή τρέχει η μετεγκατάσταση του ΚΤΕΠ Αττικής.
Οι διαδικασίες που ακολουθούνται όμως προκαλούν εύλογα ερωτηματικά.
Ειδικότερα σε ότι αφορά στο ΚΤΕΠ Αττικής στις 14 Δεκεμβρίου 2017  δημοσιεύτηκε η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ανεύρεση κτηρίου στις περιοχές Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Αιγάλεω, Περιστερίου, Βοτανικού ή Νίκαιας με άμεση πρόσβαση σε κεντρικούς οδικούς άξονες και σιδηροδρομικό σταθμό.
Στην προκήρυξη αναφερόταν ότι ζητείται χώρος με εμβαδόν οικοπέδου 4-5 στρέμματα, εμβαδόν στεγασμένου 1.800 τετραγωνικά, χώρο στάθμευσης 1.500 τετραγωνικά και παλαιότητα όχι άνω των 7 ετών.
Μεταξύ των χαρακτηριστικών που ζητούνταν ήταν και δυνατότητα δημιουργίας παταριού 400 τετραγωνικών για ανάπτυξη γραφειακών χώρων!!!
Στις 27 Δεκεμβρίου 2017 δηλαδή λίγες ημέρες μετά και εν μέσω εορτών η ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές λαμβάνει προσφορά από την εταιρία ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ που έχει έδρα τον Άγιο Ιωάννη Ρέντη. Μια ημέρα μετά (με ρυθμό που εντυπωσιάζει) δηλαδή στις 28/12/2017 έχει ελεγχθεί το κτήριο που προσφέρεται και έχει συνταχθεί «Πρακτικό Καταλληλότητας Οικήματος της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσφορών Μίσθωσης Ακινήτου».
Στις 5 Ιανουαρίου 2018 συνεδριάζει το ΔΣ των ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές και εγκρίνει τη μίσθωση του κτηρίου αλλά το περιεχόμενο της συγκεκριμένης απόφασης παραδόξως δεν υπάρχει στη διαύγεια.  
Στις 25 Ιανουαρίου 2018 το ΔΣ της Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ συνεδριάζει εκ νέου και τροποποιεί την απόφασή του για το άρτιο κτίριο εξουσιοδοτώντας το Διευθύνοντα Σύμβουλο να προβεί στις δέουσες ενέργειες.
Βέβαια στην απόφαση δεν προκύπτει συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου αλλά του Προέδρου κ. Φειδοπιάστη και άλλων μελών του ΔΣ.
Συγκεκριμένα εξουσιοδοτείται ο Διευθύνων Σύμβουλος να ζητήσει την κατασκευή επιπλέον 300 τμ και 400 τετραγωνικών στο πατάρι του υπό μίσθωση κτιρίου επιπλέον των αιτούμενων στην πρόσκληση ενδιαφέροντος της 14ης Δεκεμβρίου με ανάλογη αύξηση του μηνιαίου μισθώματος έως τα 17.500 ευρώ.
Σημειώνεται ότι στην πρόσκληση το πλαφόν μηνιαίου μισθώματος ήταν 15.000 ευρώ και επιπλέον προβλεπόταν να ζητηθεί πατάρι 400 τετραγωνικών.
Το ΔΣ δεν μένει μόνο σε αυτή την τροποποίηση αλλά ταυτόχρονα εξουσιοδοτεί το Διευθύνοντα να υπογράψει προσύμφωνο μίσθωσης με προκαταβολή 7 μισθωμάτων δηλαδή 122.500 ευρώ και με εγγύηση επιταγές της εταιρίας!!!
Ποια είναι όμως η εταιρία αυτή;
Πρόκειται για μια εταιρία που στον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό έτους 2017 (δημοσίευση στο ΓΕΜΗ 13/12/2018) είχε έσοδα 240 χιλιάδες ευρώ και ζημίες 56 χιλιάδες ευρώ ενώ η καθαρή της θέση ήταν αρνητική κατά το ποσό των 162 χιλιάδων ευρώ.
Το ερώτημα βεβαίως είναι πως σε μια εταιρία με τη συγκεκριμένη οικονομική κατάσταση γίνονται δεκτές επιταγές ως εγγύηση ύψους 122.500 ευρώ.
 Πέραν αυτού όμως στις  οικονομικές καταστάσεις της ΠΑΡΤΣ ΕΝΤ ΓΚΛΑΣ (χρήσης 2017) αναφέρεται ότι «Η εταιρία μας δεν έχει στην κατοχή της ακίνητα.
Το υπόλοιπο λογαριασμού κτίρια και Τεχνικά Έργα αφορά διαμορφώσεις κτιρίων σε ακίνητα τρίτων».
Και το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι πως η ΕΛΤΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ νοικιάζει και αποδέχεται από μια εταιρία προσφορά για μίσθωση ακινήτου όταν η εταιρία δεν έχει κτίρια;
Πρόκειται άραγε για υπομίσθωση κτιρίου ή κάτι άλλο που δεν μπορεί να εντοπιστεί;

Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr

Νίκος Καρούτζος

BREAKING NEWS